Ach ja ... Maakt ook niets meer uit nu ...quote:
in januari komt das superstarquote:Op zondag 15 december 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja ... Maakt ook niets meer uit nu ...
En anders volgend seizoen verder
Kick a *** sep 2014 ***
Mooiquote:
Alleen wachten op het nieuwe seizoenquote:
We hebben er aardig op los gespammed ja, voor een 1e topic dat begon halverwege de finalequote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef ato het volgende:
Ja maar jullie chats waren gezellig :-)
Heb ik af en toe met Anounymousz :-)
ik vind het nummer van Michael prins ook mooi..
Jupquote:
Leermomentjequote:Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
We hadden vanaf het begin moeten kijken en niet alleen de finale
jawel hoor. The Voice is alleen steeds gelijk met VI dan schakel ik daarna pas in. Kan makkelijk het duurt nu toch tot 11 uur. En bij HgT ben ik er ook elke week bijquote:Op maandag 16 december 2013 17:06 schreef ato het volgende:
karina jij volgt die talentenshows niet meer zo he, ik zie je niet meer bij the voice etc
Is goed. Hopelijk zit RTL tegen die tijd dan in het basis digitale pakket van UPC, kijkt wel zo makkelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
LeermomentjeIk zag het per ongeluk tijdens het zappen
Ik ga het wel in de gaten houden wanneer het weer gaat beginnen
8 Januari volgens RTLquote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed. Hopelijk zit RTL tegen die tijd dan in het basis digitale pakket van UPC, kijkt wel zo makkelijk.
Mijn voorkeur voor Lukas heb ik volgens mij niet echt onder stoelen of banken geschoven in dit topicquote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef ato het volgende:
Ik ben nieuwsgierig misschien toch te nieuwgierig. jij valt ook op mannen Burner?
Oh dan zel het er nog niet inzittenquote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
8 Januari volgens RTL
http://www.rtl.de/cms/sendungen/superstar.html
Ja VI is Voetbal International.quote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef ato het volgende:
Die Sam Baily UK was wel een succesverhaal he? Ik vind en vond haar wel goed!
vi is voetbal Intenationaal?
Ik ben teleurgesteld dat Wudstik en Cheyenne niet meer meedoen in The voice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |