Ja, Joh, wat denk je? ik ken jou niet eigenlijk, je zus ook niet..en je familie nog minder.... hoe moet ik dat weten?? (rent als een gillende bouwvakker rond als een gebouw instort)quote:Op zondag 15 december 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja joh wat denk je. Mijn zus heeft een eigen zaak die is nu ook hartstikke druk.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, Joh, wat denk je? ik ken jou niet eigenlijk, je zus ook..en je familie nog minder.... hoe moet ik dat weten?? (rent als een gillende bouwvakker rond als een gebouw instort)
Nou, euhm, ik werk voor een firma vooral goed in bouwmaterialen... en winter is daar niet zo goed voorquote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Zo bedoel ik het niet malle. Ik bedoel dat het bij alle bedrijven een paar weken voor de kerst altijd heel druk is.
OK die niet inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, euhm, ik werk voor een firma vooral goed in bouwmaterialen... en winter is daar niet zo goed voor
Ik ben nu wel erg benieuwd welke knuppel je wilt lenenquote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest opeens heel dubbelzinnig denken bij die knuppel lenen
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"quote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Zo bedoel ik het niet malle. Ik bedoel dat het bij alle bedrijven een paar weken voor de kerst altijd heel druk is.
Ja daar zat ik dus opeens aan te denkenquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd welke knuppel je wilt lenen
Of ze zijn juist heel druk met jaarafsluiting. Dat was bij ons tenminste altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"
ongeacht de knuppel. is voor lukas... de rest, mag je zelf hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus opeens aan te denken
jij komt ook met ons chattenquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"
Ik hoef niks van je hoorquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ongeacht de knuppel. is voor lukas... de rest, mag je zelf hebben
Finance afdeling zeker?quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze zijn juist heel druk met jaarafsluiting. Dat was bij ons tenminste altijd.
ik ben al tijd geblesseerd... kheb wel vakantie.... maar ga gewoon werken (A) ik mag eindelijk weer.. bouw ik meteen overuren op, die ik weer op kan nemen..quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
No Offence, maar je lijkt me nogal, euh, vrouw. Lukas leek me nogal euh, jongen... No offence verder, maar ik dacht dat het wel al beetje duidelijk was?quote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niks van je hoorNo offense verder.
Ja die moeten altijd kijken of ze geld over hebben om te besteden of niet .. De rest van een bedrijf is daar dan vaak weer afhankelijk van ... het komende jaarquote:
Uh ja dat was me al duidelijk schatquote:Op zondag 15 december 2013 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
No Offence, maar je lijkt me nogal, euh, vrouw. Lukas leek me nogal euh, jongen... No offence verder, maar ik dacht dat het wel al beetje duidelijk was?
Thnx honeybunquote:Op zondag 15 december 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat was me al duidelijk schat
ik zie hetquote:Op zondag 15 december 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit hier vanaf de 3e post of zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |