Ach ze hebben Hans Klok ook overleeftquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Stickertje het volgende:
maar of las vegas zit te wachten op een honden act..?
Ze moeten het tijdslot halen hequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
wat duurde dat lang zeg dat ze de winnaar bekend maakte
En nog zijn ze te vroeg klaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze moeten het tijdslot halen he
2 min eerder afgelopenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze moeten het tijdslot halen he
Deutsche Grundlichkeit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En nog zijn ze te vroeg klaar
auf wiedersehen liebchenquote:
Ik zal eens wat vaker wat duitse talentenjachten openenquote:
in januari komt das superstarquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal eens wat vaker wat duitse talentenjachten openen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga het volgenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in januari komt das superstar
Leuk. Ik kijk meestal alleen de Amerikaanse en dit jaar ook Australias got Talent gekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ronan Parke bij Australia... veel beter gaat het niet meer wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Ik kijk meestal alleen de Amerikaanse en dit jaar ook Australias got Talent gekeken.
Nee joh Kenichi bij Americas got Talenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ronan Parke bij Australia... veel beter gaat het niet meer wordenNaja, daarna naar Brittain got talent...
Ik heb YT's van Ronan waarbij je je geluid zachter zet... Zoveel geluid komt er uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh Kenichi bij Americas got Talen
Kenichi Ebina. Vooral de videogame act was echt geweldig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb YT's van Ronan waarbij je je geluid zachter zet... Zoveel geluid komt er uit(en ik ga nu Kenichi opzoeken
)
Meh, MJ wannabe... En Ronan Parke zingt gewoon... je moet gewoon volume zachter zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kenichi Ebina. Vooral de videogame act was echt geweldig.
Nee joh hij maakt alles zelf, alle decors, alle dansen in de act doet hij ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meh, MJ wannabe... En Ronan Parke zingt gewoon... je moet gewoon volume zachter zetten
Fysiek onmogelijk om alle dansers te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh hij maakt alles zelf, alle decors, alle dansen in de act doet hij ook.
Nee joh hij filmt het he? Wat je in die videogamedans ziet: alle dansers is hij zelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk om alle dansers te zijnmar wel goed dat hij het allemaal zelf doet verder..
Moet je dit eens luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk om alle dansers te zijnmar wel goed dat hij het allemaal zelf doet verder..
Euhm, hoe moet je dan een optreden geven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh hij filmt het he? Wat je in die videogamedans ziet: alle dansers is hij zelf.
Tijdens het optreden zag je hem zelf op het podium en de 'videogame' erachter geprojecteerd. Hij danste tegen een karakter in de game.quote:Op zondag 15 december 2013 00:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, hoe moet je dan een optreden geven?
Je, misschien dat ik het daarom niet zoveel vond... je danst uit je hart met mensen... niet een kata..quote:Op zondag 15 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens het optreden zag je hem zelf op het podium en de 'videogame' erachter geprojecteerd. Hij danste tegen een karakter in de game.
OK. 'Wij' (de mensen die het volgden) vonden het helemaal geweldig. Hij had overigens ook een 'normale' act erbij met een wat gevoeligere dans.quote:Op zondag 15 december 2013 00:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je, misschien dat ik het daarom niet zoveel vond... je danst uit je hart met mensen... niet een kata..
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. 'Wij' (de mensen die het volgden) vonden het helemaal geweldig. Hij had overigens ook een 'normale' act erbij met een wat gevoeligere dans.
Kijk dit maar eens, hoe hij dat doet met zijn hoofdquote:Op zondag 15 december 2013 00:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijkMaar ik heb niet zoveel met mensen die dansen met het geprojecteerde evenbeeld van zichzelf
Komt op mij een beetje, naja, bijna psychotisch over
OK, you win.. wtf.. hoe is hij zo goed daarquote:Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dit maar eens, hoe hij dat doet met zijn hoofd
Geen idee hoe hij dat fliktquote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
OK, you win.. wtf.. hoe is hij zo goed daar
Maar daarna niks meer denk ik?quote:
Zijn battle sowiesoquote:
Ik normaal ook niet.. Maar als ik het geluid zachter moet gaan zetten omdat er 1 ff los gaat... mwoa, dan wil ik wel eens een uitzondering makenquote:Op zondag 15 december 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel goed maar ik houd niet zo van zingende kinderen
Nee zelfs dan niet. Ik zit me altijd te ergeren, kan er niets aan doen. Nog meer dan aan dansende kinderen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet.. Maar als ik het geluid zachter moet gaan zetten omdat er 1 ff los gaat... mwoa, dan wil ik wel eens een uitzondering maken
Heb je kids gepland?quote:Op zondag 15 december 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet. Ik zit me altijd te ergeren, kan er niets aan doen. Nog meer dan aan dansende kinderen.
Zoals ik zeg: kids zijn geweldig, maar nog leuker om ze terug te geven aan de ouders (liefst helemaal opgefokt en stuiterend van de suikerquote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heb ze ook nooit gewild. Neefjes en nichtjes, leuk hoor, maar niet voor mezelf.
En wat ook leuk is: kadootjes geven die heel veel lawaai makenquote:Op zondag 15 december 2013 00:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg: kids zijn geweldig, maar nog leuker om ze terug te geven aan de ouders (liefst helemaal opgefokt en stuiterend van de suiker)
JAquote:Op zondag 15 december 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat ook leuk is: kadootjes geven die heel veel lawaai maken
Nee ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 15 december 2013 00:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JAvan die klapper dingen laten maken en zo... Heb je ook Jong Nederland of zo gedaan?
Jong Nederland is de niet militaire variant van de scoutingquote:Op zondag 15 december 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet niet eens wat het is
Verf is ook leuk trouwens.
Oh nooit van gehoord. Klinkt wel een beetje fout eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jong Nederland is de niet militaire variant van de scoutingZijn ook 2 heel erg verschillende organisaties...
ligt aan de leidingquote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Klinkt wel een beetje fout eigenlijk.
Zou je eerder denken bij 'Jong Nederland' ik krijg daar hele rare associaties bij namelijkquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ligt aan de leidingJe hebt nogal,. euhm, militaristische mensen rondlopen daar
![]()
bij de scouting dan
och, als je zo een optreden geeft....quote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Klinkt wel een beetje fout eigenlijk.
Dat heb ik bij de scoutingquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je eerder denken bij 'Jong Nederland' ik krijg daar hele rare associaties bij namelijk
Dat vind ik dus wel een beetje fout.quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo een optreden geeft....
Ben je wel van ze af
Jup, maar eigen keus, wil het zelf, en heeft duizende gillende meiden/jongens voor zich staan.... who's stupid now...quote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel een beetje fout.
Treedt hij nog steeds op eigenlijk? Ik hoor er nooit iets over.quote:Op zondag 15 december 2013 00:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup, maar eigen keus, wil het zelf, en heeft duizende gillende meiden/jongens voor zich staan.... who's stupid now...
jup, timmert ook aardig aan de weg (ik follow hem op twitter)quote:Op zondag 15 december 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Treedt hij nog steeds op eigenlijk? Ik hoor er nooit iets over.
Ook hier in Nederland op de radio te horen dan? Al heb ik niet echt zenders op waar je zoiets zou KUNNEN horen trouwens.quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, timmert ook aardig aan de weg (ik follow hem op twitter)
Nee, dat niet, maja...quote:Op zondag 15 december 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook hier in Nederland op de radio te horen dan? Al heb ik niet echt zenders op waar je zoiets zou KUNNEN horen trouwens.
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 15 december 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Biebertje in de maak misschienKan hij nog flink verdienen.
wel beter vind ik, beetje te jong voor dat gedoe.quote:Op zondag 15 december 2013 00:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietniet de tijd en geen scooter ervoor
Je mag meedoen hoorquote:
quote:
is goed ikverveel mequote:
Och, JB kon het goed hebben, tot de rapperts erbij kwamen... Als een Robbie Williams, Sting, lady gaga, oid hem onder zijn hoede had genomen ipv usher...quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
wel beter vind ik, beetje te jong voor dat gedoe.
Ja ik ook. Bleef hier hangen, wilde eigenlijk naar de VBL SC maar ik zat OOK al te posten in NWS werd een beetje teveel van het goedequote:
Meid toch...quote:Op zondag 15 december 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. Bleef hier hangen, wilde eigenlijk naar de VBL SC maar ik zat OOK al te posten in NWS werd een beetje teveel van het goede
Ik ben niet zo van de hetero dingen, maar een date, lijkt me een date... zenuwachtig, willen weten of alles wel goed is en zo...quote:Op zondag 15 december 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben sneu ik weet het![]()
Zou een soort date hebben maar hij is te druk of zo
jij en lukas datenquote:Op zondag 15 december 2013 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hetero dingen, maar een date, lijkt me een date... zenuwachtig, willen weten of alles wel goed is en zo...
Nou het is geen 1e date dus ik ben niet nerveus hoor. En hij had het al aangekondigd dat het misschien niks zou worden.quote:Op zondag 15 december 2013 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hetero dingen, maar een date, lijkt me een date... zenuwachtig, willen weten of alles wel goed is en zo...
Oh dat is wel een idee jaquote:Op zondag 15 december 2013 00:50 schreef Burner82 het volgende:
en hij te druk??? heb je al een honkbalknuppel, daar op heel veel plaatsen hele lange spijkers doorheen geslagen?
ahhhhquote:
maar jij date met iemand die van te voren al zegt dat het misschien niks gaat worden? Je mag mijn knuppel lenen...quote:
Nee joh. Dat het misschien niet door zou gaan vanwege te druk. Kerstperiode en zo he?quote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar jij date met iemand die van te voren al zegt dat het misschien niks gaat worden? Je mag mijn knuppel lenen...
quote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar jij date met iemand die van te voren al zegt dat het misschien niks gaat worden? Je mag mijn knuppel lenen...
Het mag... hij is cute.. liefe hontquote:
Mwah ik ben bang voor honden, dus dat is voor mij een afknapperquote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mag... hij is cute.. liefe hontgoed afgericht dus blijft weg op de goede momenten...
oud genoeg
het is 14 december... 10 dagen VOOR kerst?quote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Dat het misschien niet door zou gaan vanwege te druk. Kerstperiode en zo he?
Ja joh wat denk je. Mijn zus heeft een eigen zaak die is nu ook hartstikke druk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het is 14 december... 10 dagen VOOR kerst?
Ja, Joh, wat denk je? ik ken jou niet eigenlijk, je zus ook niet..en je familie nog minder.... hoe moet ik dat weten?? (rent als een gillende bouwvakker rond als een gebouw instort)quote:Op zondag 15 december 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja joh wat denk je. Mijn zus heeft een eigen zaak die is nu ook hartstikke druk.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, Joh, wat denk je? ik ken jou niet eigenlijk, je zus ook..en je familie nog minder.... hoe moet ik dat weten?? (rent als een gillende bouwvakker rond als een gebouw instort)
Nou, euhm, ik werk voor een firma vooral goed in bouwmaterialen... en winter is daar niet zo goed voorquote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Zo bedoel ik het niet malle. Ik bedoel dat het bij alle bedrijven een paar weken voor de kerst altijd heel druk is.
OK die niet inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, euhm, ik werk voor een firma vooral goed in bouwmaterialen... en winter is daar niet zo goed voor
Ik ben nu wel erg benieuwd welke knuppel je wilt lenenquote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest opeens heel dubbelzinnig denken bij die knuppel lenen
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"quote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Zo bedoel ik het niet malle. Ik bedoel dat het bij alle bedrijven een paar weken voor de kerst altijd heel druk is.
Ja daar zat ik dus opeens aan te denkenquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd welke knuppel je wilt lenen
Of ze zijn juist heel druk met jaarafsluiting. Dat was bij ons tenminste altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"
ongeacht de knuppel. is voor lukas... de rest, mag je zelf hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus opeens aan te denken
jij komt ook met ons chattenquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"
Ik hoef niks van je hoorquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ongeacht de knuppel. is voor lukas... de rest, mag je zelf hebben
Finance afdeling zeker?quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze zijn juist heel druk met jaarafsluiting. Dat was bij ons tenminste altijd.
ik ben al tijd geblesseerd... kheb wel vakantie.... maar ga gewoon werken (A) ik mag eindelijk weer.. bouw ik meteen overuren op, die ik weer op kan nemen..quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
No Offence, maar je lijkt me nogal, euh, vrouw. Lukas leek me nogal euh, jongen... No offence verder, maar ik dacht dat het wel al beetje duidelijk was?quote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niks van je hoorNo offense verder.
Ja die moeten altijd kijken of ze geld over hebben om te besteden of niet .. De rest van een bedrijf is daar dan vaak weer afhankelijk van ... het komende jaarquote:
Uh ja dat was me al duidelijk schatquote:Op zondag 15 december 2013 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
No Offence, maar je lijkt me nogal, euh, vrouw. Lukas leek me nogal euh, jongen... No offence verder, maar ik dacht dat het wel al beetje duidelijk was?
Thnx honeybunquote:Op zondag 15 december 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat was me al duidelijk schat
ik zie hetquote:Op zondag 15 december 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit hier vanaf de 3e post of zo hoor
Ach ja ... Maakt ook niets meer uit nu ...quote:
in januari komt das superstarquote:Op zondag 15 december 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja ... Maakt ook niets meer uit nu ...
En anders volgend seizoen verder
Kick a *** sep 2014 ***
Mooiquote:
Alleen wachten op het nieuwe seizoenquote:
We hebben er aardig op los gespammed ja, voor een 1e topic dat begon halverwege de finalequote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef ato het volgende:
Ja maar jullie chats waren gezellig :-)
Heb ik af en toe met Anounymousz :-)
ik vind het nummer van Michael prins ook mooi..
Jupquote:
Leermomentjequote:Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
We hadden vanaf het begin moeten kijken en niet alleen de finale
jawel hoor. The Voice is alleen steeds gelijk met VI dan schakel ik daarna pas in. Kan makkelijk het duurt nu toch tot 11 uur. En bij HgT ben ik er ook elke week bijquote:Op maandag 16 december 2013 17:06 schreef ato het volgende:
karina jij volgt die talentenshows niet meer zo he, ik zie je niet meer bij the voice etc
Is goed. Hopelijk zit RTL tegen die tijd dan in het basis digitale pakket van UPC, kijkt wel zo makkelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
LeermomentjeIk zag het per ongeluk tijdens het zappen
Ik ga het wel in de gaten houden wanneer het weer gaat beginnen
8 Januari volgens RTLquote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed. Hopelijk zit RTL tegen die tijd dan in het basis digitale pakket van UPC, kijkt wel zo makkelijk.
Mijn voorkeur voor Lukas heb ik volgens mij niet echt onder stoelen of banken geschoven in dit topicquote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef ato het volgende:
Ik ben nieuwsgierig misschien toch te nieuwgierig. jij valt ook op mannen Burner?
Oh dan zel het er nog niet inzittenquote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
8 Januari volgens RTL
http://www.rtl.de/cms/sendungen/superstar.html
Ja VI is Voetbal International.quote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef ato het volgende:
Die Sam Baily UK was wel een succesverhaal he? Ik vind en vond haar wel goed!
vi is voetbal Intenationaal?
Ik ben teleurgesteld dat Wudstik en Cheyenne niet meer meedoen in The voice.
Gezellig, kunnen we ruzie maken om de leuke jongensquote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef ato het volgende:
Hahaha ok, 8 januari ik hou het in de gaten..
Ik val ook op mannen..
Veel homo's hierquote:
Alleen van ato tot nu toe... Alsie jou leuk vind, maken wij toch geen kans meerquote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Damn veel concurrentie zul je bedoelen
Nee dan weet je al hoe laat het isquote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen van ato tot nu toe... Alsie jou leuk vind, maken wij toch geen kans meer
Ik ben er ook bijquote:
Ga maar eens naar het homo-topicquote:Op maandag 16 december 2013 17:20 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn wij de enige homo's hier op Fok, Burner.
Die altijd standaard homograppen ook..
al jaren...... volgens mij al voordat ik hier kwam.. En loop toch al tijdje rond hierquote:
Ben er tijdje geweest... maar enige onenigheid met een aantal andere (1 in het bijzonder) heeft ervoor gezorgd dat ik er nooit meer komquote:
In alle SC is wel eens een keertje wat aan de hand.quote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef ato het volgende:
Oh jee, je raadt het mij niet echt aan denk ik
Je mag het helemaal zelf weten... Ik sta zelfs nog in de OPquote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef ato het volgende:
Oh jee, je raadt het mij niet echt aan denk ik
Als ik daar binnenkom is er sowieso wat aan de handquote:Op maandag 16 december 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
In alle SC is wel eens een keertje wat aan de hand.
Ach heb je toch een paar weken lol gehadquote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik daar binnenkom is er sowieso wat aan de handen zoniet meteen, dan wel binnen paar weken
Nah, over en uit voor mijquote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach heb je toch een paar weken lol gehad
Blame Yvonne.... stond eerst in GCquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
als het niet meer leuk is gewoon wegblijven idd.
Gek trouwens dat die SC in ONZ staat.
Misschien waren er daar al te veel? Of jullie zaten onzin te pratenquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blame Yvonne.... stond eerst in GC
hehe, nou, als er geen rellen zijn, is het vooral onzin ja... zoals bij iedere slowchatquote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien waren er daar al te veel? Of jullie zaten onzin te praten
Ik zie nu pas dat je nog maar 1 bent.... in februari pas 2... schattigquote:
Rellen zijn soms wel leukquote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hehe, nou, als er geen rellen zijn, is het vooral onzin ja... zoals bij iedere slowchat
Nah, dit ging te ver en te hard... Die kerel heeft me gewoon echt gekwetst...quote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Rellen zijn soms wel leukals je er zelf niet bij betrokken bent dan.
ja dat bedoel ik, als je er zelf niets mee te maken hebt is het soms wel 'leuk' om te volgen maar als het persoonlijk wordt niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nah, dit ging te ver en te hard... Die kerel heeft me gewoon echt gekwetst...
Ik vergeef en vergeet veel, maar dat niet. Dus daar heen gaan, binnen paar dagen ben ik hem weer zo zat... dat het toch weer rellen is
Mwoa, dat was voor niemand meer leuk hoor (A) daar zorgde we wel voorquote:Op maandag 16 december 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, als je er zelf niets mee te maken hebt is het soms wel 'leuk' om te volgen maar als het persoonlijk wordt niet meer.
Is het ook, dat laatstequote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, dat was voor niemand meer leuk hoor (A) daar zorgde we wel voor
Maar ik ben er al een paar jaar klaar mee
Met sommige nog contact buiten Fok om, dat is toch leuker
Smakelijkquote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook, dat laatsteMensen zijn op een forum toch vaak anders dan IRL. Meestal leuker
Ik ga eten trouwens
hoiquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoi
heb je nog gedroomd over lukas?
ik ben de weddingplannerquote:
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel joh anders had ik hem niet eens kunnen reeksenDruk maar op het pijltje voor de TT.
Deze was al gereeksd joh, je maakt me helemaal in de warquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef Burner82 het volgende:
Dit is toch nog niet vol? Karina?
[..]
tegelijk nieuw topic aanpakken... dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hetJa deze doe ik wel dicht dan, waarom heb je deze geopend eigenlijk
Ow was dat het ik heb niet naar de datum/tijd gekeken. Nou ja dit is gewoon deeltje 2. Zet ik er ook nog even bij trouwens in de TT.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tegelijk nieuw topic aanpakken... dan krijg je dat(was tegelijk aangemaakt met 1e topic in deze reeks geloof ik
)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow was dat het ik heb niet naar de datum/tijd gekeken. Nou ja dit is gewoon deeltje 2. Zet ik er ook nog even bij trouwens in de TT.
halloquote:
En niet ff wat zeggen?quote:
sorryquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry![]()
je bent zekerr boos op me
ik zeg het maar alvast het begint om kwart over 8quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoorZeg volgende keer wat in het topic als jij er WEL aan denkt
![]()
![]()
Roep zaterdag ff wat hier (A) anders vergeet ik het (A)quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zeg het maar alvast het begint om kwart over 8
en het komt ook op zaterdag om kwart over 8
zaterdag begint ook de voice uk om 8 uur (weet ik niiet dat je ernaar kijkt)quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Roep zaterdag ff wat hier (A) anders vergeet ik het (A)
het gaat beginnen over een paar minquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het gaat beginnen over een paar min
ja wat wat gelijk met Voice UK. Ik kijk toch Voicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het gaat beginnen over een paar min
Finale is pas over maand of 7.. dan is voice uk wel al afgelopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
ja wat wat gelijk met Voice UK. Ik kijk toch Voicedit moet ik op een stream kijken dat is kut.
Tot hoe laat duurt het?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Finale is pas over maand of 7.. dan is voice uk wel al afgelopen
21.35quote:
Jupquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Op RTL is het he? Even zien of ik die hier heb.
Beetje werken aan de uitspraak en zo.... kan het wel wat worden. Al hou ik er echt niet vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Die kan beter in een stripclub gaan werken.
Ik dacht eerst dat ze alleen ging dansen ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje werken aan de uitspraak en zo.... kan het wel wat worden. Al hou ik er echt niet van
Daar heb je geen mic voor nodigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze alleen ging dansen ofzo
woensdag komt het ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh VOice ook geloof ik. Kijk ik woensdag mee als ik het niet vergeet
Dan ga ik woensdag kijken of ik weer een stream kan vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
woensdag komt het ook
dan duurt het 2 uur
komen dan ook weer andere aan de beurt, of meer een herhaling van nu?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
woensdag komt het ook
dan duurt het 2 uur
nieuwe aflquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
komen dan ook weer andere aan de beurt, of meer een herhaling van nu?
daar moest ik ook gelijk aan denken inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
die blonde lijkt op stacy rookhuizen
Dus RTL kan een jaar vullende zoektocht maken naar de nieuwe ster van DL... en in NL rammen we dat af in 2 maandenquote:
Pfeifenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Kannst du noch mal pfeiffen?? hoorde ik dat goed?
Kim Kardashian, eat your heart outquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
wat een hoofd..... niet normaal dit
niet vreemdgaanquote:
Hij heeft zijn hond al.. nu mag hetquote:
Gordon is er niks bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Waars du zu blude oder zu vaul fur schule
Iets van gouden ticket of zo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
O nu snap ik dat met de cd's, die stemmen tellen dubbel?
Nein! Super toll geil irre Programquote:
Meid die een vent wil zijn denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
is dat een vent die een meid wil zijn, of een meid die een vent wil zijn?
Maar wat is het?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
de travestieten kunnen natuurlijk niet ontbreken.
Euhm, die rote bootquote:
o jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, die rote boot... kan nog he
Had iemand haar maar geklapt toen ze zich voor het eerst zo ging kleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Es hat nicht geklappt... neuj, serieus...?:+
Nah, alleen maar "kerels" om haar heen... die travo's... die houden niet zo van vrouwen klappen... krijgen ze meer klappen terugquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Had iemand haar maar geklapt toen ze zich voor het eerst zo ging kleden.
Woon je in Zwitserland?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef CherryOnTop het volgende:
O dat is grappig, ik krijg hier lokale (Zwitserse) reclame tussendoor bij RTL. Is me nog niet eerder opgevallen.
schrecklichquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Burner82 het volgende:
Dat slechte nagesynchroniseerde Duits voor die series...![]()
Het nasynchroniseren is idd wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, wat qua tv een beetje jammer is
"Hey dat is Brad Pitt op tv"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het nasynchroniseren is idd wel een beetje jammer
Ik heb ook geen idee, maar vindt 'm wel grappigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Dieter ken ik, MIA ken ik, Marianne ken ik ook.. maar die rappert ken ik niet
Bij zijn dis rapte hij wel goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar vindt 'm wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |