Hoe komt dat?quote:
Ik ging om half 6 slapen en werd om 11 uur wakkerquote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen, lekker lui zijn en zo, weekend
Wow.quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging om half 6 slapen en werd om 11 uur wakkerMaar ik ben niet moe
Hoe was de film nog?
Ook laat naar bedquote:Op zondag 15 december 2013 14:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wow.
Ik ging om eh, half 5 slapen volgens mij, zoiets. En werd pas om 13:00 wakker.Ben nu niet moe, maar wel lui.
Film was tofHad alleen het laatste uurtje van de 1e film nog niet afgezien.
Dus dat was wel even raar, maar hij was geniaal
Prima en met jou dan?quote:
Iew.quote:
Het is anders wel gezellig hier.quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
''Waar...''-topics bij voorbaat kansloos.
KLB / "waar we"-reeksen
"Er is al 1010 dagen niet in dit topic gepost."quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
''Waar...''-topics bij voorbaat kansloos.
KLB / "waar we"-reeksen
Dat is het punt niet.quote:Op zondag 15 december 2013 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is anders wel gezellig hier.
Aiquote:Op zondag 15 december 2013 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Er is al 1010 dagen niet in dit topic gepost."
Verveel je je?
Jawel.quote:
Ik zit zondag's altijd de hele dag thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook laat naar bedIk ben gewoon net boodschapjes gaan halen, nu voel ik me niet lui
Waarom heb je het niet afgekeken dan?
Dat is niet erg.quote:Op zondag 15 december 2013 14:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je gaat mij niet weg kunnen krijgen, LB. Daarvoor hou ik teveel van je.
Bordspellenquote:Op zondag 15 december 2013 14:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit zondag's altijd de hele dag thuis.En meestal willen m'n ouders dan een bordspel spelen ofzo, maar m'n ma is nu ziek dus nu word ik nog luier.
Omdat ie mij even te lang duurde voor in de nacht.Bijna 3 uur achter elkaar film kijken was toch wel iets teveel van het goede.
Gisteren in de bios was 't ook een al behoorlijk lange zit.
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bordspellen![]()
Is er dan geen pauze tussendoor? Ik kan echt niet zolang zonder pauze film kijken
Ik ben er alleen niet zo heel goed inquote:Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Ja was er wel, maar echt maar 5 minuten of zo
Hoi Fopjequote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er alleen niet zo heel goed in
Ben je wel opgestaan?
Mijn ouders zijn ook baggerquote:Op zondag 15 december 2013 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet.Nouja, m'n ouders zijn slechter.
Maar dat is zielig om te zeggen.
Heel even ja, benen strekken en weer zitten. Ik zat wel naast 't pad dus ik kon m'n benen languit in 't pad leggen.
quote:Op zondag 15 december 2013 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook bagger
Lange mensen struggles
Bij ons kan iedereen wel tegen hun verliesquote:Op zondag 15 december 2013 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En mijn moeder kan dan ook nog 's niet tegen haar verlies.
![]()
JaAnders zit ik echt geklemd tussen de stoelen in.
Ook prima hoor.quote:
Die wordt dan boos en zegt dat ze het spel gewoon niet snapt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij ons kan iedereen wel tegen hun verliesMaar wat doet je ma dan?
Vervelend wel
quote:Op zondag 15 december 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Robin staat blijkbaar op zo'n site, Fopje
Wel gezellig toch? Of mag je je opa en oma niet?quote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook prima hoor.Mijn oma en opa komen zo op bezoek, dat wil zeggen dat uit bed moet. Maar ik doe het met alle plezier. Denk ik..
quote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die wordt dan boos en zegt dat ze het spel gewoon niet snapt.![]()
Terwijl we het spel dus al tig keer hebben gespeeld, en ze telkens gewoon meedoet, en alles duidelijk wel snapt.
Jaquote:
Eigenlijk moet de winnaar ook zeggen dat 'ie het niet snaptquote:Op zondag 15 december 2013 14:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaBest wel slecht.
Denk je even gezellig een spel te spelen, krijg je dat.
Ach, 't is leuk tot het einde.
Zou wel een mooie zijn ja.quote:Op zondag 15 december 2013 14:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de winnaar ook zeggen dat 'ie het niet snapt
quote:
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou wel een mooie zijn ja.Dan flipt ze helemaal.
quote:
Ghehe jawel hoorquote:Op zondag 15 december 2013 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel gezellig toch? Of mag je je opa en oma niet?
Leukquote:Op zondag 15 december 2013 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Dit hele concept van ONZ-SC is nieuw voor mij. Omschrijf het eens in drie woorden.
Gezellige slow chat.quote:Op zondag 15 december 2013 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Dit hele concept van ONZ-SC is nieuw voor mij. Omschrijf het eens in drie woorden.
Altijd gezellig hier.quote:Op zondag 15 december 2013 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is niet erg, niemand die het je kwalijk neemt. Je hoeft je niet te bewijzen tegenover het internetquote:
Dan moet je d'r knuffelenquote:
quote:
Dat klinkt veelbelovend. Ik gooi mijzelf bij deze in het diepe!quote:
Welkom!quote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt veelbelovend. Ik gooi mijzelf bij deze in het diepe!
Maar dan ben je wel vrij van werk.quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat wel werken.
Nu alleen niet, want ze is ziek. En ik wil niet ziek worden.
Liever niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel vrij van werk.
Daar word ik meestal ook niet veel gelukkiger van. Eén dagje is nog wel fijn, maar daarna beginnen mijn handen wel weer te jeukenquote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel vrij van werk.
Goedemiddagquote:
DAGO!quote:
Ik ben gelukkig niet zo vaak en zo lang ziekquote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar word ik meestal ook niet veel gelukkiger van. Eén dagje is nog wel fijn, maar daarna beginnen mijn handen wel weer te jeuken
SR? Ik wil ookquote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DAGO!
Ben je ook weer van de partij in de SR-chat dit jaar?
WUT!? Is het al middag, kuuuuutt.. Is AZ al bezig? Kolere...quote:
Mogelijk van wel.quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DAGO!![]()
Wie nietquote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DAGO!
Dat weet ik nietquote:Op zondag 15 december 2013 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WUT!? Is het al middag, kuuuuutt.. Is AZ al bezig? Kolere...
Omdat ik hem al vaker heb gezien. En hij zei een keer, hé jij bent toch Dagoduckquote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dago, hoe wist je dat die kerel FOK!ker was?
Wat voor kerel is dat danquote:Op zondag 15 december 2013 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik hem al vaker heb gezien. En hij zei een keer, hé jij bent toch Dagoduck
Ik duik net m'n bed uit.quote:
Wat mis ik?quote:Op zondag 15 december 2013 15:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor kerel is dat dan. Vond hem echt een held.
Dat zijn aardige woordenquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is niet erg, niemand die het je kwalijk neemt. Je hoeft je niet te bewijzen tegenover het internet
Dit blijft ook een prachtversie!quote:
Hoe moet ik iedereen dan laten weten dat ik een grote e-penis hebquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is niet erg, niemand die het je kwalijk neemt. Je hoeft je niet te bewijzen tegenover het internet
quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh ja, door dit topic: FB / Doe hier maar dan zie ik het misschien
Die is ook tof, jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dit blijft ook een prachtversie!
Wheels is wel een commercieel nummer. Zo'n nummer gemaakt voor radioplayquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dit blijft ook een prachtversie!
Foto's, cijfers. Objectief bewijs, dan mogen de kijkers invullen wat ze er van vinden. 'Groot' is een polyinterpretabel concept.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe moet ik iedereen dan laten weten dat ik een grote e-penis heb
Deze ken ik niet.quote:
Mijn all-time favorite Foo's nummer:quote:
Skin and bones is toch mijn favorietquote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn all-time favorite Foo's nummer:
Perfectie
Ook een geweldig nummer inderdaad! Ook leuk om live te spelenquote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Skin and bones is toch mijn favoriet
http://www.foofighters.com/us/music/live-hollandquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live bij 2 meter sessies, opgenomen in Hilversum. Staat volgens mij ook op deze CD:
[ afbeelding ]
Onee, dat was een andere. Zijn ook nog meerdere versies van trouwens.quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.foofighters.com/us/music/live-holland
Huh?quote:Op zondag 15 december 2013 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut.
http://forum.fok.nl/user/history/284294
Dit is geen goed teken.
Ohquote:Op zondag 15 december 2013 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onee, dat was een andere. Zijn ook nog meerdere versies van trouwens.
Mijne danquote:Op zondag 15 december 2013 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut.
Dit is geen goed teken.
Die van mij ook..quote:
Op deze bootleg staan wel 3 nummers van die 2 meter sessies:quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, die kant ga ik dus ook op. Compleet vol met SC-topics.
Wordt volgende week niet minder ook, als SR begint.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Hadden jullie dit al langs zien komen?
Onaangekondigde gig in een pizza tentje, 2,5 uur aan onversneden rock. Heldenactie!
quote:
MUZ / Foo Fighters #3quote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Hadden jullie dit al langs zien komen?
Onaangekondigde gig in een pizza tentje, 2,5 uur aan onversneden rock. Heldenactie!
Kut sc'erquote:Op zondag 15 december 2013 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut.
Dit is geen goed teken.
Dave ziet er schattig uitquote:
Kijk, zo ontdek je nog eens wat op FOK! Dank voor de tip!quote:
Mannen met baardenquote:
Somsquote:
Verschilt erg sterk per baard(je) inderdaad.quote:
Komt van het woord jass, dat seks betekend.quote:
Seksquote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt van het woord jass, dat seks betekend.
Jazzeksquote:
Eervolle titel, zou ik zeggenquote:Op zondag 15 december 2013 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word op de middelbare herkend als "foo fightertje"
Dat welquote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eervolle titel, zou ik zeggen
picsquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nu een baard, maar die gaat er vanavond mooi weer af.
Ohquote:Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb ook geen mooie baard.
Woooh, pittig toevallig! Of was het een memorabel moment in de clip, wat begrijpelijk is om vast te leggen?quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
Wow.
Best creepy.
Ik maak even een screenshot van een clip op youtube, en upload 'm, en zoek daarna via google op vergelijkbare afbeeldingen. Zie ik als 1e resultaat gewoon exact de zelfde screenshot staan, van exact het zelfde moment in de clip.
Ik zat na te denken of het mogelijk was om een clip te vinden op basis van een screenshot. Ik wist dat er op FOK! al ergens in MEN een topic liep over screenshots van films, waarbij mensen dan moesten raden van welke film die screenshot genomen was.quote:Op zondag 15 december 2013 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom maak je eigenlijk screenshots?
Gaaf concept! Het proberen waard!quote:Op zondag 15 december 2013 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zat na te denken of het mogelijk was om een clip te vinden op basis van een screenshot. Ik wist dat er op FOK! al ergens in MEN een topic liep over screenshots van films, waarbij mensen dan moesten raden van welke film die screenshot genomen was.
Dus ik dacht, misschien dat dat met clips ook wel werkt.
Komt ook doordat zij het als .jpg hebben opgeslagen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Jouw screenshot is wel lekker van een mooiere kwaliteit
Ik wist wel gelijk welk nummer het wasquote:Op zondag 15 december 2013 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zat na te denken of het mogelijk was om een clip te vinden op basis van een screenshot. Ik wist dat er op FOK! al ergens in MEN een topic liep over screenshots van films, waarbij mensen dan moesten raden van welke film die screenshot genomen was.
Dus ik dacht, misschien dat dat met clips ook wel werkt.
Met zo'n screenshot is het ook wel goed te zien ja.quote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wist wel gelijk welk nummer het was
quote:Op zondag 15 december 2013 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met zo'n screenshot is het ook wel goed te zien ja.Maar wat nou als ik eh, dit post?
[ afbeelding ]
Amateur.quote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nu een baard, maar die gaat er vanavond mooi weer af.
FUN - Some Nights?quote:Op zondag 15 december 2013 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met zo'n screenshot is het ook wel goed te zien ja.Maar wat nou als ik eh, dit post?
[ afbeelding ]
Yesh.quote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
FUN - Some Nights?
Puur toeval dat ik de clip herken, ik zou het nummer niet eens kunnen herinneren
Dan heb je mijn baard nog niet gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja er zitten gaten in m'n baard, daar ga ik niet mee over straat.
Helemaal gekeken?quote:
Prachtig is diequote:
Jaquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je mijn baard nog niet gezienM'n sik zit nu op 4,5 CM denk ik
Da's Pinterest. Schijnt handig te zijn, ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand wat in Albert Verlinde's naam 'Pin it' mag zijn, wat onder aan de pagina staat?
Pinterest heeft leuke DIY'squote:Op zondag 15 december 2013 16:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's Pinterest. Schijnt handig te zijn, ofzo.
Nieuwerwets gedoe? Linkse hobbies?! LOOP IK ACHTER?! GA IK NIET MEER MET MIJN TIJD MEE?! O god, de generatiekloof, de confrontatiequote:Op zondag 15 december 2013 16:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's Pinterest. Schijnt handig te zijn, ofzo.
Waar staat dat?quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand wat in Albert Verlinde's naam 'Pin it' mag zijn, wat onder aan de pagina staat?
Tussen de titel van het topique en de reactiebox!quote:
Smoesjes...quote:Op zondag 15 december 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik weet nog steeds geen tekst voor je, BBQ![]()
Serieusquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tussen de titel van het topique en de reactiebox!
1 2 3 | <?php Dan ben ik ?> |
1 | denk ik |
quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
blind want ik zie het niet staan.
Dat zeg ik toch. Mijn hersenen zijn ook nog niet helemaal wakkerquote:
Een heus kunstwerkjequote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
blind want ik zie het niet staan.
Nee? Ik kan wel een tweet embedden?quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een heus kunstwerkje
Zie je het echt niet staan? Zie de 'Like' en 'Tweet' buttons ook niet?
Nee, ik ben serieus.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee? Ik kan wel een tweet embedden?
Nee, heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoplakaas. Zegt dit je iets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ah, kijk, zodoende. Het is denk ik ook een van de minst gebruikte functies op heel FOK!quote:Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
HA! Nu wel. Ik wist helemaal niet dat dat bestond. Zet het ook meteen weer uit
quote:Op zondag 15 december 2013 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]![]()
Nee, heb het uitstaan bij instellingen. Wist helemaal niet dat dat bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 15 december 2013 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu ook de 'volg topic' knop veranderd naar TVP & kuttopic
twitter:qotsa twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:17:40.@barclayscenter tonight Doors: 7 @TheKillsBand 8 QOTSA 9 pls keep it in yr pocket. watch the show w your iballs not your iphone. reageer retweet
Vorige maand was ik nog bij QOTSA in de Ziggo Dome, bijzonder storend af en toe hoe mensen in je gezicht hangen met mobieltjes, waardoor je het podium amper nog kan zienquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:qotsa twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:17:40.@barclayscenter tonight Doors: 7 @TheKillsBand 8 QOTSA 9 pls keep it in yr pocket. watch the show w your iballs not your iphone. reageer retweet
Ja.quote:Op zondag 15 december 2013 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nieuwerwets gedoe? Linkse hobbies?! LOOP IK ACHTER?! GA IK NIET MEER MET MIJN TIJD MEE?! O god, de generatiekloof, de confrontatie
quote:Op zondag 15 december 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik weet nog steeds geen tekst voor je, BBQ![]()
Ik ook hoor, ik heb alleen FB en BUG in de gaten gehouden.quote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.Ik zie net dat ik dat uit heb staan bij instellingen
Die is allang aangepast naar een lag-loze versie.quote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook geen sneeuwheaderOnnodige traagheid...
quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang
Allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allangquote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang Allang
quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef BBQSausage het volgende:
Allang
Allang
Al lang
All ang
Alang
Allang.
Al-lang.
Al lang
quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang allang
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Langverlorenbiologischvaderpersoon!quote:
quote:
Het alfabet schiet letters te kort om de intensiteit van deze band te omschrijven.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wist niet van deze intieme relatie.
Of het nou wel of niet sneeuwd in de headquote:Op zondag 15 december 2013 17:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die is allang aangepast naar een lag-loze versie.
Wasda?quote:
Nou, vooruit, voor deze keer mag je ook getallen gebruiken.quote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het alfabet schiet letters te kort om de intensiteit van deze band te omschrijven.
LittleBrownie d'r ster?quote:
Sneeuwt*quote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet sneeuwd in de headBoeiend
∞quote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, vooruit, voor deze keer mag je ook getallen gebruiken.
MUZ / Queens Of The Stone Age #8 Tivoli & Ziggo Dome een wereld van verschilquote:Op zondag 15 december 2013 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vorige maand was ik nog bij QOTSA in de Ziggo Dome, bijzonder storend af en toe hoe mensen in je gezicht hangen met mobieltjes, waardoor je het podium amper nog kan zien
quote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, vooruit, voor deze keer mag je ook getallen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
quote:
Ahh, zodoende!quote:
Staat dat bij mij ook? Ben ik al 270?quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]Ik schiet helemaal vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toy Storyquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]Oh, da's wel veel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sneeuwt*
En ik vind het wel tof.Aan het einde van het topic kun je zien of we snel genoeg zijn geweest om te voorkomen dat de header vol is gesneeuwd
271quote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat dat bij mij ook? Ben ik al 270?
Zal ik dat maar gebruiken als tekst?quote:
Ik had Tivoli ook geprefereerd, maar het was een verjaardagscadeautje, dus ik heb met volle teugen genotenquote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MUZ / Queens Of The Stone Age #8 Tivoli & Ziggo Dome een wereld van verschil
QotSA in Tivoli
quote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal ik dat maar gebruiken als tekst?
En terecht!quote:
Jazeerzekerstewetenwelquote:
Ja, was lekker. Ik heb dat vorige album veel geluisterd dus kon de helft wel meezingenquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik had Tivoli ook geprefereerd, maar het was een verjaardagscadeautje, dus ik heb met volle teugen genoten![]()
Band of Skulls was ook verrassend goed overigens!
Ik vind het ook wel lekker sfeervol!quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sneeuwt*
En ik vind het wel tof.Aan het einde van het topic kun je zien of we snel genoeg zijn geweest om te voorkomen dat de header vol is gesneeuwd
quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jouw posts in het Dagcijferstopic trouwens.
Tijdens Serious Request bereikt dat meestal ook wel een ehm. Is het een hoogte of een dieptepunt? Bij Dagoquote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jouw posts in het Dagcijferstopic trouwens.
Eigenlijk zou ie gewoon altijd moeten meescrollen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker sfeervol!![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 15 december 2013 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Kijken er ook anderen dan ik in dat topic
![]()
Maar wat heb ik mijn best gedaan om het toch te proberen. Schouderklopje voor mezelf, zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Bijna zoveel dat het niet in één post past.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tijdens Serious Request bereikt dat meestal ook wel een ehm. Is het een hoogte of een dieptepunt? Bij Dago
Uiteraard, uiteraard.quote:Op zondag 15 december 2013 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar wat heb ik mijn best gedaan om het toch te proberen. Schouderklopje voor mezelf, zou ik zeggen.
Funfact: Ik heb er zelfs een binaire vertaler bij gepakt. +1 voor de moeite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Funfact: Ik heb er zelfs een binaire vertaler bij gepakt. +1 voor de moeite.Wauw. Dubbel schouderklopje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wauw. Dubbel schouderklopje wel.Ik denk dat ik mijzelf eens even een flinke mok mocca-choco in ga schenken met een toef slagroom, om te genieten van dit kleine moment van euforie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mens moet zichzelf ook wat gunnen.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Zo is dat, en het is je gegund.quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijzelf eens even een flinke mok mocca-choco in ga schenken met een toef slagroom, om te genieten van dit kleine moment van euforie.
Een mens moet zichzelf ook wat gunnen.
Dat duurt bij mij ook niet lang meer.quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben de topper van mijn registratiemaand
2008-07-26 062280 Dagoduck (was muisje-eliza)
GC / [Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.
BAM!
Nee, ik begrijp dat wel.quote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
Of jullie, jullie begrijpen dat wel.
Precies. In Dago we trust.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |