Mjah, dat zou de zoveelste keer zijn dat ze me uit de boot moet helpen door mijn eigen gekloot..quote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je yvonne mailt/pm't kan ze zo je ww resetten. Ze weet tenslotte dat jij het bent.
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zit over heel FOK!.
Behalve in het autismetopic.
Ach als je er toch nooit meer iets mee doet is het ook niet zo boeiend natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat zou de zoveelste keer zijn dat ze me uit de boot moet helpen door mijn eigen gekloot..
Ik gebruik dat account toch niet meer. En de belangrijkste mensen weten toch wel wie ik ben.
[..]
Dat is waar
quote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Boze appel heeft nog een veel bozere smiley, die met de vuist.
Ja precies, ik heb geen reden om op meerdere accounts te gaan posten.quote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als je er toch nooit meer iets mee doet is het ook niet zo boeiend natuurlijk.
Ik ging zappenquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
OMG wat zie ik nu op Veronica![]()
Gadverdamme.
Nee ik ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb geen reden om op meerdere accounts te gaan posten.
Doe ze maar de groetenquote:Op zondag 15 december 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
Ik ga even in POL gluren, had ik Disana beloofd. En dan slapen.
Ja die hebben een levenquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Disana sowieso, de rest zal wel in een echt cafe zitten of zo.
Groeten van Remlofquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Disana sowieso, de rest zal wel in een echt cafe zitten of zo.
Vaak is er nog wel een nachtploegje, remlof is vaak nog tot laat aanwezig bijvoorbeeld. Maar vroeger was het veel drukker, toen hing Whiskers er ook nog rond.quote:
Allemaal een leven gevonden dusquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vaak is er nog wel een nachtploegje, remlof is vaak nog tot laat aanwezig bijvoorbeeld. Maar vroeger was het veel drukker, toen hing Whiskers er ook nog rond.
Geen idee, ik ben er een beetje uitquote:Op zondag 15 december 2013 01:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat schijnt vaker op dit tijdstip te gebeuren.
Van kroegtijger naar huispanterquote:Op zondag 15 december 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er een beetje uit
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |