SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
quote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef densmee het volgende:
[..]
wat ga je toch in dat apenland zoeken
know'm sayin?
word? word.![]()
Jan heeft een punt, hihahoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vijf mannen en 1 vrouw, en de vrouw drinkt als enige bier.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee man, hij is lelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Patrick lijkt op een Jeroen van Koningsbrugge typetje.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Jan is in een ton met paddo's gevallen toen hij klein was.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Jan is in een ton met paddo's gevallen toen hij klein was.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja vervang die foto in de OP van Aletta dan even door de huillach-versie.![]()
![]()
Alette is voor 44 best te doen. Alleen komt er uitsluitend geneuzel uit."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ja Patrick is wel de leukste qua kopThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
De Gebroeders SikThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die twee kalen iig door, die waren het normaalst."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gelukkig geen Jan
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja vervang die foto in de OP van Aletta dan even door de huillach-versie.
F5![]()
![]()
Wtf die kale??!And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:
Zijn tentje op het lege Occupy-veld.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Je zou er toch een smiley op shoppen?quote:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
An ik hardlopen daar? Nee, die stomme bevolking loopt altijd in de weg. Serieus?
En een nieuwe lief?! Sterf, Libelle lezer.![]()
Liever deze wijven dan die wijven van Johan.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die gaan iig nog even lekker knuffelen. Hart tegen hart en elkaar lekker voelen enzoquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef alors het volgende:
Volgens mij gaan die kerels er straks met elkaar vandoor.
A mind with a heart of it's own![]()
Verkapt: Kijk mij eens sportief zijn op deze leeftijdquote:Op zondag 15 december 2013 21:09 schreef Eerin het volgende:
An ik hardlopen daar? Nee, die stomme bevolking loopt altijd in de weg. Serieus?
En een nieuwe lief?! Sterf, Libelle lezer.![]()
Frank de Boer is een echte ajacied for life.quote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Eeeeeeeeuuhhhh, en dan eeeeeeuuhhh.
Frank de Boer.![]()
xDquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Frank de Boer is een echte ajacied for life.![]()
Die wijven hebben in de Libelle gelezen dat ze hun leven om moeten gooien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze doet een opleiding
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Of je daar hard kan lopen.
Als ze met kapmessen achter je aan komen lijkt me dat wel verstandig."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze lezen allemaal de horoscoop, wedden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef OProg het volgende:
Of je daar hard kan lopen.
Als ze met kapmessen achter je aan komen lijkt me dat wel verstandig.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ga er 100, nee, 200% voor als ik ergens voor ga.
Stop een muntje erin en de cliches rollen er zo uit, shit hee.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Ja want ik doe een opleiding.
[ afbeelding ]haha
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Ja want ik doe een opleiding.
[ afbeelding ]![]()
![]()
uiteraardThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
2 meter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie keuzes. Vooral die laatste."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hij is wel voor de mooiste gegaan heThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Die laatste is wel een lekker milfje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gourmetten of steengrillen?
And I am a weapon of massive consumption
Er is nog hoop voor de reisleider-ambitie.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Steengrillen of gourmetten?
Prachtig is dat altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Leuk doen tegen elkaar maar eigenlijk gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze wil zijn piemel in de mondKein gewalt! Wir sind das volk!
ja dat gevoel had ik ookquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Wat een eng gezelschap.quote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Leuk doen tegen elkaar maar eigenlijk gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Judith of Claire, de rest vind ik niet meer zo rullevant."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Carice van Houten?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Judith is de mooiste van deze dames
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Die in het roze zou ik keihard ... kiezenAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
quote:
Judith, hier zit een romantische Friese kerel. Wat mot je met die JanThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, zat er maar een beetje pit in jou.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Jaaa
Judith gaat het worden
Judith is echt de mooisteAnd I am a weapon of massive consumption
Tering Judith, wat mot je met zo'n kerel in Canada, terwijl er een leukere kerel in Katwijk zit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Desperate gewoon.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
Echt serieus, waarom kiezen die dames voor hem?Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik vind Claire stiekem mooier.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Judith is is wel knap, mooie proporties in haar gezicht. Maar vind haar ook niet zo heel bijzonder.quote:![]()
Strakke pakjes
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Saaie jan heeft drie prima snuitjes gekozen. Dat dan weer wel."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Joohen? Johan toch?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Er kan niet gestemd worden.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Wel een baas die Jan trouwens als je zulke chicks kunt hosselen op nationale TV![]()
Denk alleen niet dat die vrouwen in het echt hem ook maar enigszins zouden zien staan maar goed....
![]()
Zo sta ik ook altijdquote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wat een rare houding met die voet
Om over d'r knieeën maar te zwijgenquote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wat een rare houding met die voet![]()
![]()
quote:"Favoriete programma: "Voetbal International"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
het is afgelopen verdikkie
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Dat was met niet eens opgevallenquote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Om over d'r knieeën maar te zwijgen![]()
![]()
Judith is toch Fries? #dtvThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Blonde van jos:quote:Mooiste boek?
Ik lees geen boeken.
Mooiste film?
Ik vind heel veel films leuk en mooi.
Favoriete tv-programma?
Goede Tijden Slechte Tijden, Boer zoekt Vrouw, Penoza.![]()
![]()
![]()
Denk het niet. Ze heeft wel een accentje, maar of het Fries is... Niet zo duidelijk als bij de twee afvallers in ieder geval.quote:![]()
Zij heeft andere kwaliteiten, zeg maar.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik meende dat zij en die blonde vorige week Fries praatten tegen elkaar.quote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze heeft wel een accentje, maar of het Fries is... Niet zo duidelijk als bij de twee afvallers in ieder geval.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Was dat niet het meisje met het donkere haar die nu afgevallen is?quote:Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik meende dat zij en die blonde vorige week Fries praatten tegen elkaar.![]()
Hmm, kan zo maar hoor. Dan heb ik het niet goed gezien denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Was dat niet het meisje met het donkere haar die nu afgevallen is?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
Die blonde bij Jos in Frankrijk: "Ik heb meer met Engeland."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Al die jaloezie in dit topicquote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef luxerobots het volgende:
Jos en Jan, die hebben dankzij de tv veel leukere meiden gevonden dan normaal gesproken.![]()
![]()
Ja, dat was ook mijn gedachte.... volgens mij is zij ook degene van die "Ik hou van jou" kaart.quote:
Maar goed niet gekozen dus, ondanks het uiterlijk uit z'n dromen moest ze het afleggen tegen dames die er beter uitzagen.
En darn, wat ging Johan de player uithangen van al die aandacht...![]()
![]()
Johan ging echt praten als een pimp, die vrouwen hadden allemaal dekentjes over hun benen. Ik had wel verwacht dat Johan een koningsmantel zou dragen.![]()
Een poppetje en dat vind ik meestal irritant.quote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Judith is is wel knap, mooie proporties in haar gezicht. Maar vind haar ook niet zo heel bijzonder.![]()
quote:quote:Waarom heeft hij je uit alle brieven gepikt?
Ik denk om de eerlijkheid in mijn brief.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Aletta - Patrick (need I say more? De andere twee gaan voor spek en bonen mee)
Jan - Claire (omdat Judith op een gegeven moment inziet dat ze beter kan krijgen. En Claire omdat zij niet verviel in cliché's maar hem redde uit de vraag wat hij op een eerste date zou doen).
Jos - Willemijn(de enige die schreef op Jos zelf en liet zien dat ze hem zàg)
Johan - Ingrid K. (om haar opmerking: 'wij zijn beiden 'simpel' waarmee ik bedoel dat je niet veel nodig hebt om gelukkig te zijn.' Treffend verwoord)
Wim - weet ik nog niet
[ Bericht 12% gewijzigd door Postbus100 op 15-12-2013 23:42:39 ]Somebody that I used to know![]()
ik vind die profielen altijd zo schijtirritant. Ik hoef hun favoriete boek niet te weten of waarom de boer hun brief heeft uitgekozen ("dat weet ik niet, ik ben ook benieuwd! Dat moet ik aan .... zelf vragen") , maar gewoon hun leeftijd, opleiding, werk, dagelijkse bezigheden. Of is dat allemaal te privé ofzo.![]()
Alleen de deelneemsters bij Jos gezien, maar wtf zeg, waarom zou je een brief schrijven naar Jos, uitgenodigd worden, wetende dat je op TV komt, en dan niet weten wat je wilt gaan vragen. Maarja dat geldt ook voor Jos, hij kon zelf het gesprek ook wel voort gaan zetten.
Hij heeft iig gelukkig wel zijn keuzes op uiterlijk gebaseerd
BlaBlaBla![]()
Mijn voorspelling, en hier moet u het mee doen:
Jan - Claire. MAAR CLAIRE HOORT EIGENLIJK BIJ MIJ.Godverdomme wat een leuke vrouw.
En wat trek ik het slecht dat deze zolderkamersukkel zulke chicks mee krijgt. Maar dit is wel de redding voor iedere maagdelijke fokker: word boer in Canada en je zit geramd.
Ik gun Claire (en Judith, maar die is vooral mooi en minder leuk) leukere mannen dan Jan Komtniksuitdieman. Kortom, hij moet lekker voor Florence gaan.
Aletta - Patrick. Duh. Heeft tenminste niet zoveel gevoel in zijn cirkelzaag. En de enige kerel met ballen.
Johan - Barbara. Ik vond Johan overigens verbazingwekkend soepel bij de vrouwen! Na aflevering 1 dacht ik dat het niks zou worden, maar voor zijn statuur is het een fucking smooth operator hoor.
Wim - Karin. Vind het zelf maar een irritant wijf maar dat dominante past wel bij Wim, die krijgt tenminste wat tegengas van haar.
Jos: kiest weer alle lekkere vrouwen uit.Hij moet Saskia kiezen, dat meisje dat al in Frankrijk woont. Daar past ie het best bij. Ik zou zelf Willemijn kiezen. Zij is leuk! Dat blonde poppetje is niet helemaal mijn type. Veel te netjes om door de koeienstront te banjeren.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Vooral dat idd.quote:Op maandag 16 december 2013 03:33 schreef Lila86 het volgende:
ik vind die profielen altijd zo schijtirritant. Ik hoef hun favoriete boek niet te weten of waarom de boer hun brief heeft uitgekozen ("dat weet ik niet, ik ben ook benieuwd! Dat moet ik aan .... zelf vragen") , maar gewoon hun leeftijdNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het was toch weer een heerlijke aflevering, met veel gevoel in je kettingzaag.....
Grootste meevaller : Johan of is het Johen. Die gozert komt verrassend goed over.
De voorspellingen :
- Aletta gaat voor Patrick. Kan bijna niet anders.
- Jan gaat voor Judith, maar dit is gedoemd om te mislukken.
- Wim had voor Marlies moeten gaan. Nu neemt hij 3 brokjes dynamiet mee. Hij gaat iig kiezen voor Janne en ook dat loopt uit op een mislukking.
- Jos gaat voor Saskia en dat gaat helemaal goed komen.
- Johan kiest voor Ingrid en ook dat zit wel snor.![]()
Zo jammer dat die gast bij Aletta, met het gevoel bij het kettingzagen, niet door was. Wat een type is dat zeg![]()
![]()
Als we dan toch blogs aan het promoten zijn, ik heb ook wel moeten lachen om de vindingrijkheid in deze blog: http://www.recensiekoning(...)vrouw-aflevering-3-3Somebody that I used to know![]()
Is dit eigenlijk grappig bedoeld? Die blog bedoel ik dan he.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Binnetie het volgende:
En de nieuwe blog van Nynke is er: http://nynkekijkttv.nl/
[ Bericht 2% gewijzigd door bloodymary1 op 16-12-2013 14:28:31 ]![]()
Johan is eigenlijk gewoon een ontzettend leuke kerel, die gewoon een beetje te lang alleen is geweest.![]()
Die blogs zijn ook allemaal hetzelfde eigenlijk he.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jos moet voor Saskia of Willemijn kiezen, ik ben er nog niet uit wie van de 2 ik het leukst vind maar ik denk SaskiaYour beauty never ever scared me.![]()
Willemijnquote:Op maandag 16 december 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Jos moet voor Saskia of Willemijn kiezen, ik ben er nog niet uit wie van de 2 ik het leukst vind maar ik denk Saskia
Somebody that I used to know![]()
Willemijn >>> Daphnequote:Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef bascross het volgende:
Willemijn doet mij een beetje denken aan Daphne Bunskoek, maar dan minder knap.
Maar dat is mijn mening![]()
Die Judith is echt een schatje. Maar eigenlijk heb ik haar geluid nog niet gehoord. En dat van hem ook nog niet. Dat kan best nog wel een goede combi zijn.
Jan doet me denken aan Wietze. Bloedmooie vrouwen. En er kwam gewoon helemaal niets uit. Maar die woonde ergens in Friesland. Daar ben je met een anderhalf uur vanuit Amsterdam. Canada is helemaal leeg. En dan alleen in een huisje met Jan. Horor
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Judith van Jan en Leonie van Jos zijn de enige twee lekkere dames dit seizoen. Maar zoals gewoonlijk zullen de boeren daar wel niet voor kiezen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik vind Jan echt veel erger dan Wietse. Aan Wietse zag je dat hij het wel wilde proberen, maar gewoon doodnerveus was om iets te zeggen en helemaal dichtklapte, dat was sneu om te zien en soms zelfs genant. Jan komt gewoon over als een dooie zoutzak. Ik denk dat Wiese na langere tijd bij iemand (nog bij Neeltje?) wel zichzelf kon zijn zonder zo bang en verlegen te zijn, en dan kun je er denk ik gewoon mee lachen. Dat zie ik bij Jan niet zo gebeuren.![]()
Neeltje en Wietse waren niet bij de terugblik. Nooit weer wat van vernomen. Maar ook al heeft hij haar maar één keer met haar in bed gelegen. Dan is zijn avontuur geslaagd.
Jan is een dooie. Die wel kan praten. Doet dat vast met vrienden ook wel. Maar van vrouwen heeft hij weinig kaas gegeten. Hij kan zich ook totaal niet laten zien. Die vraag over die romantische avond was ook ingestudeerd.
Wat ik ook wel grappig vond gisteravond. Wim en Johan zien er allebei normaal uit. Wim presenteert zich normaal en krijgt normale vrouwen. Johan presenteert zich als wanhopig. En krijgt ook zulke vrouwen. Zo duidelijk heb ik het nog nooit gezien.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ah wel wat meer toch? Willemijn van Jos vond ik bijvoorbeeld ook wel een leuk meisje.quote:Op maandag 16 december 2013 18:02 schreef Scarface88 het volgende:
Judith van Jan en Leonie van Jos zijn de enige twee lekkere dames dit seizoen. Maar zoals gewoonlijk zullen de boeren daar wel niet voor kiezen.![]()
![]()
Die twee jonge gasten hebben allemaal mooie dames. Claire is ook een schatje
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Jan verschilt in ieder geval van Wietse in het nemen van zijn verantwoordelijkheid in een relatie. Hij zegt dat hij nog geen vrouw heeft omdat Canadese vrouwen "laid back" zijn. Het ligt volgens hem aan de meisjes. Wietse gaf tenminste zelf toe dat het aan hem lag dat de meisjes afhaakten omdat hij bepaalde sociale vaardigheden niet had. Omdat hij daarin eerlijk was, eindigde hij met iemand op wie hij ook echt verliefd was geworden. Als Jan niet toegeeft dat hij zelf een aandeel heeft in een relatie met een vrouw, wordt verliefd worden ook lastig. Oppervlakkige grapjes en maniertjes is vast niet genoeg. Ik ben benieuwd.![]()
Dit dus. Wereldwijf.quote:Op maandag 16 december 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Mijn voorspelling, en hier moet u het mee doen:
Jan - Claire. MAAR CLAIRE HOORT EIGENLIJK BIJ MIJ.Godverdomme wat een leuke vrouw.
En wat trek ik het slecht dat deze zolderkamersukkel zulke chicks mee krijgt. Maar dit is wel de redding voor iedere maagdelijke fokker: word boer in Canada en je zit geramd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk daarom ook dat het wel eens zo kan zijn dat Jan helemaal niemand over houd in Canada.quote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef Marcomacro het volgende:
Jan verschilt in ieder geval van Wietse in het nemen van zijn verantwoordelijkheid in een relatie. Hij zegt dat hij nog geen vrouw heeft omdat Canadese vrouwen "laid back" zijn. Het ligt volgens hem aan de meisjes. Wietse gaf tenminste zelf toe dat het aan hem lag dat de meisjes afhaakten omdat hij bepaalde sociale vaardigheden niet had. Omdat hij daarin eerlijk was, eindigde hij met iemand op wie hij ook echt verliefd was geworden. Als Jan niet toegeeft dat hij zelf een aandeel heeft in een relatie met een vrouw, wordt verliefd worden ook lastig. Oppervlakkige grapjes en maniertjes is vast niet genoeg. Ik ben benieuwd.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ok ik heb mijn lijstje compleet:
Jan - Judith
Jos - Saskia
Aletta - Patrick
Johan - Ingrid K.
Wim - KarinYour beauty never ever scared me.![]()
Zo denken de vrouwen over Jan: http://boerzoektvrouw.kro(...)n_de_dagdate_van_jan
Die meiden vallen allemaal als een blok voor hem
Somebody that I used to know![]()
Oh en ik als stoner vond Jan ook best wel stoned overkomenWat een droogkloot (en kleine oogjes)
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind dat echt afschuwelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat is waarom een minpunt precies?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik denk dat Jan niet weet wat een piercing is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan dat niet vind.![]()
Hij kan amper Nederlands. Dus ik betwijfel het, eerlijk gezegd. Hoewel...'laid back' kwam er wel foutloos uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal na zoveel jaar Canada toch wel een beetje Engels spreken?![]()
Jammer dat dit al een tijdje geleden is opgenomen, anders mogen ze (en vooral Judith) een beetje verder naar het westen afreizen en bij mij komenquote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk daarom ook dat het wel eens zo kan zijn dat Jan helemaal niemand over houd in Canada.![]()
![]()
Ik mis Jan nu alquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef Terreros85 het volgende:
Wat een schatje is die Claire ook.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_zich_voor_op_canada
Ik kan niet wachten totdat ik Jan zie
Er is een klik tussen Jan en mij![]()
![]()
Jezus wat is die Wim toch een enge, narcistische, zelf-ingenomen kwal. Hij heeft het letterlijk over niets anders dan "Wim". Altijd maar over zichzelf in de derde persoon. En wat vind je van Wim dan? Kom je voor Wim of voor Afrika? Wat een misselijkmakende vent. Zou er echt keihard voor wegrennen.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Zou dat niet een stukje onzekerheid zijn? En misschien voelt hij ergens wel aan dat de dames meer interesse lijken te hebben in Tanzania dan in hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef JohnDDD het volgende:
Jezus wat is die Wim toch een enge, narcistische, zelf-ingenomen kwal. Hij heeft het letterlijk over niets anders dan "Wim". Altijd maar over zichzelf in de derde persoon. En wat vind je van Wim dan? Kom je voor Wim of voor Afrika? Wat een misselijkmakende vent. Zou er echt keihard voor wegrennen.![]()
Ik denk eerder iets van iemand die veel alleen is. Hoeveel Nederlanders zullen daar dagelijks om hem heen zijn? Hoe is zijn relatie en de communicatie met het inlandse personeel?![]()
vanavond
Ik ben nog snel de aflevering van vorige week aan het terugkijken. Die langharige Jan van Aletta is echt veel te zweverig.Ik blijf bij die kale, maar snap nu wel het commentaar op zijn accent.
![]()
Merkwaardig he?quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
En Wim, met zijn in de derde persoon praten.![]()
Dat hoor je toch na je kleuterjaren niet meer te doen.![]()
Ik vind het zo raar! En mateloos irritant.quote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef svann het volgende:
[..]
Merkwaardig he?
Dat hoor je toch na je kleuterjaren niet meer te doen.![]()
![]()
Blauw jurkje --> blauwe wetsuit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik zou al meteen met mn muil in het water liggen.![]()
![]()
Jos wil even goed kunnen oordelen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
hij kan zo goed de vormen zien jaquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Johan wil weer feeden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die twee tegenover zitten er ook echt zo bij ook :![]()
Oefenen met volspuiten.
Is wel handig voor Johan"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
zo zoThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
"Goed gedaan Barbara." *applaus*
Als je niet zou kijken zou je denken dat ze bij de AA zitten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Goede vraag
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Forum Opties Forumhop: Hop naar: