Hoezo dat?quote:
Omdat je in amsterdam woon.....hahaha niet zo erop in gaan aub.....quote:Op zondag 15 december 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo dat?Altijd en overal wiet beschikbaar.
http://www.yelp.nl/search(...)rd-Holland#find_desc
Ach, als je hier woont ben je toch regelmatig in Zwolle.quote:Op zondag 15 december 2013 12:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
och jezus!! dan zou je toch willen stoppen als je moet afreizen voor een zakje wiet.....
quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
Pffft Emmen.![]()
Doen ze om 10 uur de shop dicht en zit ik heel de avond met maar een klein beetje wiet.![]()
Was wel gezellig en uiteindelijk goed dronken geworden.en Ama gemeet.
Ja gezellig, vooral ieder ons eigen ding gedaan maar alsnog gezellig!quote:
Allemaal bezig met een smartphone.quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gezellig, vooral ieder ons eigen ding gedaan maar alsnog gezellig!
Nee meer ieder bezig met onze eigen vrienden. Sardu was daar met een groepje vriendenquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Allemaal bezig met een smartphone.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee meer ieder bezig met onze eigen vrienden. Sardu was daar met een groepje vrienden
Waarom zo verquote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
Echte bazen hebben straks een minimeet in Groningen met Moirapoly, Ugjerke en Gibson
Wel echt tantoebrak
Ziek feestje gehad gister en ik voel de alcohol nog steeds door m'n aderen stromen
fckin Groninge.quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
Echte bazen hebben straks een minimeet in Groningen met Moirapoly, Ugjerke en Gibson
Wel echt tantoebrak
Ziek feestje gehad gister en ik voel de alcohol nog steeds door m'n aderen stromen
Ditquote:
Hahaha GRAFKLOTEKUTHOERquote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
OMDAT BAZEN ZICH MOMENTEEL IN GRONINGEN BEVINDEN.
YO DAN MOET IK DIE KANT MAAR EENS OP GAANquote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
OMDAT BAZEN ZICH MOMENTEEL IN GRONINGEN BEVINDEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |