Hoe komt dat?quote:
Ik ging om half 6 slapen en werd om 11 uur wakkerquote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen, lekker lui zijn en zo, weekend
Wow.quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging om half 6 slapen en werd om 11 uur wakkerMaar ik ben niet moe
Hoe was de film nog?
Ook laat naar bedquote:Op zondag 15 december 2013 14:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wow.
Ik ging om eh, half 5 slapen volgens mij, zoiets. En werd pas om 13:00 wakker.Ben nu niet moe, maar wel lui.
Film was tofHad alleen het laatste uurtje van de 1e film nog niet afgezien.
Dus dat was wel even raar, maar hij was geniaal
Prima en met jou dan?quote:
Iew.quote:
Het is anders wel gezellig hier.quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
''Waar...''-topics bij voorbaat kansloos.
KLB / "waar we"-reeksen
"Er is al 1010 dagen niet in dit topic gepost."quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
''Waar...''-topics bij voorbaat kansloos.
KLB / "waar we"-reeksen
Dat is het punt niet.quote:Op zondag 15 december 2013 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is anders wel gezellig hier.
Aiquote:Op zondag 15 december 2013 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Er is al 1010 dagen niet in dit topic gepost."
Verveel je je?
Jawel.quote:
Ik zit zondag's altijd de hele dag thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook laat naar bedIk ben gewoon net boodschapjes gaan halen, nu voel ik me niet lui
Waarom heb je het niet afgekeken dan?
Dat is niet erg.quote:Op zondag 15 december 2013 14:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je gaat mij niet weg kunnen krijgen, LB. Daarvoor hou ik teveel van je.
Bordspellenquote:Op zondag 15 december 2013 14:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit zondag's altijd de hele dag thuis.En meestal willen m'n ouders dan een bordspel spelen ofzo, maar m'n ma is nu ziek dus nu word ik nog luier.
Omdat ie mij even te lang duurde voor in de nacht.Bijna 3 uur achter elkaar film kijken was toch wel iets teveel van het goede.
Gisteren in de bios was 't ook een al behoorlijk lange zit.
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bordspellen![]()
Is er dan geen pauze tussendoor? Ik kan echt niet zolang zonder pauze film kijken
Ik ben er alleen niet zo heel goed inquote:Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Ja was er wel, maar echt maar 5 minuten of zo
Hoi Fopjequote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er alleen niet zo heel goed in
Ben je wel opgestaan?
Mijn ouders zijn ook baggerquote:Op zondag 15 december 2013 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet.Nouja, m'n ouders zijn slechter.
Maar dat is zielig om te zeggen.
Heel even ja, benen strekken en weer zitten. Ik zat wel naast 't pad dus ik kon m'n benen languit in 't pad leggen.
quote:Op zondag 15 december 2013 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook bagger
Lange mensen struggles
Bij ons kan iedereen wel tegen hun verliesquote:Op zondag 15 december 2013 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En mijn moeder kan dan ook nog 's niet tegen haar verlies.
![]()
JaAnders zit ik echt geklemd tussen de stoelen in.
Ook prima hoor.quote:
Die wordt dan boos en zegt dat ze het spel gewoon niet snapt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij ons kan iedereen wel tegen hun verliesMaar wat doet je ma dan?
Vervelend wel
quote:Op zondag 15 december 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Robin staat blijkbaar op zo'n site, Fopje
Wel gezellig toch? Of mag je je opa en oma niet?quote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook prima hoor.Mijn oma en opa komen zo op bezoek, dat wil zeggen dat uit bed moet. Maar ik doe het met alle plezier. Denk ik..
quote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die wordt dan boos en zegt dat ze het spel gewoon niet snapt.![]()
Terwijl we het spel dus al tig keer hebben gespeeld, en ze telkens gewoon meedoet, en alles duidelijk wel snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |