Prachtig is dat altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Leuk doen tegen elkaar maar eigenlijk gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet
ja dat gevoel had ik ookquote:
Wat een eng gezelschap.quote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Leuk doen tegen elkaar maar eigenlijk gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet
quote:
Desperate gewoon.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
Echt serieus, waarom kiezen die dames voor hem?
Ik vind Claire stiekem mooier.quote:
Judith is is wel knap, mooie proporties in haar gezicht. Maar vind haar ook niet zo heel bijzonder.quote:
Er kan niet gestemd worden.quote:
Zo sta ik ook altijdquote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wat een rare houding met die voet
Om over d'r knieeën maar te zwijgenquote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wat een rare houding met die voet
quote:"Favoriete programma: "Voetbal International"
Dat was met niet eens opgevallenquote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Om over d'r knieeën maar te zwijgen
quote:Mooiste boek?
Ik lees geen boeken.
Mooiste film?
Ik vind heel veel films leuk en mooi.
Favoriete tv-programma?
Goede Tijden Slechte Tijden, Boer zoekt Vrouw, Penoza.
Denk het niet. Ze heeft wel een accentje, maar of het Fries is... Niet zo duidelijk als bij de twee afvallers in ieder geval.quote:
Zij heeft andere kwaliteiten, zeg maar.quote:
Ik meende dat zij en die blonde vorige week Fries praatten tegen elkaar.quote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze heeft wel een accentje, maar of het Fries is... Niet zo duidelijk als bij de twee afvallers in ieder geval.
Was dat niet het meisje met het donkere haar die nu afgevallen is?quote:Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik meende dat zij en die blonde vorige week Fries praatten tegen elkaar.
Hmm, kan zo maar hoor. Dan heb ik het niet goed gezien denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Was dat niet het meisje met het donkere haar die nu afgevallen is?
quote:
Al die jaloezie in dit topicquote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef luxerobots het volgende:
Jos en Jan, die hebben dankzij de tv veel leukere meiden gevonden dan normaal gesproken.
Ja, dat was ook mijn gedachte.... volgens mij is zij ook degene van die "Ik hou van jou" kaart.quote:
Een poppetje en dat vind ik meestal irritant.quote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Judith is is wel knap, mooie proporties in haar gezicht. Maar vind haar ook niet zo heel bijzonder.
quote:
quote:Waarom heeft hij je uit alle brieven gepikt?
Ik denk om de eerlijkheid in mijn brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |