Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 15 december 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Biebertje in de maak misschienKan hij nog flink verdienen.
wel beter vind ik, beetje te jong voor dat gedoe.quote:Op zondag 15 december 2013 00:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietniet de tijd en geen scooter ervoor
Je mag meedoen hoorquote:
quote:
is goed ikverveel mequote:
Och, JB kon het goed hebben, tot de rapperts erbij kwamen... Als een Robbie Williams, Sting, lady gaga, oid hem onder zijn hoede had genomen ipv usher...quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
wel beter vind ik, beetje te jong voor dat gedoe.
Ja ik ook. Bleef hier hangen, wilde eigenlijk naar de VBL SC maar ik zat OOK al te posten in NWS werd een beetje teveel van het goedequote:
Meid toch...quote:Op zondag 15 december 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. Bleef hier hangen, wilde eigenlijk naar de VBL SC maar ik zat OOK al te posten in NWS werd een beetje teveel van het goede
Ik ben niet zo van de hetero dingen, maar een date, lijkt me een date... zenuwachtig, willen weten of alles wel goed is en zo...quote:Op zondag 15 december 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben sneu ik weet het![]()
Zou een soort date hebben maar hij is te druk of zo
jij en lukas datenquote:Op zondag 15 december 2013 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hetero dingen, maar een date, lijkt me een date... zenuwachtig, willen weten of alles wel goed is en zo...
Nou het is geen 1e date dus ik ben niet nerveus hoor. En hij had het al aangekondigd dat het misschien niks zou worden.quote:Op zondag 15 december 2013 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hetero dingen, maar een date, lijkt me een date... zenuwachtig, willen weten of alles wel goed is en zo...
Oh dat is wel een idee jaquote:Op zondag 15 december 2013 00:50 schreef Burner82 het volgende:
en hij te druk??? heb je al een honkbalknuppel, daar op heel veel plaatsen hele lange spijkers doorheen geslagen?
ahhhhquote:
maar jij date met iemand die van te voren al zegt dat het misschien niks gaat worden? Je mag mijn knuppel lenen...quote:
Nee joh. Dat het misschien niet door zou gaan vanwege te druk. Kerstperiode en zo he?quote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar jij date met iemand die van te voren al zegt dat het misschien niks gaat worden? Je mag mijn knuppel lenen...
quote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar jij date met iemand die van te voren al zegt dat het misschien niks gaat worden? Je mag mijn knuppel lenen...
Het mag... hij is cute.. liefe hontquote:
Mwah ik ben bang voor honden, dus dat is voor mij een afknapperquote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het mag... hij is cute.. liefe hontgoed afgericht dus blijft weg op de goede momenten...
oud genoeg
het is 14 december... 10 dagen VOOR kerst?quote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Dat het misschien niet door zou gaan vanwege te druk. Kerstperiode en zo he?
Ja joh wat denk je. Mijn zus heeft een eigen zaak die is nu ook hartstikke druk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het is 14 december... 10 dagen VOOR kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |