Ah wel wat meer toch? Willemijn van Jos vond ik bijvoorbeeld ook wel een leuk meisje.quote:Op maandag 16 december 2013 18:02 schreef Scarface88 het volgende:
Judith van Jan en Leonie van Jos zijn de enige twee lekkere dames dit seizoen. Maar zoals gewoonlijk zullen de boeren daar wel niet voor kiezen.
Dit dus. Wereldwijf.quote:Op maandag 16 december 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Mijn voorspelling, en hier moet u het mee doen:
Jan - Claire. MAAR CLAIRE HOORT EIGENLIJK BIJ MIJ.Godverdomme wat een leuke vrouw.
En wat trek ik het slecht dat deze zolderkamersukkel zulke chicks mee krijgt. Maar dit is wel de redding voor iedere maagdelijke fokker: word boer in Canada en je zit geramd.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk daarom ook dat het wel eens zo kan zijn dat Jan helemaal niemand over houd in Canada.quote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef Marcomacro het volgende:
Jan verschilt in ieder geval van Wietse in het nemen van zijn verantwoordelijkheid in een relatie. Hij zegt dat hij nog geen vrouw heeft omdat Canadese vrouwen "laid back" zijn. Het ligt volgens hem aan de meisjes. Wietse gaf tenminste zelf toe dat het aan hem lag dat de meisjes afhaakten omdat hij bepaalde sociale vaardigheden niet had. Omdat hij daarin eerlijk was, eindigde hij met iemand op wie hij ook echt verliefd was geworden. Als Jan niet toegeeft dat hij zelf een aandeel heeft in een relatie met een vrouw, wordt verliefd worden ook lastig. Oppervlakkige grapjes en maniertjes is vast niet genoeg. Ik ben benieuwd.
Ik vind dat echt afschuwelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat is waarom een minpunt precies?
Ik denk dat Jan niet weet wat een piercing is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan dat niet vind.
Hij kan amper Nederlands. Dus ik betwijfel het, eerlijk gezegd. Hoewel...'laid back' kwam er wel foutloos uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal na zoveel jaar Canada toch wel een beetje Engels spreken?
Jammer dat dit al een tijdje geleden is opgenomen, anders mogen ze (en vooral Judith) een beetje verder naar het westen afreizen en bij mij komenquote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk daarom ook dat het wel eens zo kan zijn dat Jan helemaal niemand over houd in Canada.
Ik mis Jan nu alquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef Terreros85 het volgende:
Wat een schatje is die Claire ook.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_zich_voor_op_canada
Zou dat niet een stukje onzekerheid zijn? En misschien voelt hij ergens wel aan dat de dames meer interesse lijken te hebben in Tanzania dan in hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef JohnDDD het volgende:
Jezus wat is die Wim toch een enge, narcistische, zelf-ingenomen kwal. Hij heeft het letterlijk over niets anders dan "Wim". Altijd maar over zichzelf in de derde persoon. En wat vind je van Wim dan? Kom je voor Wim of voor Afrika? Wat een misselijkmakende vent. Zou er echt keihard voor wegrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |