Mjah, dat zou de zoveelste keer zijn dat ze me uit de boot moet helpen door mijn eigen gekloot..quote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je yvonne mailt/pm't kan ze zo je ww resetten. Ze weet tenslotte dat jij het bent.
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zit over heel FOK!.
Behalve in het autismetopic.
Ach als je er toch nooit meer iets mee doet is het ook niet zo boeiend natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat zou de zoveelste keer zijn dat ze me uit de boot moet helpen door mijn eigen gekloot..
Ik gebruik dat account toch niet meer. En de belangrijkste mensen weten toch wel wie ik ben.
[..]
Dat is waar
quote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Boze appel heeft nog een veel bozere smiley, die met de vuist.
Ja precies, ik heb geen reden om op meerdere accounts te gaan posten.quote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als je er toch nooit meer iets mee doet is het ook niet zo boeiend natuurlijk.
Ik ging zappenquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
OMG wat zie ik nu op Veronica![]()
Gadverdamme.
Nee ik ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb geen reden om op meerdere accounts te gaan posten.
Doe ze maar de groetenquote:Op zondag 15 december 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
Ik ga even in POL gluren, had ik Disana beloofd. En dan slapen.
Ja die hebben een levenquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Disana sowieso, de rest zal wel in een echt cafe zitten of zo.
Groeten van Remlofquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Disana sowieso, de rest zal wel in een echt cafe zitten of zo.
Vaak is er nog wel een nachtploegje, remlof is vaak nog tot laat aanwezig bijvoorbeeld. Maar vroeger was het veel drukker, toen hing Whiskers er ook nog rond.quote:
Allemaal een leven gevonden dusquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vaak is er nog wel een nachtploegje, remlof is vaak nog tot laat aanwezig bijvoorbeeld. Maar vroeger was het veel drukker, toen hing Whiskers er ook nog rond.
Geen idee, ik ben er een beetje uitquote:Op zondag 15 december 2013 01:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat schijnt vaker op dit tijdstip te gebeuren.
Van kroegtijger naar huispanterquote:Op zondag 15 december 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er een beetje uit
lolquote:
Hé jij hier, ja prima, het rolt hoe het rolt enzo.quote:
Karina is één stoere chick, ze breekt zo je navigatieapparaat doormidden, BAM! Zonder grappen.quote:
Ik schaam me nog steeds johquote:Op zondag 15 december 2013 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Karina is één stoere chick, ze breekt zo je navigatieapparaat doormidden, BAM! Zonder grappen.
Ach, ik ga ook niet naar de kroeg of zo, vind ik niets aan. Maakt dat een mens meteen saai? Ik vind van niet.quote:
Jij en smileys? Wat is deze?quote:
Was alleen het houdertje gelukkigquote:
Dit.quote:Op zondag 15 december 2013 01:25 schreef sp3c het volgende:
hij moet dat soort dingen gewoon niet op de stoel laten slingeren
In vergelijking tot hoe ik vroeger was ben ik nu wel saai hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 01:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook niet naar de kroeg of zo, vind ik niets aan. Maakt dat een mens meteen saai? Ik vind van niet.
smileys gebruik ik nog welquote:
PI's lees jij toch niet. Tijd dat we verder gaan met ons bedrijfje trouwens, hoe is het met je buurman?quote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
smileys gebruik ik nog wel
leestekens enzo wat minder
pi's bijna nooit
Maar wel gezellig genoeg voor teh internetz.quote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
In vergelijking tot hoe ik vroeger was ben ik nu wel saai hoor.
IRL ben ik minder gezellig dat is waarquote:Op zondag 15 december 2013 01:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wel gezellig genoeg voor teh internetz.
Ik ben er nog mee bezig.quote:Op zondag 15 december 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
zoveel smileys bra
NWS / Verkiezingen NWS awards 2013
Dat weten ze wel in POL.quote:Op zondag 15 december 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
Wanneer is eigenlijk de einddatum voor die verkiezingen?
Stiekem meelezen he, boefje.quote:Op zondag 15 december 2013 01:35 schreef YokiKater het volgende:
Corrie loopt even de POL-SC in en moet meteen dr tetten laten zien
Oh nee, ging over je grote vrindquote:Op zondag 15 december 2013 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over onaardige types?
Ovechkin is een baasquote:Op zondag 15 december 2013 01:35 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Yes. Just yes.
[..]
Dat weten ze wel in POL.
Ik ken een username die daarop rijmtquote:
Yes! Held zelfs!quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 01:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken een username die daarop rijmt
Nieuws, achtergronden en schrijverijquote:
Niemand zit aan mijn sp3c!quote:
Maak je daar maar geen zorgen over. Als je niet snel je houding bijstelt, zal het binnen zeer korte tijd ophouden...quote:Op zondag 15 december 2013 01:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho wacht even, je zit nu aan mijn zakenpartner / geld, dit moet ergens ophouden vrind.
Een IJzeren vuist is er niets bij.quote:Op zondag 15 december 2013 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over. Als je niet snel je houding bijstelt, zal het binnen zeer korte tijd ophouden...
...voor jou![]()
Ik zat even te kijken of je ergens op rijmdequote:Op zondag 15 december 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een IJzeren vuist is er niets bij.
Ik ook.quote:Op zondag 15 december 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben een beetje moe
Dus ik ga naar mijn bedje toe
Ik wist hetquote:Op zondag 15 december 2013 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken of je ergens op rijmde
Trustenquote:Op zondag 15 december 2013 01:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist het
Goed, ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken
Ik zag net een stuk 'film' op ned 2, geen aanrader was dat.quote:Op zondag 15 december 2013 01:58 schreef hugecooll het volgende:
weet iemand nog een goeie film om te kijken?
hier heb ik dus niet zoveel aanquote:Op zondag 15 december 2013 01:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zag net een stuk 'film' op ned 2, geen aanrader was dat.
The Hobbit Part 2quote:Op zondag 15 december 2013 01:58 schreef hugecooll het volgende:
weet iemand nog een goeie film om te kijken?
Ik vond 'm tofquote:Op zondag 15 december 2013 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah goeie, ik heb 1 nog niet gezien
isdawa?
#livingontheedgequote:Op zondag 15 december 2013 02:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zat gewoon net een topic te modden jongens.
Met Tosh.O op de achtergrond.
gelukkig heb je meer verstand van sjoelenquote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef sp3c het volgende:
is de Hobbit net zo matig als de Lord of the Rings?
Les Paul was toch zijn merk? Wat is daar dan bijzonder aan?quote:Op zondag 15 december 2013 02:27 schreef Jian het volgende:
Heeft op zich niet zoveel met Guns 'n Roses te maken natuurlijk, The Godfather theme is van Nino Rota, maar de vertolking door Slash op een Les Paul is natuurlijk ook een klassieker, ......... voor de kenners onder ons.
Zijn vertolking op een gitaar (het origineel wordt niet op een gitaar gespeeld), in dit geval een Les Paul is een klassieker.quote:Op zondag 15 december 2013 02:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Les Paul was toch zijn merk? Wat is daar dan bijzonder aan?
Fender?quote:Op zondag 15 december 2013 02:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn vertolking op een gitaar (het origineel wordt niet op een gitaar gespeeld), in dit geval een Les Paul is een klassieker.
Zelf speel ik het op een Strat, scherper en rauwer maar dat terzijde.
Lolquote:
Ik ga ze gewoon lezen.quote:Op zondag 15 december 2013 03:10 schreef hugecooll het volgende:
Moet ik wel oppassen dat ik niet per ongeluk de verkeerde DM's naar spec stuur
Wat is deze?quote:Op zondag 15 december 2013 03:17 schreef hugecooll het volgende:
Code #FB1012
De eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat alleen ingelogde gebruikers deze pagina mogen bekijken. Heb je een FOK!account, log dan hier links even in. Heb je geen account, dan kun je hier een eigen profiel aanmaken.
calimera is goedemorgenquote:Op zondag 15 december 2013 03:34 schreef Latert het volgende:
Ik heb gewoon net Bassie en Adriaan gekeken. Je reinste EU propaganda.
Echt he? Toen leek het nog mooi ook,quote:Op zondag 15 december 2013 03:34 schreef Latert het volgende:
Ik heb gewoon net Bassie en Adriaan gekeken. Je reinste EU propaganda.
Je zegt het alsof er geen zak van kloptquote:Op zondag 15 december 2013 03:39 schreef Latert het volgende:
Het was de laatste aflevering van het Europa avontuur, gingen ze aan het eind langs het ministerie van buitenlandse zaken. Komt die staatssecretaris even uitleggen dat de grenzen gaan wegvallen, en dat dus ook alle regels en wetten van de Europese landen gelijk gesteld moeten worden
Wordt het nog wel. Weet je ook gelijk wat hun visie isquote:Op zondag 15 december 2013 03:44 schreef Latert het volgende:
Ze noemden het letterlijk "de verenigde staten van Europa"
Gelukkigquote:Op zondag 15 december 2013 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker.
Ook Jian met zijn hoofd. Ik ben al niet meer boos..
Het is nog geen 10 uurquote:Op zondag 15 december 2013 09:35 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen,![]()
Al even wezen joggen langs het strand, lekker weer mensen, wat mij betreft houden we het zo tot maart ofzo
Klopt, goed hè, heerlijk toch op zo'n mooie morgen vroeg eruit. Mooist gedeelte van de dag, vooral de koffiequote:
Het gekke is, maar dat hebben we meer mensen, dat wanneer ik tijd heb en niet vroeg op moet, ik het heerlijk vind om vroeg op te staan en dan inderdaad even direct actief te zijn, lekker buiten bij voorkeur, om vervolgens heerlijk op de bank te hangen met een kop koffie en een broodje.quote:Op zondag 15 december 2013 09:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja wel goed hoor. Ik begrijp nooit hoe mensen van het ene extreme (slapen) zo naar het andere extreme (hardlopen) kunnen schieten.
Oh, het is hier juist helder met hier en daar wat wolkjes en een flets zonnetjequote:Op zondag 15 december 2013 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is wel gek inderdaad![]()
Hier is het trouwens somber en guur weer.
Gij zult niet stelen, zou Antoine zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kan kloppen.
Moet hij maar niet steeds mijn UI jatten he?
Ik steel niet, ik leen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gij zult niet stelen, zou Antoine zeggen.
Je hebt gelijk in deze.quote:Op zondag 15 december 2013 14:10 schreef sp3c het volgende:
technisch gezien staat dat niet in de bijbel
Geef eens terug joh.quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Als hij die van mij teruggeeft krijgt hij de zijne terug. Hij begon.
Stel je voor dat die foto's bij Liesje terecht gekomen waren .....quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Goed, kan Jian tenminste zijn hete DM's weer gewoon naar mij sturen.
Ja, dat kan je nu wel een beetje lacherig brengen, maar je begrijpt natuurlijk zelf wel dat dit geen tijd is hèquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat kan je nu wel een beetje lacherig brengen, maar je begrijpt natuurlijk zelf wel dat dit geen tijd is hè
quote:
Een molletje.quote:Op zondag 15 december 2013 15:55 schreef Specularium het volgende:
Guus met zijn Kerstmol of wat het ook is.
Ik kijk altijd verkeerd naar dat ding.quote:Op zondag 15 december 2013 15:55 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het eigenlijk?
Zo had ik er nog nooit naar gekeken.quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Zoiets: het (voor ons) linkeroog + de neus zijn de ogen, en daaronder zit schuin de mond, en het rechteroog is een oor. En hij kijkt naar links.
[ afbeelding ]
Dus een soort hond, of pad ofzo
Ja precies, soort kikkerbeervis.quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Zoiets: het (voor ons) linkeroog + de neus zijn de ogen, en daaronder zit schuin de mond, en het rechteroog is een oor. En hij kijkt naar links.
[ afbeelding ]
Dus een soort hond, of pad ofzo
Niet eens een Gay-Fish?quote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, soort kikkerbeervis.
Jammer ditquote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef Specularium het volgende:
De schijtlolredactie van DWDD,.
Dieuwke met haar snor,.
Hugo,.
Dat welquote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Met die eerste 2 punten mag je het best eens zijn vind ik.
Jimmy Carrquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Net die laatste Jimmy Carr gezien. Tem moet die ook gaan kijken omdat vooral vrouwen het moeten ontgelden.
9/10
Jimmy Carr: Laughing and joking.quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jimmy Carr
hoe heet ie, dan kan ik 'm misschien ook even kijken.
Ik wilde je net gaan tippen in dit topic.quote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Jian het volgende:
Boer zoekt vrouw ik begonnen hè, ik neem aan dat jullie erbij zijn.
Ik ben die enige persoon in NL die er niet naar kijktquote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Jian het volgende:
Boer zoekt vrouw ik begonnen hè, ik neem aan dat jullie erbij zijn.
Pas maar op, hij wil niet afgeschilderd worden als vrouwenhater.quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Net die laatste Jimmy Carr gezien. Tem moet die ook gaan kijken omdat vooral vrouwen het moeten ontgelden.
9/10
Willen we allemaal niet maar jullie maken het ons verdomd lastig.quote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op, hij wil niet afgeschilderd worden als vrouwenhater.
Toen had ik het per ongeluk opgezet omdat iemand hier zei dat Yvon er stom uit zag. Maar nu ga ik gewoon minstens een weekje overslaan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nou voor gezeik, vorige week hebben we hartstikke gezellig met z'n allen gekeken ....
quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Die rooie heeft wel dikke tetters.
Busty redhead?quote:
Gewoon zeggen dat je Madmen zit te kijkenquote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Die rooie heeft wel dikke tetters.
Ja jullie hebben het maar zzwaar inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Willen we allemaal niet maar jullie maken het ons verdomd lastig.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Madmen zit te kijken
Daar hoort natuurlijk visueel ondersteunend materiaal bij.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Madmen zit te kijken
Yvon zag er voige week juist best wel ok uit vergeleken met vorige seizoenen. Minder gestippelde meisjeskleren enzo. Ze was wel nog steeds opdringerig en overdreven vrolijk, as usual.quote:Op zondag 15 december 2013 20:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Toen had ik het per ongeluk opgezet omdat iemand hier zei dat Yvon er stom uit zag. Maar nu ga ik gewoon minstens een weekje overslaan.
Echt elke man ter wereld weet gelijk wie ik bedoelquote:Op zondag 15 december 2013 20:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar hoort natuurlijk visueel ondersteunend materiaal bij.
[ afbeelding ]
Dat schapenvest had niet gehoeven.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Yvon zag er voige week juist best wel ok uit vergeleken met vorige seizoenen. Minder gestippelde meisjeskleren enzo. Ze was wel nog steeds opdringerig en overdreven vrolijk, as usual.
Hm dat klinkt wel lelijk ja.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:53 schreef Latert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gaat het nou als een vrouw uitgaat.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
Zou toch best leuk zijn, elk weekend in de kroeg, 10 van die meiden en dat je er dan ook nog vijf mag wegsturen, zo van jullie doe ik wellicht volgende week wel .......
ja die zou ik wel melken jaquote:Op zondag 15 december 2013 20:53 schreef Latert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige ogen. Alleen links lijkt groter dan rechts.quote:Op zondag 15 december 2013 20:53 schreef Latert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag het ook want scrollen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
Peun...de enige man die gezien heeft dat ze überhaupt ogen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |