quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
maarr nou moet je bij hem thuis oppassen dus?? of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef Channie83 het volgende:
Aadje ik zei dus nog....Mijn broer zou de kinderen eerst brengen dat ik nog met iemand kon chillen vanavond maar helaashh.....het is lang geleden dat ik zo shago ben
Nee dat begrijp je heel goed hahaha....Wat ging jij nou ophalen? je racefiets??quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
maarr nou moet je bij hem thuis oppassen dus?? of begrijp ik het verkeerd?
oke that sucks! maar dat krijg je met zo een grote familie ook hehquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee dat begrijp je heel goed hahaha....Wat ging jij nou ophalen? je racefiets??
Ja dat krijg ik idd ja met zo een grote familie lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
oke that sucks! maar dat krijg je met zo een grote familie ook heh
tot hoelaat moet je blijven dan?
ja ik gaat zo een nieuwe, nouja 2de hands mountainbike ophalen, me oude fiets is naar de klote gegaan van de week.
net nu ik juist moest fietsen omdat me remlicht van me auto storing had en dat niet lekker rijden was met die mist!
Hits From The Booong!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Bong net even schoongemaaktBong roken en vodka drinken. Chill leven
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Hits From The Booong!
gvd zeg, paar keer gedaan in me leven, en nog nooit zo knetter geweest als toen
hahah oke, geen idee waarom maar ik had echt zo een vermoeden dat je echt al 13 jaar achtereenvolgend blowde ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik idd ja met zo een grote familie lol
dat is fokop zeg...maar gelukkig is dat probleem straks opgelost
hoelang ik al blow?? vanaf mijn 17de tot 20ste toen jarenlang gestopt toen op mijn 26ste weer begonnen toen weer gestopt en sinds bijna 9 maanden rook ik weer
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
hahah oke, geen idee waarom maar ik had echt zo een vermoeden dat je echt al 13 jaar achtereenvolgend blowde ofzo![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
hahah oke, geen idee waarom maar ik had echt zo een vermoeden dat je echt al 13 jaar achtereenvolgend blowde ofzo![]()
hahahahahahaaaaahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
hhahaahaaha neeee maar ik kom waarschijnlijk wel zo over...anders zou je dat niet denken lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
had ik zelf al gedaan, met verschillende termen maar kreeg alleen maar vragen over die "wiet"pijpjes en niet over tabakspijpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd glazen pijpjes gezien maar theoretisch zou het moeten kunnen. Ik zou het voor je googlen als ik er niet te lui voor was.
gewoon proberen dus, dan merk je het vanzelf wel of het werkt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had ik zelf al gedaan, met verschillende termen maar kreeg alleen maar vragen over die "wiet"pijpjes en niet over tabakspijpen
een buisje met 4 joints?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef aadspagaat het volgende:
deze maar is proberen te bouwen binnekort
[ afbeelding ]
ahhh ik dacht alquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Neeeee ik heb geen kinderen hahaa bespaar me zeg!
Mijn 8 andere broer(tjes) zus(jes) wel
ja daar lijkt het wel op, alleen waar je met je mond moet hijsen dus, wil ik dan wel wat breder hebben, dat je die dikke dikke hijsen kan halen!quote:
jawel, maar leek me wel eens lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
gewoon proberen dus, dan merk je het vanzelf wel of het werkt!
hoezo wil je trouwens via die pijp roken dan, heb je geen floei ofzo?
aha, weedscience dus!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jawel, maar leek me wel eens lachenkijken ook of je daar stoneder van wordt
het is pas gay als je je pinkie erbij omhoog doetquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef Studeur het volgende:
Opzich is wijn wel oke. Een beetje gay misschien maar je hoeft niet zoveel ervan te drinken, hoeft niet zoveel te pissen en er liggen niet overal lege blikjes te stinken.
Zojuist gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
het is pas gay als je je pinkie erbij omhoog doet
boeehoeeee zeg...5x in de week friet eten is ook slechtquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Blowen is echt slecht voor je gezondheid, buiten het feit dat je je lichaam verwaarloost, vervreemd je ook nog eens van de maatschappij.
Blowen is wel effe wat anders dan een frietje bakken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef Channie83 het volgende:
boeehoeeee zeg...5x in de week friet eten is ook slecht
mijn goddelijke lichaam verwaarloos ik nooit hahhaha...en vervreemd van de maatschappij was ik toch al....ook toen ik niet rookte![]()
![]()
De lucht buiten in ook niet gezond maar jij blijft toch ook niet de hele dag thuis ofwel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Blowen is echt slecht voor je gezondheid, buiten het feit dat je je lichaam verwaarloost, vervreemd je ook nog eens van de maatschappij.
Onzin, blowers zijn gewoon luie, depressieve klaplopersquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef klawie het volgende:
[..]
De lucht buiten in ook niet gezond maar jij blijft toch ook niet de hele dag thuis ofwel?
stop alsjeblieft met trollen want je bent zóóóóó transparantquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Je weet helemaal niet waar je over praat ik werk 6 volle dagen in de week 1 dag school erbij ben altijd vrolijk en heb nog nooit iemand iets aangedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Onzin, blowers zijn gewoon luie, depressieve klaplopers
Het blijft ongezond en overtollig gewicht maak je ook schizofreen of depriquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Blowen is wel effe wat anders dan een frietje bakken.
Buiten dat het mensen schizofreen of depressief maakt, gaan fanatieke blowers vrijwel altijd het bekende uitstelgedrag vertonen. Dit leidt ook vaak tot verwaarlozing van je omgeving en niet onbelangrijk: je toekomst.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Trollscience het volgende:
waarom word je van blowen dom als er op het langvloei "ultra slim" staat?????
Jij wil zeggen dat je laten uit wonen door de priester/pastoor op zondag een goede antidepressiva is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Onzin, blowers zijn gewoon luie, depressieve klaplopers
quote van het jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Trollscience het volgende:
waarom word je van blowen dom als er op het langvloei "ultra slim" staat?????
Oh echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het blijft ongezond en overtollig gewicht maak je ook schizofreen of depri
Je kletst en kletst en kletst maar..........zeuren is trouwens ook slecht voor je schaamhaar groei
Sökkôl, ik blow dagelijks....quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je laten uit wonen door de priester/pastoor op zondag een goede antidepressiva is?Blowers depressief noemen
Hoe moet ik dat ruiken? Ben pas vanaf september actief hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Sökkôl, ik blow dagelijks....
Sterker nog, ik was bij de geboorte van deze reeks betrokken![]()
laat ik maar wat meer gaan zeuren dan, elke week bijknippen is ook niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het blijft ongezond en overtollig gewicht maak je ook schizofreen of depri
Je kletst en kletst en kletst maar..........zeuren is trouwens ook slecht voor je schaamhaar groei
ben je een kloon dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
sssttt niet ons geheimpje verklappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh echt?Waarom ben jij dan kaal daar beneden?
oh diequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ja, wissel om de 2-3 maanden van username.
CodeRood heette ik indertijd.
Klinkt positief!quote:
Ik zie jouw avatar niet erbij staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja idd ik was er ook bij en heb geen roadrunner gezien
Ik weet niet hoe lang je dagelijks blowt en of je daarmee in aanraking komt met veel andere (soorten) stoners? In mijn ervaring is elke stoner gewoon een individu net als ieder ander en sowieso werkt elke drug anders per persoon, per omgeving, per lichamelijke conditie etc etc.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
oh ja shitquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
sssttt niet ons geheimpje verklappen![]()
![]()
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik zie jouw avatar niet erbij staan![]()
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
Toch ruim een dag laterquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
Ik speel graag Pacman, ze blijven happenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:48 schreef badtripbob het volgende:
Komt deze SC pas vanuit begin 2013?
Ik denken bestaat al wat langer want jullie praten over "Er vanaf het begin bij zijn". Verschilt het begin en 2 maanden verder echt praktisch niks... Je gaat lid van FOK! vanaf 01-01-2009 of 01-03-2009 toch ook niet vergelijken met op 01-01-2000 of 16-11-2013 geregistreerd zijn?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik speel graag Pacman, ze blijven happen
Ja echt huh... had het idee dat deze stoners al veul langer bezig waren!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:48 schreef badtripbob het volgende:
Komt deze SC pas vanuit begin 2013?
Ik heb denk ik vroeger ooit een drugs-sim gespeeld en dan de god-cheat-mode gebruikt. Daarom gebruik ik nu van alles door elkaar en meestal niet weinig en ben ik nog steeds niet dood na alles. Integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben videogames wel effect op mij
Stoners en tijdsbesefquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ja echt huh... had het idee dat deze stoners al veul langer bezig waren!
dus datquote:
Je pillen kopen van een taxichauffeur. Die gasten lichten je al op voor een ritje van 1km had je dan met driugs wat anders verwacht?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
Donderdag pillen gekocht van een taxichauffeur
Zagen er niet uit en we vertrouwden het niet dus niet genomen
quote:Beetje gezocht en heb ze gevonden
[ afbeelding ]
Fünf Tabletten sind rosa mit weißen Sprenkeln und haben das Dolce & Gabbana – Logo (D&G) als Prägung auf der Vorderseite. Der Durchmesser beträgt ca. 9 mm und die Dicke 4 mm. Anstelle von MDMA enthielten die Tabletten mCPP (11mg/11mg/16mg/17mg/20mg).
Was erg dom jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je pillen kopen van een taxichauffeur. Die gasten lichten je al op voor een ritje van 1km had je dan met driugs wat anders verwacht?
Ik heb wel een keer een taxi afbetaald met 2 gram pep. Stelde voor of dat ook goed was nadat hij met ons beetje gepraat had over gebruik en feesten en was zo de helft maar kwijt in geldwaarde voor deze rit
[..]Dat mensen dat kunnen verkopen
Degene die niet weten wat ze verkopen alleen nalatigheid te verwijten maar degene die doelbewust een gevaarlijke stof aan iemand gaan verkopen alsof het een xtc-pil is...
Spelen met mensen hun levens of op z'n minst een leuke uitgaansavond... En dat dan voor die paar euro die je vangt voor die pil![]()
![]()
Wrom koop je ze dan ongezien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Studeur het volgende:
Was erg dom ja
Maargoed, was nog dommer geweest als we ze ook hadden genomen.
Ik denk omdat niemand ze gezien nog zou kopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wrom koop je ze dan ongezien?
https://www.facebook.com/events/594843270581241/?ref=25quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Ro-ald het volgende:
Zal wel een keer met Bob naar een feestje willen.
Rotterdam is iets te verquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/594843270581241/?ref=25
Vanavond. Maar 5 euro. Bazenmuziek met voor ieder wat wils uit de scene van reggae tot tekno en meer
Vorige week was in spaanse polder, had ook wel worm gewild maar vond die free toch vetter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Boy_Zonderman het volgende:
WORM is sws een bazentent..... zo kut dat ik vorige week King Shiloh heb moeten missen
Vergelijk een kaartje voor een groot feest + reiskosten met deze 5 euro en reiskosten. dan ist zeker goed te doen. en als het om reistijd gaat: gewoon goed blowen en in de trein snuiven vermaak je je wel.quote:
Ben een beetje broke ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vergelijk een kaartje voor een groot feest + reiskosten met deze 5 euro en reiskosten. dan ist zeker goed te doen. en als het om reistijd gaat: gewoon goed blowen en in de trein snuiven vermaak je je wel.
Ja, daarom dis maar 5 euro en trein kan je altijd zwartrijden.quote:
Damnnnn, wel dan heu-le-maal fakking Spaanse polder. Niet te doen met fiets man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vorige week was in spaanse polder, had ook wel worm gewild maar vond die free toch vetter.
Heb jij ooit een freeparty meegemaakt waar niet (bijna) iedereen aan het spacen was dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Damnnnn, wel dan heu-le-maal fakking Spaanse polder. Niet te doen met fiets man.
Had een etentje/housewarming. En dan achteraf krijg je te horen dat je hét feest van het jaar heb gemist, iedereen space ditdat
Whahaha true! Maar het ging zo ver dan een vriendin (die een af-en-toe blowert is) buiten de WORM alles heeft lopen uitkotsen. Kwam wss door combi van veul jointjes en rooie wijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb jij ooit een freeparty meegemaakt waar niet (bijna) iedereen aan het spacen was dan?
oh haha ik dacht dat je bedoelde dat de freeparty in spaanse polder het gemiste feest was...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whahaha true! Maar het ging zo ver dan een vriendin (die een af-en-toe blowert is) buiten de WORM alles heeft lopen uitkotsen. Kwam wss door combi van veul jointjes en rooie wijn.
Hoe ben je dan uiteindelijk naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
oh haha ik dacht dat je bedoelde dat de freeparty in spaanse polder het gemiste feest was...
Naja feestjes in worm kan je ook best erg missen maar toch niet vergelijkbaar met een free party in een vette loods of zo
Meerijden met mensen. En die zitten dan gewoon aan de pep en beetje blowen. Van mensen die dat gewend zijn te doen vrees ik niks. Beschonken stap ik niet snel bij in als het meer dan lichtjes aangeschoten is... Pillen of G ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hoe ben je dan uiteindelijk naar huis gegaan?
Heb wel vrienden met auto maar die gaan niet alcoholloos braafjes terugrijden. En een jarenplan terug fietsen terwijl je naar beneden daalt in de vrieskou zonder peuken en geen benzinepomp in zicht... (the horror!!!)
Whahahaaaaaaaa, deze gasten vertrouw ik iet eens lopend als ze goed aan zijn, laat staan met een gemotoriseerd voertuig!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meerijden met mensen. En die zitten dan gewoon aan de pep en beetje blowen. Van mensen die dat gewend zijn te doen vrees ik niks. Beschonken stap ik niet snel bij in als het meer dan lichtjes aangeschoten is... Pillen of G ook niet.
banaan met jusquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kiekhunbhoens !freunden.
Hertjelunslig groesjuns hor ja hor
Toedenlons
Blijft dat bier nog een beetje goed branden dan?quote:Op zondag 15 december 2013 10:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bier smoken, GOA, bier smoken, en nu vergaderstukken lezen voor morgen.
Ja zeker.quote:Op zondag 15 december 2013 11:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Blijft dat bier nog een beetje goed branden dan?.
Onder andere, maar ook Hertog Jan. Daar gaat de fik wat minder makkelijk inquote:
Ja maar een hertog heeft dan ook blauw bloed en iedereen weet dat rood een hetere temperatuur aanduid dan blauw. Dus dat lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 11:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook Hertog Jan. Daar gaat de fik wat minder makkelijk in
of je gaat eerst nog naar de shop waar je zelf woonquote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
Beter hebben ze wel een shop daar in de buurt, gisteravond echt veels te veel opgemaakt.
Het is zondag, die is dicht. Je mag niet stoned naar de kerk.quote:Op zondag 15 december 2013 12:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
of je gaat eerst nog naar de shop waar je zelf woon
die is dicht??? wel gaarquote:Op zondag 15 december 2013 12:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is zondag, die is dicht. Je mag niet stoned naar de kerk.
Ach ja, we mogen al blij zijn dat we niet meer naar Zwolle hoeven te gaan.quote:
och jezus!! dan zou je toch willen stoppen als je moet afreizen voor een zakje wiet.....quote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ach ja, we mogen al blij zijn dat we niet meer naar Zwolle hoeven te gaan.
Ik hep gijlen lipporstifdquote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
Vanavond lekker met Gibson Mono volblaffen.
Jep, is er.quote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
Beter hebben ze wel een shop daar in de buurt, gisteravond echt veels te veel opgemaakt.
Hoezo dat?quote:
Omdat je in amsterdam woon.....hahaha niet zo erop in gaan aub.....quote:Op zondag 15 december 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo dat?Altijd en overal wiet beschikbaar.
http://www.yelp.nl/search(...)rd-Holland#find_desc
Ach, als je hier woont ben je toch regelmatig in Zwolle.quote:Op zondag 15 december 2013 12:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
och jezus!! dan zou je toch willen stoppen als je moet afreizen voor een zakje wiet.....
quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
Pffft Emmen.![]()
Doen ze om 10 uur de shop dicht en zit ik heel de avond met maar een klein beetje wiet.![]()
Was wel gezellig en uiteindelijk goed dronken geworden.en Ama gemeet.
Ja gezellig, vooral ieder ons eigen ding gedaan maar alsnog gezellig!quote:
Allemaal bezig met een smartphone.quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gezellig, vooral ieder ons eigen ding gedaan maar alsnog gezellig!
Nee meer ieder bezig met onze eigen vrienden. Sardu was daar met een groepje vriendenquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Allemaal bezig met een smartphone.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee meer ieder bezig met onze eigen vrienden. Sardu was daar met een groepje vrienden
Waarom zo verquote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
Echte bazen hebben straks een minimeet in Groningen met Moirapoly, Ugjerke en Gibson
Wel echt tantoebrak
Ziek feestje gehad gister en ik voel de alcohol nog steeds door m'n aderen stromen
fckin Groninge.quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
Echte bazen hebben straks een minimeet in Groningen met Moirapoly, Ugjerke en Gibson
Wel echt tantoebrak
Ziek feestje gehad gister en ik voel de alcohol nog steeds door m'n aderen stromen
Ditquote:
Hahaha GRAFKLOTEKUTHOERquote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
OMDAT BAZEN ZICH MOMENTEEL IN GRONINGEN BEVINDEN.
YO DAN MOET IK DIE KANT MAAR EENS OP GAANquote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
OMDAT BAZEN ZICH MOMENTEEL IN GRONINGEN BEVINDEN.
Was het maar waar dat ik zo'n Godin mocht baffen..quote:Op zondag 15 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
Hoe ben jebeigenlijk je ban krijtgeraakt ebah?![]()
Heb je yvonne gebaft?
GOED IDEE WELquote:Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
YO DAN MOET IK DIE KANT MAAR EENS OP GAAN
Een mailtje dat je ook een half jaar eerder had kunnen sturenquote:Op zondag 15 december 2013 16:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik zo'n Godin mocht baffen..Heb gewoon nog één kans gekregen na een mailtje.
yvonne een godin noemenquote:Op zondag 15 december 2013 16:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik zo'n Godin mocht baffen..Heb gewoon nog één kans gekregen na een mailtje.
Ik had al 2 pogingen gedaan poppetjequote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een mailtje dat je ook een half jaar eerder had kunnen sturen
Hoelaat moet je die zondag beginnen dan?quote:Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef Studeur het volgende:
Ernstig dilemma, heb in principe vervanging voor zondag 29 december, de dag ervoor een goed drugsfeestje waar ik keihard los wil gaan. Maar nu zie ik dat ik 5.5 uur ingepland sta op die zondag, das verdomme 80 euro.. Wel of niet werken, dilemma dilemma.
16:00quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Hoelaat moet je die zondag beginnen dan?
ja maar 80 euroquote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
oke, dat valt mee, maar sowieso beter vrij op zondag!
JAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EBAHHHHHH EBAHHHHHHHHH EBAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WATSLOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 15 december 2013 15:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
CHANNIIIEEEE CHAAAANNIIIEEEEEE CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNIIIIIEEEEEE
nee ik heb nog tot de 29e, dan is t pasquote:Op zondag 15 december 2013 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Je hebt nog tot 16:00
Ja wij, mini meet hier.quote:Op zondag 15 december 2013 17:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ok, wie is er in voor een tinychat? [ afbeelding ]
Ja snap ik maar die dag bedoel ikquote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik heb nog tot de 29e, dan is t pas
dan is 80eu lekker toch voor 5uurtjes, en inderdaad daarna gewoon daarna dikke stick knalle!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Anale roomtaartquote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou besprenkelen met mijn room
Mono postte dat maar we zijn helemaal niet in de roomquote:
multiple personality disorderquote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef BaasBanaan het volgende:
Lekker met Ugjerkee in de trein naar moirapoly *o*
Ik zeg Pics!quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef Channie83 het volgende:
niemand zit in de kamer man!!
zit ik daar in mijn meest sexy outfit
NOT
aaah dat is dan wel weer aardig......maar ik kreeg prive berichten dat ik daar moest komen en dan kom ik daar en zit ik daar zielig en alleen...waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeen....ik voel me zo alleeeeeeen.....quote:
Op fok ben je nooit alleen lolquote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
aaah dat is dan wel weer aardig......maar ik kreeg prive berichten dat ik daar moest komen en dan kom ik daar en zit ik daar zielig en alleen...waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeen....ik voel me zo alleeeeeeen.....
Waar word die meet nou gehouden dan?? bij mij thuis of? gewoon Amsterdam shop
nou ik voelde me aardig alleen en 1zaam hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Op fok ben je nooit alleen lol
Volgens mij in de shop maar weet het niet zeker
Dm amarantha of moira die weten hetquote:Op zondag 15 december 2013 20:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
nou ik voelde me aardig alleen en 1zaam hoor.
Oke ,ja ik moet dat wel ff weten....dan kan ik het plannen dit dat....
Ik zal dat is doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Dm amarantha of moira die weten het
Stoner knuffer
Gahahaha dit was me goede daad van vandaagquote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zal dat is doen
ahhhhhh knuffelenje vult gelijk mijn hartje met loveeeeee haha
Je zal wel uitgeput zijn.maar dank je wel hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Gahahaha dit was me goede daad van vandaag
Idd krijg spontaan trek wil jij koken voor mij?quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Je zal wel uitgeput zijn.maar dank je wel hoor
Ik heb gekookt en er is nog over voor 4 personen..quote:Op zondag 15 december 2013 21:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd krijg spontaan trek wil jij koken voor mij?
Hemels voedsel als je stoned bentquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb gekookt en er is nog over voor 4 personen..
Rode rijst met zacht rundvlees en groente er doorheen en een frisse frisse salade en als toetje een mona toet brownieeeeeeeeeeeeee
Als je elke dag zo kookt kom ik bij je wonen klinkt nl fucking lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb gekookt en er is nog over voor 4 personen..
Rode rijst met zacht rundvlees en groente er doorheen en een frisse frisse salade en als toetje een mona toet brownieeeeeeeeeeeeee
Ja, goed! Druk, maar goedquote:
Mooi om te horenquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Druk, maar goed![]()
Met jou?
Ja. Werk nu elke dag he. Naast mn studie.quote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horenWerk?
Gaat lekker, beetje moe van gister.
Pfff, heb medelijden met jequote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Werk nu elke dag he. Naast mn studie.
Vermoeiend wel, maar dan zijn die jointjes voor het slapen wel extra lekker
Oke dan hoor of lees ik het vanzelf danquote:
dat sowieso maar ook als je niet stoned bent heurquote:
Ik kook bijna elke dag wel zo....Als ik thuis niet ook dan kook ik meestal wel bij mijn opa en oma.quote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je elke dag zo kookt kom ik bij je wonen klinkt nl fucking lekker
quote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Pfff, heb medelijden met je
Die zijn inderdaad lekkerder.
Oke relax maar dan ben je geen nederlander toch??quote:[b]Op zondag 15 december 2013 21:19 schreef Channie83
Ik kook bijna elke dag wel zo....Als ik thuis niet ook dan kook ik meestal wel bij mijn opa en oma.
1 of 2 dagen in de week kook ik niet en nodig ik mezelf uit bij familie..(andersom doen ze dat ook lol)
Nah, veel aan het reizen geweest gister en slecht geslapen. Uitgaan staat op agenda voor de komende 3 weekendenquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gedaan waardoor je moe bent? Uitgeweest?
Ah, oke. Lekker optijd naar bedquote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, veel aan het reizen geweest gister en slecht geslapen. Uitgaan staat op agenda voor de komende 3 weekenden
hihiquote:
Dat zit er niet in, heb vanmiddag 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Lekker optijd naar bed![]()
Nice
Toevallig ben ik geen nederlander neequote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke relax maar dan ben je geen nederlander toch??
Ahquote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, heb vanmiddag 2 uurtjes geslapen![]()
Jij plannen voor de feestdagen?
Oke relax kan je ook spacecake maken? Voor op de meet 😊quote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toevallig ben ik geen nederlander nee
Ik kom uit Rusland
Ik was sowieso al van plan om iets te gaan maken van kleine hapjes en een cake...maar dan kan ik net zo goed een spacecake gaan maken..quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke relax kan je ook spacecake maken? Voor op de meet 😊
Awh, het zou verboden moeten worden om ons te laten werken met feestdagenquote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah![]()
Werken![]()
Alleen kerstavond naar mn ouders toe. Verder niet. Jij?
Ik deed nog ergens een poging om een joint met je te roken maar toen was je opeens weer verdwenen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik was me toch een potje stoned gisteren! Zo stoned ben ik in tijden niet geweest haha, ik kon niet van mijn stoel komen terwijl ik weg wou bij die tafel maar ik was echt te stoned
Ik had daar nog wat willen regelen maar als "vreemde" was dat nog niet zo makkelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ja haha maar had ik van te voren wel kunnen vertellen haha. Shop hier is sowieso niet erg geweldig dus je had sowieso beter wiet uit je eigen shop mee kunnen nemen
Hahaha relax ga ik de keur meester uit hangenquote:Op zondag 15 december 2013 21:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan om iets te gaan maken van kleine hapjes en een cake...maar dan kan ik net zo goed een spacecake gaan maken..
Hahaha! Klinkt goed!quote:Op zondag 15 december 2013 21:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Awh, het zou verboden moeten worden om ons te laten werken met feestdagen![]()
Ik ga op kerstavond uiteten met familie en 2e kerst met vrienden stappen. Daarna is het alleen maar een feest en ben ik waarschijnlijk 2e week van januari weer nuchter![]()
Doe is zelfverzekerd over je eigen kunne! lukt je zelf welquote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
wie heeft er ervaring met een elevator pitch schrijven (1 minuut)?
Owww dat mag hoor,Dat is voor mij geen probleem.Kan al koken vanaf mijn 9dequote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha relax ga ik de keur meester uit hangen
Daar denk je toch niet aan als je al genoeg achter de kiezen hebt..quote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar of het goed is voor het lichaam is weer wat anders
Nee dat is ook zo, moet een bob aanstellen voor de komende weken die ehbo kentquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar denk je toch niet aan als je al genoeg achter de kiezen hebt..
Goed planquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, moet een bob aanstellen voor de komende weken die ehbo kent![]()
Ik ook alleen stond toen de keuken in de fikquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Owww dat mag hoor,Dat is voor mij geen probleem.Kan al koken vanaf mijn 9de
hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ook alleen stond toen de keuken in de fik
Nu vindt ik het wel leuk of af en toe te koken
Cheesecake.quote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha
Ja koken is ook heel leuk hoor...zeker voor een groep gezellige familieleden of vriendenkring.
Wat kook je het liefst?
Nouja ben nu aan het inlezen wat zo'n pitch inhoudt. Nu dadelijk nog een pakkende tekst maken en mag niet langer dan een minuut zijnquote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Doe is zelfverzekerd over je eigen kunne! lukt je zelf wel
Iddquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha
Ja koken is ook heel leuk hoor...zeker voor een groep gezellige familieleden of vriendenkring.
Wat kook je het liefst?
kort en zo goed mogelijk samenvatten.en eerste indruk is zelfverzekerd overkomen ,recht in de ogen aankijken en goede stevige handdruk..Komt wel goed.Je lijkt me wel een slimme jongenquote:Op zondag 15 december 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja ben nu aan het inlezen wat zo'n pitch inhoudt. Nu dadelijk nog een pakkende tekst maken en mag niet langer dan een minuut zijn
quote:
Jezus jij bent wel heftig bezig heh, eerst wiet, dan pillen en nu salvia? En dat allemaal op je 16e.. pas maar op.quote:
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Vond dat echt 3x niks. Heel even merk je wat maar het is de smaak in je mond nog niet waard.
Dankjewel! En wat voor eerste zin zou ik dan kunnen gebruiken? Kan op het moment niks leuks/origineels verzinnen/quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
kort en zo goed mogelijk samenvatten.en eerste indruk is zelfverzekerd overkomen ,recht in de ogen aankijken en goede stevige handdruk..Komt wel goed.Je lijkt me wel een slimme jongen
Well, basically. Wiet heb ik al zowat een halfjaar niet meer aangeraakt, eerste pil 31 dec en salvia dus een keer deze week.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jezus jij bent wel heftig bezig heh, eerst wiet, dan pillen en nu salvia? En dat allemaal op je 16e.. pas maar op.
Ga dan lachgas doen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.
Mwah, dat valt dus wel mee. Heb je meer succes met een dikke joint.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.
Hun stellen je vragen ,waar jij direct en zelfverzekerd antw op moet geven. studie en opleiding wat je doelen zijn en je unieke kenmerken....jij moet je zelfverkopen om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankjewel! En wat voor eerste zin zou ik dan kunnen gebruiken? Kan op het moment niks leuks/origineels verzinnen/
dus hun vragen dingen tijdens een pitch?quote:Op zondag 15 december 2013 22:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hun stellen je vragen ,waar jij direct en zelfverzekerd antw op moet geven. studie en opleiding wat je doelen zijn en je unieke kenmerken....jij moet je zelfverkopen om het zo maar te zeggen
een pratend mens zeg meer dan letters op papierquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dus hun vragen dingen tijdens een pitch?
quote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
een pratend mens zeg meer dan letters op papier
Vanuit hier lees ik dat ik aan een stuk een minuut mezelf dus moet gaan verkopenquote:Na een korte presentatie en informatie over de functie wil ik je vragen een elevator pitch presenteren. Dit betekent dat je in 1 minuut jezelf gaat “verkopen” voor de functie. Motivatie en enthousiasme in combinatie met originaliteit is hier belangrijk. Dus verwerk hierin ook jouw eigen motivatie voor de functie en overtuig ons waarom jij de geschikte kandidaat bent!
Let op: tijdens de presentatie wordt je ook beoordeeld op Time-management. Dit houdt in dat je presentatie niet langer dan 1 minuut mag duren!
Ik vind alles wel leuk daar aan..Kan er niks aan doen en ben zo stoned hequote:Op zondag 15 december 2013 22:46 schreef klawie het volgende:
Vindt de sketches on de fastfood restaurant altijd wel lachen
Goedzoooooooquote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Vanuit hier lees ik dat ik aan een stuk een minuut mezelf dus moet gaan verkopen
Najib blijf ik toch wel het beste vinden en rayman vindt ik ook geweldigquote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik vind alles wel leuk daar aan..Kan er niks aan doen en ben zo stoned he
Najib ben ik geweest in Terneuzen toen.Echt gelachenquote:Op zondag 15 december 2013 22:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Najib blijf ik toch wel het beste vinden en rayman vindt ik ook geweldig
jezelf verkopen is erg makkelijk: ga achter het station staan, schud met je billen en roep op bejaarde priesters dat je voor 5 euro al gaatquote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Vanuit hier lees ik dat ik aan een stuk een minuut mezelf dus moet gaan verkopen
geloof ik best lolquote:Op zondag 15 december 2013 22:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Najib ben ik geweest in Terneuzen toen.Echt gelachen
Doe niet zo simpel joh...simpel zieltjequote:Op zondag 15 december 2013 23:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezelf verkopen is erg makkelijk: ga achter het station staan, schud met je billen en roep op bejaarde priesters dat je voor 5 euro al gaat
gewoon bier drinken van tevoren, komt het helemaal goedquote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
wie heeft er ervaring met een elevator pitch schrijven (1 minuut)?
quote:Op zondag 15 december 2013 23:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel joh...simpel zieltje
Bestaat check point nog eigenlijk?quote:Op zondag 15 december 2013 22:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Najib ben ik geweest in Terneuzen toen.Echt gelachen
kut stu met je bier.quote:Op zondag 15 december 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon bier drinken van tevoren, komt het helemaal goed
Eey ja ging wel goedquote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef Unscrewed het volgende:
Hey Ama hoe was je mini-meet verlopen?
Lijkt een beetje op de wekker van me opa vroegerquote:Op maandag 16 december 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
http://dx.com/p/6035-rose(...)dc-6v-4-x-aaa-179260 Wat een geniale wekker![]()
mja meeste mensen spelen gewoon vanaf hun mobiel dus ook niet gekquote:Op maandag 16 december 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Mp3-speler kostten tegenwoordig ook echt niks meer, 3,80 en dan heb je 16 gig.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat hebben jullie naast spelletjes nog meer gedaan?
quote:
Ik heb er ook nog één, niet eens zolang geleden gekochtquote:Op maandag 16 december 2013 01:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mja meeste mensen spelen gewoon vanaf hun mobiel dus ook niet gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |