Pics!quote:
Neequote:
Ohquote:
Wat ben ik af en toe blij dat ik al blind ben vanaf mijn derde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Lachen joh, zo'n nieuwe mobiel. En snel dat 'ie is!Nog maar 118 jaar! Is te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Linkse hobbiesquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker hoor The Jimi Hendrix Experience!
Zo is datquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hebben alle tijd [ afbeelding ]
Rechtse lobby'squote:
Oeh! Oeh! Oeh! Vertel! Vertel!quote:
Staat in mijn profiel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Oeh! Vertel! Vertel!
Ahh, bekend om zijn streekgerechten en weelderige bloemenvelden.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, net even 300 verschillende kroonkurken weggemikt.
Ik had er nooit aan moeten beginnen
Sorry, ik zag het in dat bier topic, kon het niet latenquote:
Dat zal geen makkelijke beslissing zijn geweestquote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, net even 300 verschillende kroonkurken weggemikt.
Ik had er nooit aan moeten beginnen
Wie?quote:
Gibsonlespaulquote:
Jij leeft op het randje.quote:Op zondag 15 december 2013 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook pas twee sneetjes kerststol gegeten vandaag. Ik heb eigenlijk overal wel zin in.
Op mn werk hebben we kerststollen in twee formaten voor de grootste klanten. De grootste is 1 meter lang. En eentje is voor ons zelf. Al behoorlijk veel van gegeten.quote:Op zondag 15 december 2013 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook pas twee sneetjes kerststol gegeten vandaag. Ik heb eigenlijk overal wel zin in.
quote:
Ik ben nog niet begonnen verderquote:
Maar het begin is erquote:Op zondag 15 december 2013 19:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen verder
Dat welquote:
Dat heeft ie ook al minstens 20x beweerd.quote:Op zondag 15 december 2013 19:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ghehe, Kreator heeft zijn het stoppen met FOK! ook niet lang volgehouden.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
''Waar...''-topics bij voorbaat kansloos.
KLB / "waar we"-reeksen
Jouw schuld?quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, is ook mijn schuld.
Niet veel, lekker rustig dagje gehad, maar straks wordt 't weer druk.quote:
Ik denk dat je het vergeten wasquote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat je er niet aan begonnen bent enzo, ik kwam maar niet met een tekst.
Net gewerkt, straks air crash investigation verder kijken denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet veel, lekker rustig dagje gehad, maar straks wordt 't weer druk.
Nja, druk, eerder iets minder rustig.
En 'sup met jou dan?
De tekst? Of dat ik over een tekst moest nadenken?quote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het vergeten was
quote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Net gewerkt, straks air crash investigation verder kijken denk ik [ afbeelding ]
Werken in 't weekend.quote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Net gewerkt, straks air crash investigation verder kijken denk ik [ afbeelding ]
Gewoon niks.quote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
First world problems, ik weet niet wat ik moet kopen
Dat je een tekst moest verzinnenquote:Op zondag 15 december 2013 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De tekst? Of dat ik over een tekst moest nadenken?
Ik kon gewoon echt niks verzinnen.Nu nog steeds niet trouwens.
Ik ken mezelf blijkbaar ook niet goed genoeg.quote:Op zondag 15 december 2013 19:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je een tekst moest verzinnen
Ik ook nietMaar daarvoor ken ik je ook niet goed genoeg
mja, als je een fulltime baan al hebt kan ik snappen dat het kut is, maar ik werk maar tussen de 9 en 12 uur per weekquote:Op zondag 15 december 2013 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, mja, blijf het kut vinden.
Ja maar dan koop je toch niks?quote:Op zondag 15 december 2013 19:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hier een cadeaukaart dus ik moet wel
Dan zou ik 't toch fijner vinden om door de weeks te werken.quote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mja, als je een fulltime baan al hebt kan ik snappen dat het kut is, maar ik werk maar tussen de 9 en 12 uur per week
Tekst over jezelf is wel moeilijkquote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken mezelf blijkbaar ook niet goed genoeg.
Die heb ikquote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef d4v1d het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/l(...)ty/1003004012439604/
Misschien die.
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tekst over jezelf is wel moeilijk
"Baas"quote:Op zondag 15 december 2013 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaIk moest eerst van m'n baas ook een tekst over mezelf schrijven voor op onze bedrijfssite. Dat heb ik toch echt maar aan hem overgelaten.
quote:
Neequote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nu denk je zeker dat ik een alcoholist ben.
Bijna eindbaas dan?quote:
Was nog voordat je dat van bier postte ;s ;squote:
Kut billyquote:Billie zegt:He, u weet dat u met een computer aan het praten bent? En voor zover ik weet is een computer geen homo of hetero. Zullen we gewoon verder gaan met zaken die over bol.com gaan? Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Billie*quote:
Ohquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was nog voordat je dat van bier postte ;s ;s
Jouw baas is tofquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dat zou doorgeven aan m'n baas, hij het er nog serieus zou neerzetten ook.
LINKquote:Op zondag 15 december 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDaar sta ik met m'n hoofd op.
Internetbedrijf friesland geeft niks?quote:
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Internetbedrijf friesland geeft niks?
Ohquote:Op zondag 15 december 2013 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.![]()
Misschien wel, maar dat zullen er minstens 50 zijn.
Ja dat durf ik nu niet meer te zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doe je eigenlijk precies, BBQ?
quote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja dat durf ik nu niet meer te zeggen.![]()
Is dat je beschrijving?quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
Even de website bekeken, en als ik zeg ''Ik maak websites'' maakt dat de kans op gevonden worden niet groter.
Internetbedrijven hebben zulke mooie sitesquote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat staat er totaal niet in.Maar dat is wel wat ik precies doe.
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Internetbedrijven hebben zulke mooie sites
Had 'm ook al gezien ja.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
enige nadeel gaat de 'over ons' pagina worden.
Die van vorig jaar was véél leuker!quote:
3:50 is wel het mooiste.quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had 'm ook al gezien ja.Geniaal
Uiteraard. Heb je het originele filmpje van die kerel met die speech ook gezien?quote:
quote:
Leugens, deze is beter gemaakt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die van vorig jaar was véél leuker!
Dat jochie?quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb je het originele filmpje van die kerel met die speech ook gezien?
De geïmplementeerde filmpjes van vorig jaar waren vele malen beter. Sowieso vond ik de kwaliteit filmpjes op YT dit jaar matig.quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Leugens, deze is beter gemaakt.
Oh, neequote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die kerel die tegen die geiten praat.
Professioneel welquote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja we hebben dus serieus een fotoshoot gehad hè.
Bedanktquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
spelfout*
En nee, tsjek de mijne eens.
Wat gebeurt daar?quote:
Ach, niks, wat onderling gezeik volgens mij. Niks interessants, maar het begint er weer op te lijken.quote:
Ach, je komt sowieso wel terug.quote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk ik net deze sc te verlaten, quotespawn je me!
Is altijd daarquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, niks, wat onderling gezeik volgens mij. Niks interessants, maar het begint er weer op te lijken.
Baggerquote:
Ik heb Fopje beloofd hier tot het eind te blijvenquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, je komt sowieso wel terug.
Ik meen het.quote:
Ohquote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
LB is echt wel de grootste flamer hier.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is één van m'n collega's.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is één van m'n collega's.
quote:
RT RT RTquote:
Vergeet niet te scheren.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
En dan neem ik m'n toetsenbord wel even mee.
Neequote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ, weet jij waarom ik mijn last.fm niet kan toevoegen op FOK!?
Wil ik ook.quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Godver wat was die grote Kapsalon Döner lekker zeg!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne ook.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeHeb ik ook nog nooit gedaan.
Want daar staat m'n echte naam in.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]____________________________________________________________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik moet me ook scheren. Maarja, prioriteiten he, slapen dus.
Geen tijd voor scheren
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Baarden zijn soms wel leukquote:Op zondag 15 december 2013 20:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen tijd voor scheren[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen tijd voor scheren![]()
![]()
Mijne niet.quote:
Een combi van een man met bomgordel en de zwerver op de hoek van de straat zeg maar.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijne niet.
Een combi van een man met bomgordel en de zwerver op de hoek van de straat zeg maar.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nu heb ik wel weer genoeg gegeten voor een paar dagen!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie er een stuk ouder uit met baard, hoef m'n id niet eens meer te laten zien.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
En het is gewoon vervelend, duurt lang, haartjes opruimen & shit.quote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Heb ik ookquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie er een stuk ouder uit met baard, hoef m'n id niet eens meer te laten zien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat ook. Al leek ik een tijdje geleden wel fucking sexy toen ik mijn weerspiegeling in zo'n nieuwe bus zag met baardquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie er een stuk ouder uit met baard, hoef m'n id niet eens meer te laten zien.
quote:![]()
Nu lijkt het net of die bus een baard hadquote:Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat ook. Al leek ik een tijdje geleden wel fucking sexy toen ik mijn weerspiegeling in zo'n nieuwe bus zag met baard
Jezelf quoten__
Dagoduck en zijn baard
Sowieso Dagoduck
Omdat Dave Grohl
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nee, in oktober wel gedaan. Maar toen begin november besloten om er helemaal niets meer aan te doen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit dus.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, in oktober wel gedaan. Maar toen begin november besloten om er helemaal niets meer aan te doen.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Van mij afgekeken:quote:quote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit, menschen. Is geweldig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het moet even voller worden, en als ik dan ga trimmen schiet ik niets opquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nietquote:
Dat maakt niet uit, het is een vrouw, dus ik gun haar de credits.quote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is een vrouw, dus ik gun haar de credits.
Dago!
Ik kon het niet laten na vanmiddag, ik kwam deze net tegen en ik moest 'm gewoon posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Zonder blinddoek
quote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Dago!
Ik kon het niet laten na vanmiddag, ik kwam deze net tegen en ik moest 'm gewoon posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben mijn oude tracks weer aan het beluisteren.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
halo alemaal gr gerdjan[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[warning]halo alemaal gr gerdjan[/warning]![]()
![]()
jaa beetje rustig tog met jouw dan??quote:quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[warning]halo alemaal gr gerdjan[/warning]![]()
![]()
Rustuk jwz.quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jaa beetje rustig tog met jouw dan??
[..]I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
IK HAAT HET ALS JE EEN LIEDJE HEBT EN DAN LULLEN ZE OOK. HALLO IK LUISTER MUZIEK, GEEN TALKSHOW.
Dit was mijn spreekbeurt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat is de enige reden dat ik mod zou willen worden. En de fans die je dan krijgt.
En nog mooi ook.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Mooie fan idd[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Die foto vond ik anders erg cutequote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Klopt, ik ben 16Ik ben nog pril
( en die foto in us)
.
![]()
Van allesquote:Op zondag 15 december 2013 08:51 schreef DrNick het volgende:
Omg omg, wat deed jij nog wakker om 5.42?.
![]()
Ik was ook wakkerquote:
Ik wilde anders alleen maar aaien.quote:Op zondag 15 december 2013 20:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Grooming mag niet, ook niet in ONZ![]()
Hij blijft toppie.quote:Op zondag 15 december 2013 20:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
veel te vaak gebruikte grap mangI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Muziek met oude gedichten
https://en.wikipedia.org/wiki/Annabel_Lee
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Rime_of_the_Ancient_Mariner|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gamma|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ray|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
10|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
9|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
OK MENSEN VRAAGJE
Zijn jullie ooit met een celeb vergeleken?! Zo ja; wie?!
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
OK MENSEN VRAAGJE
Zijn jullie ooit met een celeb vergeleken?! Zo ja; wie?!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
5|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Pokemonquote:
3|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb nog geen Animal Crossing[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: