abonnement Unibet Coolblue
pi_109536263


Tour Zomer 2012:

Reading
Leeds
Lowlands
Pukkelpop

http://en.wikipedia.org/wiki/Foo_Fighters
www.foofighters.com

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 17:38:38 ]
pi_109537114
Hoop echt dat ze ook nog een zalentour doen. Dat hebben ze toch nog niet gedaan met de nieuwe cd? Op een paar zalen in Duitsland en nog wat na. Of heb ik iets gemist?
pi_109537309
Ze hebben volgens mij met de eerste europese leg van Wasting Light wel wat zalen gedaan, maar niet in NL. Volgens mij toen NL helemaal overgeslagen? Ze zouden dus op Pukkelpop staan, maar toen geen Lowlands.

Denk dat je daar nu ook niet op hoeft te rekenen, volgens mij is het echt even in augustus 2 á 3 weekjes nog wat festivals mee pakken en dan zal de tour wel klaar zijn...

Wel erg zonde voor de NL fans, want dat wordt nu dus óf Pukkelpop, óf pech. Of de mazzel dat je al een Lowlands kaartje hebt. Maar dat zal ook maar een beperkte club zijn, en de die hard fans die geen fervent festivalbezoeker zijn grijpen er sowieso dus naast nu.

Misschien nog een zaalshow in Keulen of Dusseldorf ofzo. Denk dat deze 2 shows het wel zijn voor de benelux in ieder geval :Y
  maandag 26 maart 2012 @ 18:10:10 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_109537583
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben volgens mij met de eerste europese leg van Wasting Light wel wat zalen gedaan, maar niet in NL. Volgens mij toen NL helemaal overgeslagen? Ze zouden dus op Pukkelpop staan, maar toen geen Lowlands.

Denk dat je daar nu ook niet op hoeft te rekenen, volgens mij is het echt even in augustus 2 á 3 weekjes nog wat festivals mee pakken en dan zal de tour wel klaar zijn...

Wel erg zonde voor de NL fans, want dat wordt nu dus óf Pukkelpop, óf pech. Of de mazzel dat je al een Lowlands kaartje hebt. Maar dat zal ook maar een beperkte club zijn, en de die hard fans die geen fervent festivalbezoeker zijn grijpen er sowieso dus naast nu.

Misschien nog een zaalshow in Keulen of Dusseldorf ofzo. Denk dat deze 2 shows het wel zijn voor de benelux in ieder geval :Y
Pinkpop stonden ze vorig jaar, was ik nog bij ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_109537668
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:10 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Pinkpop stonden ze vorig jaar, was ik nog bij ;)
Oh ja duh, zelfs nog voor we naar Pukkelpop gingen die live set blauw gedraaid :')

Tis sowieso mijnsinziens wel een beetje een trend, dat je meer en meer ziet dat die grote bands even in 5 / 6 weken alle grote europese festivals pakken, en minder 'stadion' concerten, of beter nog; een goede zaal.
pi_109539314
ik baal er nog steeds echt zo erg van, dat ze op een uitverkocht festival spelen in Nederland. En trouwens dan nog: dan had ik een kaartje van 200 euro moeten kopen om de band te kunnen zien :r
pi_109540544
Schrale troost; die contacten zullen er al geweest zijn voor t uitverkocht, of wellicht was het toen al rond.

En Pukkelpop ligt toch niet zó ver in Belgie? Tis gewoon Vlaanderen :Y Maar goed, als je praktisch naast een Lowlands woont ofzo is het wel kut :Y

En gewoon zonde dat de Foo's (weer) geen eigen show doen. Al sluiten ze af op Pukkelpop, dus zal toch ook wel minstens show van 2 uur worden lijkt me. Lowlands doet 't anders neem ik aan, want daar sluit Skrillex ( :') ) al af?
pi_109553964
Tja Pukkelpop is voor mij toch best ver: moet er toch minstens overnachten. Ik ga het wel doen hoor, dat wel. Ik hoop alleen nou weer niet dat er een run komt op de Pukkelpop kaarten. Want nu gaan zowel Nederlandse als Belgische als Duitse fans als een gek die Foo Fighters kaarten kopen (Duitsland heeft ook veel Foo Fighters fans, en daar zijn tot nu toe nog geen data bekend)... 30 april wordt dus niet alleen Koninginnedag, maar ook Kaartenstressdag ;)
pi_109554007
Ik ben, als die hard FF fan, super blij met m'n lowlands kaartje! Totaal niet verwacht toen ik het kaartje kocht. Maar ondanks dat hoop ik dat ze ook snel weer komen voor een eigen show..geeft toch een ander sfeertje.
pi_109554098
Tja er zitten ongetwijfeld ook Foo Fighters fans tussen de Lowlands gangers, maar ik denk toch dat het een andere sfeer gaat worden dan op Pinkpop.. nu zie je veel mensen reageren zo van 'oh ja leuk, ga ik ook even kijken', terwijl bij Pinkpop echte fans stonden... Hey maar ik wens je veel plezier Everlong, dat wel hoor :)
pi_109554353
Ja..bij Pinkpop stond ik vooraan..topsfeertje inderdaad! Voordeel dat ik daar nu niet al bizar vroeg hoef te gaan staan wachten ;)
pi_109554542
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Tja Pukkelpop is voor mij toch best ver: moet er toch minstens overnachten. Ik ga het wel doen hoor, dat wel. Ik hoop alleen nou weer niet dat er een run komt op de Pukkelpop kaarten. Want nu gaan zowel Nederlandse als Belgische als Duitse fans als een gek die Foo Fighters kaarten kopen (Duitsland heeft ook veel Foo Fighters fans, en daar zijn tot nu toe nog geen data bekend)... 30 april wordt dus niet alleen Koninginnedag, maar ook Kaartenstressdag ;)
Gewoon de echte festivalervaring, en hup 3 dagen gaan :P
pi_109554775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef Everlong het volgende:
Ja..bij Pinkpop stond ik vooraan..topsfeertje inderdaad! Voordeel dat ik daar nu niet al bizar vroeg hoef te gaan staan wachten ;)
haha elk nadeel heeft zijn voordeel ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon de echte festivalervaring, en hup 3 dagen gaan :P
haha als ik de loterij win, doe ik het zo, maar ik heb de geldbomen nog niet kunnen vinden in de achtertuin :P
pi_109594053
Ook al ga ik er gewoon vanuit dat de Foo Fighters alleen Pukkelpop en Lowlands doen, toch een vraag:

weten jullie of er veel andere festivals in de buurt zijn? Dit spelen ze in elk geval al:

18 august: Pukkelpop, Belgium
19 august: Lowlands, Holland
21 august: Belfast, Northern Ireland
24 august: Leeds, UK
26 august: Reading, UK

Maar zitten er nu zoveel festivals in de dagen voor Pukkelpop? Sziget is de laatste dag op 13 augustus. Frequency festival zijn ze vorig jaar al geweest,dus daar komen ze waarschijnlijk niet. Dan houd je toch ruimte over voor een optreden in de HMH/Ahoy, of een leuke kleine gig in de Melkweg/Paradiso? :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:16:31 #15
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_109595724
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ook al ga ik er gewoon vanuit dat de Foo Fighters alleen Pukkelpop en Lowlands doen, toch een vraag:

weten jullie of er veel andere festivals in de buurt zijn? Dit spelen ze in elk geval al:

18 august: Pukkelpop, Belgium
19 august: Lowlands, Holland
21 august: Belfast, Northern Ireland
24 august: Leeds, UK
26 august: Reading, UK

Maar zitten er nu zoveel festivals in de dagen voor Pukkelpop? Sziget is de laatste dag op 13 augustus. Frequency festival zijn ze vorig jaar al geweest,dus daar komen ze waarschijnlijk niet. Dan houd je toch ruimte over voor een optreden in de HMH/Ahoy, of een leuke kleine gig in de Melkweg/Paradiso? :P
Ik zou zeggen: mail ze je voorstel :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_109596337
Melkweg/Paradiso kan je denk ik sowieso vergeten, daar zijn ze echt te groot voor. Na In Your Honor stonden ze nog wel in hmh. er zijn vast in t zuiden en oosten van Europa nog wat festivals. En het is gewoon stukken makkelijker qua organisatie om even paar festivals te doen ipv eigen zaalshow.

Maar ik hoop mee hoor :P
pi_109602213
Ja ik heb gisteravond zitten zoeken naar festivals in Zuid-Europa, maar die vallen volgensmij niet in die week van 13-18 augustus, die zijn allemaal net iets eerder.. Ik weet het, het is 'wishful thinking', maar ja......hahaha
pi_109636723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja ik heb gisteravond zitten zoeken naar festivals in Zuid-Europa, maar die vallen volgensmij niet in die week van 13-18 augustus, die zijn allemaal net iets eerder.. Ik weet het, het is 'wishful thinking', maar ja......hahaha
Dacht dat er wel een en ander was, er is sowieso rond die tijd Rock en Seine dacht ik, in Oost-Europa is er ook wel wat upcoming aan festivals, met name Polen geloof ik. En wie weet doen ze gewoon ff in een weekje maar 5 festivals en weer terug, al kan ik me dat ook niet helemaal voorstellen.

Tis jammer dat ze op Lowlands staan :7 Hadden ze beter zoals de Stone Roses kunnen doen; Pukkelpop en hier HMH
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:02:38 #19
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_109661768
Hebben jullie de Foo Fighters app al? :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_109666223
Ja
pi_109760156
De Foo Fighters treden vanavond op in Chili op het Lollapalooza festival. Dat zou je op deze stream moeten kunnen zien:

http://www.tvn.cl/envivo/lollapalooza/2012/

probleem: je kunt het niet zien, als je niet in Chili woont! Heeft iemand een idee hoe je de proxy kunt omzeilen??? tips?????
  zondag 1 april 2012 @ 13:45:08 #22
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_109761160
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
De Foo Fighters treden vanavond op in Chili op het Lollapalooza festival. Dat zou je op deze stream moeten kunnen zien:

http://www.tvn.cl/envivo/lollapalooza/2012/

probleem: je kunt het niet zien, als je niet in Chili woont! Heeft iemand een idee hoe je de proxy kunt omzeilen??? tips?????
Moet je even een topic aanmaken in DIG
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_109761368
bedankt voor de tip! :)
pi_109770454
ook al was mn topic daar gesloten: het is schijnbaar toch voor iedereen te zien! :D Gelukkig geen gedoe met proxys dus ;)
  zondag 1 april 2012 @ 19:56:10 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_109776037
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
De Foo Fighters treden vanavond op in Chili op het Lollapalooza festival. Dat zou je op deze stream moeten kunnen zien:

http://www.tvn.cl/envivo/lollapalooza/2012/

probleem: je kunt het niet zien, als je niet in Chili woont! Heeft iemand een idee hoe je de proxy kunt omzeilen??? tips?????
Hoe laat begint het dan? Je weet dat het daar 5 uur later is oid.?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dagoduck op 01-04-2012 20:23:19 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')