Mjah, dat zou de zoveelste keer zijn dat ze me uit de boot moet helpen door mijn eigen gekloot..quote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je yvonne mailt/pm't kan ze zo je ww resetten. Ze weet tenslotte dat jij het bent.
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zit over heel FOK!.
Behalve in het autismetopic.
Ach als je er toch nooit meer iets mee doet is het ook niet zo boeiend natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat zou de zoveelste keer zijn dat ze me uit de boot moet helpen door mijn eigen gekloot..
Ik gebruik dat account toch niet meer. En de belangrijkste mensen weten toch wel wie ik ben.
[..]
Dat is waar
quote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Boze appel heeft nog een veel bozere smiley, die met de vuist.
Ja precies, ik heb geen reden om op meerdere accounts te gaan posten.quote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als je er toch nooit meer iets mee doet is het ook niet zo boeiend natuurlijk.
Ik ging zappenquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
OMG wat zie ik nu op Veronica![]()
Gadverdamme.
Nee ik ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb geen reden om op meerdere accounts te gaan posten.
Doe ze maar de groetenquote:Op zondag 15 december 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
Ik ga even in POL gluren, had ik Disana beloofd. En dan slapen.
Ja die hebben een levenquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Disana sowieso, de rest zal wel in een echt cafe zitten of zo.
Groeten van Remlofquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Disana sowieso, de rest zal wel in een echt cafe zitten of zo.
Vaak is er nog wel een nachtploegje, remlof is vaak nog tot laat aanwezig bijvoorbeeld. Maar vroeger was het veel drukker, toen hing Whiskers er ook nog rond.quote:
Allemaal een leven gevonden dusquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vaak is er nog wel een nachtploegje, remlof is vaak nog tot laat aanwezig bijvoorbeeld. Maar vroeger was het veel drukker, toen hing Whiskers er ook nog rond.
Geen idee, ik ben er een beetje uitquote:Op zondag 15 december 2013 01:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat schijnt vaker op dit tijdstip te gebeuren.
Van kroegtijger naar huispanterquote:Op zondag 15 december 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er een beetje uit
lolquote:
Hé jij hier, ja prima, het rolt hoe het rolt enzo.quote:
Karina is één stoere chick, ze breekt zo je navigatieapparaat doormidden, BAM! Zonder grappen.quote:
Ik schaam me nog steeds johquote:Op zondag 15 december 2013 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Karina is één stoere chick, ze breekt zo je navigatieapparaat doormidden, BAM! Zonder grappen.
Ach, ik ga ook niet naar de kroeg of zo, vind ik niets aan. Maakt dat een mens meteen saai? Ik vind van niet.quote:
Jij en smileys? Wat is deze?quote:
Was alleen het houdertje gelukkigquote:
Dit.quote:Op zondag 15 december 2013 01:25 schreef sp3c het volgende:
hij moet dat soort dingen gewoon niet op de stoel laten slingeren
In vergelijking tot hoe ik vroeger was ben ik nu wel saai hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 01:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook niet naar de kroeg of zo, vind ik niets aan. Maakt dat een mens meteen saai? Ik vind van niet.
smileys gebruik ik nog welquote:
PI's lees jij toch niet. Tijd dat we verder gaan met ons bedrijfje trouwens, hoe is het met je buurman?quote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
smileys gebruik ik nog wel
leestekens enzo wat minder
pi's bijna nooit
Maar wel gezellig genoeg voor teh internetz.quote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
In vergelijking tot hoe ik vroeger was ben ik nu wel saai hoor.
IRL ben ik minder gezellig dat is waarquote:Op zondag 15 december 2013 01:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wel gezellig genoeg voor teh internetz.
Ik ben er nog mee bezig.quote:Op zondag 15 december 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
zoveel smileys bra
NWS / Verkiezingen NWS awards 2013
Dat weten ze wel in POL.quote:Op zondag 15 december 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
Wanneer is eigenlijk de einddatum voor die verkiezingen?
Stiekem meelezen he, boefje.quote:Op zondag 15 december 2013 01:35 schreef YokiKater het volgende:
Corrie loopt even de POL-SC in en moet meteen dr tetten laten zien
Oh nee, ging over je grote vrindquote:Op zondag 15 december 2013 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over onaardige types?
Ovechkin is een baasquote:Op zondag 15 december 2013 01:35 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Yes. Just yes.
[..]
Dat weten ze wel in POL.
Ik ken een username die daarop rijmtquote:
Yes! Held zelfs!quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 01:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken een username die daarop rijmt
Nieuws, achtergronden en schrijverijquote:
Niemand zit aan mijn sp3c!quote:
Forum Opties | |