Pics!quote:
Neequote:
Ohquote:
Wat ben ik af en toe blij dat ik al blind ben vanaf mijn derde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Lachen joh, zo'n nieuwe mobiel. En snel dat 'ie is!Nog maar 118 jaar! Is te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Linkse hobbiesquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker hoor The Jimi Hendrix Experience!
Zo is datquote:Op zondag 15 december 2013 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hebben alle tijd [ afbeelding ]
Rechtse lobby'squote:
Oeh! Oeh! Oeh! Vertel! Vertel!quote:
Staat in mijn profiel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Oeh! Vertel! Vertel!
Ahh, bekend om zijn streekgerechten en weelderige bloemenvelden.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, net even 300 verschillende kroonkurken weggemikt.
Ik had er nooit aan moeten beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |