Ok. Jij moet het zwaar hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 10:41 schreef borderlinedancer het volgende:
Mijn ergernis is Belgen en Nederlanders op de weg. Inhalen doen ze met 1kmh verschil, zoals een vrachtwagen dat doet, en Belgen rijden gewoon altijd links. Die haal ik dus standaard al rechts in.
Zonder dit op Belgen of Nederlanders af te schuiven vind ik dit zelf ook bijzonder irritant. Zeker als ze dit doen terwijl jij ze net wil inhalen en ze ook nog eens geen richting aangeven waardoor je op de rem moet. Gewoonweg erg hinderlijk en irritant. Rechts inhalen doe ik echter zelden. Zeker bij dit soort weggebruikers (die zijn sowieso niet helemaal wakker en schrikken zich het apezuur als je ze rechts inhaalt wat erg gevaarlijke situaties kan veroorzaken).quote:Op maandag 30 december 2013 10:41 schreef borderlinedancer het volgende:
Mijn ergernis is Belgen en Nederlanders op de weg. Inhalen doen ze met 1kmh verschil, zoals een vrachtwagen dat doet, en Belgen rijden gewoon altijd links. Die haal ik dus standaard al rechts in.
Absoluut niet. Ben retesnel dus ben er ook zo voorbij. Ik maak van die ongemakjes een piepklein feestje. Woon bij de grens en t wemelt hier vd linksrijders.quote:
Toch denk ik dat de brandweer je wel een keer uit de auto kan gaan knippen....quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ben retesnel dus ben er ook zo voorbij. Ik maak van die ongemakjes een piepklein feestje. Woon bij de grens en t wemelt hier vd linksrijders.
Rij maar eens door Duitsland als je met vakantie gaat, dan merk je het verschil wel. Al verslechtert het ook in Duitsland steeds meer door de Nederlandse enclaves (KLE bv. Is per definitie een NL-er met DE-kenteken), de vergrijzing en het grote aantal Afrikanen en oostblokkers die met een Duits kenteken rijden. Los van dat, was dat altijd het land bij uitstek waar de beste skills te vinden zijn, maar ook hoffelijkheid. De Duitser die in je spiegel je aan de kant wil knipperlichten is dezelfde die je voor laat bij invoegen of ritsen. Ritsen is ook zo'n voorbeeld. Dat gaat vlekkeloos efficiënt in DE, in NL is t een zooitje. Niemand laat je voor, en ze gaan 2km voor de wegverbouwing al op 1 helft rijden.quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zonder dit op Belgen of Nederlanders af te schuiven vind ik dit zelf ook bijzonder irritant. Zeker als ze dit doen terwijl jij ze net wil inhalen en ze ook nog eens geen richting aangeven waardoor je op de rem moet. Gewoonweg erg hinderlijk en irritant. Rechts inhalen doe ik echter zelden. Zeker bij dit soort weggebruikers (die zijn sowieso niet helemaal wakker en schrikken zich het apezuur als je ze rechts inhaalt wat erg gevaarlijke situaties kan veroorzaken).
Dacht t niet, ben sneller dan jullie allemaal met perfecte wegbeheersing. Vroeger waren er in NL misschien meer verkeersdoden, ik denk dat dat niet alleen komt door t flitsen etc, zoals wel eens wordt beweerd. De auto's zijn veel veiliger geworden. Vroeger werd er in NL veel vlotter gereden op de snelwegen. Tegenwoordig rijdt iedereen als een oud vrouwtje, misschien door de gestegen brandstofkosten?, en zeker vanwege de angst geflitst te worden voor een paar km teveel. Nog zoiets.quote:Op maandag 30 december 2013 11:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de brandweer je wel een keer uit de auto kan gaan knippen....
Dat is weer een heel ander verhaal. Ik heb al eens eerder in dit topic aangekaart dat het rijgedrag beter wordt naarmate je naar het noorden gaat (Duitsland, Zweden, Denemarken etc.) en het slechter wordt als je naar het zuiden gaat (België, Frankrijk (brr), ect.).quote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Rij maar eens door Duitsland als je met vakantie gaat, dan merk je het verschil wel. Al verslechtert het ook in Duitsland steeds meer door de Nederlandse enclaves (KLE bv. Is per definitie een NL-er met DE-kenteken), de vergrijzing en het grote aantal Afrikanen en oostblokkers die met een Duits kenteken rijden. Los van dat, was dat altijd het land bij uitstek waar de beste skills te vinden zijn, maar ook hoffelijkheid. De Duitser die in je spiegel je aan de kant wil knipperlichten is dezelfde die je voor laat bij invoegen of ritsen. Ritsen is ook zo'n voorbeeld. Dat gaat vlekkeloos efficiënt in DE, in NL is t een zooitje. Niemand laat je voor, en ze gaan 2km voor de wegverbouwing al op 1 helft rijden.
"sneller dan jullie allemaal met perfecte wegbeheersing..."quote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Dacht t niet, ben sneller dan jullie allemaal met perfecte wegbeheersing. Vroeger waren er in NL misschien meer verkeersdoden, ik denk dat dat niet alleen komt door t flitsen etc, zoals wel eens wordt beweerd. De auto's zijn veel veiliger geworden. Vroeger werd er in NL veel vlotter gereden op de snelwegen. Tegenwoordig rijdt iedereen als een oud vrouwtje, misschien door de gestegen brandstofkosten?, en zeker vanwege de angst geflitst te worden voor een paar km teveel. Nog zoiets.
De klap harder heb je helemaal gelijk in. Het is alleen nog gevaarlijker om met te weinig snelheidsverschil in te halen. Hoe groter het snelheidsverschil, hoe groter de klap misschien, maar hoe kleinere kans ook op een klap. Kijk maar naar een motor. Die kan feilloos snel inhalen. De kans dat daarmee iets gebeurt is erg klein. Diezelfde motor loopt in de binnenstad bij lage snelheden een onevenredig veel hoger risico n ik durf te stellen dat motorrijden in de stad levensgevaarlijk kan zijn. Toch zijn de snelheden laag. Ik wil maar zeggen, de correlatie tussen snelheid en ongevallen wordt schromelijk overdreven. Kijk weer even naar Duitsland, daar zijn op een aantal snelwegen totaal geen grenzen en rara .. De veiligheid is niet minder dan in NL, getuige de statistieken. Gek hequote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
"sneller dan jullie allemaal met perfecte wegbeheersing..."Dat zijn juist de personen die uit auto's worden geknipt.
Auto's worden idd veiliger, maar dat maakt je niet onkwetsbaar. Daarbij, je bent met je auto misschien 'veel sneller', maar daardoor is het snelheidsverschil ook groter en dus de klap harder.
Ik snap dat soort praktijken nooit. Dat zijn toch echt drie dingen die je tijdens je rijlessen gehad hebt. In de spiegels kijken of er ruimte is, knipperlicht aan en dan pas een strook opzij en meer gas geven tijdens het inhalen zodat je geen verkeer ophoudt.quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zonder dit op Belgen of Nederlanders af te schuiven vind ik dit zelf ook bijzonder irritant. Zeker als ze dit doen terwijl jij ze net wil inhalen en ze ook nog eens geen richting aangeven waardoor je op de rem moet. Gewoonweg erg hinderlijk en irritant. Rechts inhalen doe ik echter zelden. Zeker bij dit soort weggebruikers (die zijn sowieso niet helemaal wakker en schrikken zich het apezuur als je ze rechts inhaalt wat erg gevaarlijke situaties kan veroorzaken).
Op de A4 van Roelofarendsveen richting Schiphol heb je dat ook. Zelfs op rustige tijdstippen blijft het daar rommelig.quote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef borderlinedancer het volgende:
Ga eens op de ring van Antwerpen rijden en ziedaar de oorsprong van het ontstaan van files. Zelfs bij 5 baans en weinig verkeer rijdt iedereen maar wat. Verspreid over 5 banen.
Nooit last van?quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Morrigan het volgende:
Op de A4 van Roelofarendsveen richting Schiphol heb je dat ook. Zelfs op rustige tijdstippen blijft het daar rommelig.
Oeh met inhalen mag je de maximum snelheid overschrijden?quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap dat soort praktijken nooit. Dat zijn toch echt drie dingen die je tijdens je rijlessen gehad hebt. In de spiegels kijken of er ruimte is, knipperlicht aan en dan pas een strook opzij en meer gas geven tijdens het inhalen zodat je geen verkeer ophoudt.
Ach ja ik woon de afgelopen jaren alleen maar op plekken waar betaald moet worden, dat ik nu vaak een paar plekken zo heb is luxequote:Op maandag 30 december 2013 08:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd ruk, als bezoek dan ook nog parkeergeld moet dokken als ze bij mij op bezoek komen.
Ik ben allang blij dat ik een eigen plek hebquote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja ik woon de afgelopen jaren alleen maar op plekken waar betaald moet worden, dat ik nu vaak een paar plekken zo heb is luxe
Net Plekquote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zouden de letters "NP" toch voor staan waar ik op sta?
En die rare gele vlek in de muur, dat is toch geen gezicht?
Morron.
Nice.quote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
Morron.
No Problem natuurlijk, dat weet toch iedereen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
Morron.
Mjah, helaas niet als er zo'n figuur staat.quote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Nice.
Heb je geen overijverige BOA in de buurt?
Voor zoiets zou ik gewoon de pliesie bellen, dat ze 'm maar afslepen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah, helaas niet als er zo'n figuur staat.
Het eerste.quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor zoiets zou ik gewoon de pliesie bellen, dat ze 'm maar afslepen.
Die bestuurder is òf te dom om te schijten en verdient een lesje, òf zwaar aso en verdient een boete.
Ik heb 2 plaatsen, maar wel in een andere garagequote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef borderlinedancer het volgende:
Tjee dan ben ik gezegend met 6 parkeerplaatsenhehehe
Hoezo is het nou weer kutvolk? Ze zijn niet van de gemeentelijke kadaster. Ze doen gewoon hun werk en maken een fout in de veronderstelling dat je op gemeentegrond staat. Terechte bon voor fout parkeren als je in hun ogen fout staat geparkeerd. Gelukkig kan je in Nederland netjes je gelijk halen. What's the deal?quote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb vanwege een tekort aan parkeerplaatsen hier op het woonerf mijn voortuin voorzien van 2 stroken stenen. Een tijdje geleden kwam parkeerbeheer langs met de mededeling dat ik mijn auto daar niet mag neerzetten omdat het volgens hun gemeentegrond is. Het is een huurhuis, dus ik heb de corporatie gebeld met de vraag of dat wel zo is. Blijkt niet zo te zijn, ik kreeg een kaart van het kadaster opgestuurd. 2 weken later stonden ze er weer, met het bonnenboekje in de handIk heb ze vriendelijk proberen uit te leggen dat het eigen grond is en dat het juist een plek vrij houdt zodat buurtgenoten gewoon hun auto's kwijt kunnen. Maar met dat volk is echt niet te praten, ik wist niet dat parkeerbeheer ook als sociale werkplaats gebruikt wordt.. Die bon werd geschreven, ondanks dat ik de kaart liet zien. Bezwaar gemaakt en niet hoeven te betalen uiteraard.
Maar die parkeerwachters heb ik een paar keer laten komen (op momenten dat er niemand verkeerd geparkeerd stond uiteraard) in de stromende regen. Nu komen ze niet meerKutvolk...
Ze hebben ook machtquote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef daNpy het volgende:
Inderdaad, simpele zielen met een hesje aan die meteen denken dat ze macht hebben.
Het gevaarlijke van dat soort mensen is dat ze altijd gelijk moeten hebben, want toegeven dat ze een foutje maken (menselijk iets) is afbreuk aan hun status.
Ja, want in de rest van de wereld hoef je geen belasting te betalen en staan er geen filesquote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef borderlinedancer het volgende:
Jezus wat een ellende daar ! Waarom betalen jullie je blauw om in NL te mogen wonen. En dan in ellenlange files staan om op je werk te komen
Als ze gewoon toegeven is alle ellende niet nodig.quote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze hebben ook machtNet zoals jij macht heb om tegen de boete bezwaar aan te maken.
Omdat we niet allemaal de gastarbeider uit willen hangen in een ander land.quote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef borderlinedancer het volgende:
Jezus wat een ellende daar ! Waarom betalen jullie je blauw om in NL te mogen wonen. En dan in ellenlange files staan om op je werk te komen
Omdat hun in de veronderstelling zijn dat ze goed zitten. Als hun elke keer toe moeten geven wanneer een of andere idioot met een papiertje aankomt hoeven ze hun bonnetjes niet meer mee te nemenquote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ze gewoon toegeven is alle ellende niet nodig.
Waarom moet ik weer extra handelingen gaan verrichten omdat iemand anders fout zit en dit niet toe wil geven? Slaat toch nergens op
The deal is dat ze volledig overtuigd zijn van hun eigen gelijk en niet voor rede vatbaar zijn. De eerste keer kan dat inderdaad gebeuren, ze weten ook niet alles. Maar als ze dan terug naar kantoor gaan zouden ze aan hun baas kunnen vragen hoe het nou zit. Neen, ik, de nukubu, weet er niets van en moet gewoon m'n mond houden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer kutvolk? Ze zijn niet van de gemeentelijke kadaster. Ze doen gewoon hun werk en maken een fout in de veronderstelling dat je op gemeentegrond staat. Terechte bon voor fout parkeren als je in hun ogen fout staat geparkeerd. Gelukkig kan je in Nederland netjes je gelijk halen. What's the deal?
Als iemand met een kadastraal uittreksel komt ben je tamelijk hoog gevallen als je meent dat je iemand moet bekeuren omdat hij op zijn eigen grond parkeert.quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat hun in de veronderstelling zijn dat ze goed zitten. Als hun elke keer toe moeten geven wanneer een of andere idioot met een papiertje aankomt hoeven ze hun bonnetjes niet meer mee te nemen
Gelijk toegeven schiet niet op nee. Maar even je feiten checken voordat je terug komt om te gaan schrijven is te veel gevraagd?quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat hun in de veronderstelling zijn dat ze goed zitten. Als hun elke keer toe moeten geven wanneer een of andere idioot met een papiertje aankomt hoeven ze hun bonnetjes niet meer mee te nemen
Oh, ze zijn er zeker op geselecteerd; maar die mensen krijgen ook wat over hun heen op een dag ze zullen dan ook niks tollereren. Doet me denken aan het verhaal waar me zusje op een gegeven moment mee kwam. Ze vroeg aan een ME'er wat er aan de hand was waarop hij antwoorden 'opdonderen' en waar ze nog een duw na kreeg. Ze stond versteldquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
The deal is dat ze volledig overtuigd zijn van hun eigen gelijk en niet voor rede vatbaar zijn. De eerste keer kan dat inderdaad gebeuren, ze weten ook niet alles. Maar als ze dan terug naar kantoor gaan zouden ze aan hun baas kunnen vragen hoe het nou zit. Neen, ik, de nukubu, weet er niets van en moet gewoon m'n mond houden.
Sowieso, als je tijdens een gesprek moet gaan dreigen en je stem moet verheffen val je wat mij betreft onder het kopje 'kutvolk'.
Vooral de vrouw die er bij was: stereotype dikke reet, het vocabulair van een 12-jarige en gelijk schreeuwen.
Daarom is het kutvolk.
Kan niet voor hun spreken maar het lijkt mij dat een kadaster lezen nog een lastige zaak isquote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelijk toegeven schiet niet op nee. Maar even je feiten checken voordat je terug komt om te gaan schrijven is te veel gevraagd?
Oh, die had ik ook kunnen maken en laten zien.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als iemand met een kadastraal uittreksel komt ben je tamelijk hoog gevallen als je meent dat je iemand moet bekeuren omdat hij op zijn eigen grond parkeert.
Als je geen normaal gesprek kan voeren moet je niet in de publieke sector gaan werken.quote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Oh, ze zijn er zeker op geselecteerd; maar die mensen krijgen ook wat over hun heen op een dag ze zullen dan ook niks tollereren. Doet me denken aan het verhaal waar me zusje op een gegeven moment mee kwam. Ze vroeg aan een ME'er wat er aan de hand was waarop hij antwoorden 'opdonderen' en waar ze nog een duw na kreeg. Ze stond versteld![]()
Die mensen zijn er niet voor om met een picwick thee lekker te kletsen en te onderhandelen over cm'ters van het kadaster.
En ja het zijn niet zulke snuggere volk.
Ik weet niet precies hoe dit gesprek is verlopen maar ik heb er hier voor het huis wel eentje gehad die begon het gesprek met "He kankerwijf, wat is dit"quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je geen normaal gesprek kan voeren moet je niet in de publieke sector gaan werken.
Je hebt echt geen idee. Nooit van vrij verkeer gehoord in de EU? Je mag wonen en werken waar je wil in alle Schengen landen. In NL zijn veel goede dingen, het zijn de meest open mensen van de EU dat weet ik inmiddels wel. Maar ik woon niet ver vd grens. Voor wat je in NL kwijt bent om te wonen en autorijden krijg je hier het dubbele, gratis. Heb hier 1600 Kuub huis, 6 parkeerplatsen 3 garages, en 2 supercars. Zou ik in NL wonen,mocht ik blij zijn in een rijtjeshuis te wonen. Want vrijstaand kost daar een belachelijk bedrag. Files hebben ze hier natuurlijk ook en niet alles is geweldig, maar in NL betaal je gewoon veeeel te veel, trust.quote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal de gastarbeider uit willen hangen in een ander land.
Wat vergelijk je nou met elkaar?quote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
[ Tekst met allerlei gebral]
Dan hoef je inderdaad niet te rekenen op een normaal gesprek neequote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dit gesprek is verlopen maar ik heb er hier voor het huis wel eentje gehad die begon het gesprek met "He kankerwijf, wat is dit"Tja, dan schiet je je doel voorbij.
Het normaal bespreken van de zaak kunnen ze ook niet; ze kunnen je wel attenderen op het feit dat je bezwaar aan kan maken. Iets wat de politie ook doet bij, bijvoorbeeld, een verkeersovertreding.
Zelden zulks een baas gezienquote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee. Nooit van vrij verkeer gehoord in de EU? Je mag wonen en werken waar je wil in alle Schengen landen. In NL zijn veel goede dingen, het zijn de meest open mensen van de EU dat weet ik inmiddels wel. Maar ik woon niet ver vd grens. Voor wat je in NL kwijt bent om te wonen en autorijden krijg je hier het dubbele, gratis. Heb hier 1600 Kuub huis, 6 parkeerplatsen 3 garages, en 2 supercars. Zou ik in NL wonen,mocht ik blij zijn in een rijtjeshuis te wonen. Want vrijstaand kost daar een belachelijk bedrag. Files hebben ze hier natuurlijk ook en niet alles is geweldig, maar in NL betaal je gewoon veeeel te veel, trust.
Groet, gastarbeider
Nietwaar. Jullie kunnen dat allemaal. Ik stel me juist gelijk aan een rijtjeshuisbezitter. Snap je dat? Als je in NL een huis van 4 ton hebt en zou verkopen, krijg je daar hier een vrijstaand hyis voor terug en hou je nog 1-2 ton over. Koop daar leuke autos voor, waar je minder belasting voor kwijt bent dan een dieseltje of gas in NL. Jaja zelfs op gas, de schoonste vorm van autorijden wordt ij NL bestraft!!!quote:Op maandag 30 december 2013 13:47 schreef daNpy het volgende:
Laat hem nou, hij wil graag even patsen hoe goed hij het voor elkaar heeft.
"Wauw, you're noteworthy!"
Ik denk dat de gemeentelijke processen niet zo zijn dat ze elke bekeuring uitvoerig bespreken. Maar goed dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan hoef je inderdaad niet te rekenen op een normaal gesprek nee![]()
Het was eigenlijk meer andersom, driftig aanbellen en gelijk belerend kwaken dat ze klachten over wildparkeerders hebben en dat mijn auto daar niet mag staan. Ik snap dat ze niet in discussie kunnen gaan, dan zouden ze nooit wat gedaan krijgen. De eerste keer kreeg ik ook enkel een waarschuwing toen ik zei dat ik 'm wel weg zou zetten. Heb ik ook gedaan, want toen moest ik de woningbouw nog bellen en ik kan het uiteraard ook mis hebben. Maar als ze dan 2 weken later terug komen mag je er toch vanuit gaan dat ze de zaken hebben nagetrokken?
Deze man zit gewoon op een zolderkamer in Amsterdam van 3x5quote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Nietwaar. Jullie kunnen dat allemaal. Ik stel me juist gelijk aan een rijtjeshuisbezitter. Snap je dat? Als je in NL een huis van 4 ton hebt en zou verkopen, krijg je daar hier een vrijstaand hyis voor terug en hou je nog 1-2 ton over. Koop daar leuke autos voor, waar je minder belasting voor kwijt bent dan een dieseltje of gas in NL. Jaja zelfs op gas, de schoonste vorm van autorijden wordt ij NL bestraft!!!
Dank Mano!! Nee ik wil me niet op de schouders kloppen, ik heb eerlijk gezegd ook wat meegelift op de stijgende huizenprijzen tussen 1998 en 2007. Het is dus niet zo dat ik zo geweldig ben, ik zeg juist dat ik voor NL begrippen gewoon modaal ben, mischien net wat daarboven. Maar meer ook niet. Maar het verschil in bezit hier in DE vs. NL is belachelijk! In BE net zo, daar wordt een auto met veel cylinderinhoud zo zwaar belast dat je daar niet veel supercars ziet. Terwijl de uitstoot niet groot is, niemand rijdt zn kanon voor woonwerk verkeer. Snap dus niet dat dat bestraft moet worden. Om te zwijgen van BPM in NL ... Voor wat??? We hebben onze belastingen toch al betaald bij ons inkomen. Jatterij dat is hetquote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelden zulks een baas gezien![]()
![]()
![]()
Goed bezig man, we willen allemaal wel dat we het zo goed hebben als jij. Zwaar jaloers man. Jij hebt het gemaakt, terecht dat je dat van de daken schreeuwt.![]()
Vertel eens meer man! Plaats een foto's ben nu wel heel erg benieuwd naar je success!quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Dank Mano!! Nee ik wil me niet op de schouders kloppen, ik heb eerlijk gezegd ook wat meegelift op de stijgende huizenprijzen tussen 1998 en 2007. Het is dus niet zo dat ik zo geweldig ben, ik zeg juist dat ik voor NL begrippen gewoon modaal ben, mischien net wat daarboven. Maar meer ook niet. Maar het verschil in bezit hier in DE vs. NL is belachelijk! In BE net zo, daar wordt een auto met veel cylinderinhoud zomzwaar belast dat je daar niet veel supercars ziet. Terwijl de uitstoot niet groot is, niemand rijdt zn kanon voor woonwerk verkeer. Snap dus niet dat dat bestraft moet worden. Om te zwijgen van BPM in NL ... Voor wat??? We hebben onze belastingen toch al betaald bij ons inkomen. Jatterij dat is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |