Hemels voedsel als je stoned bentquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb gekookt en er is nog over voor 4 personen..
Rode rijst met zacht rundvlees en groente er doorheen en een frisse frisse salade en als toetje een mona toet brownieeeeeeeeeeeeee
Als je elke dag zo kookt kom ik bij je wonen klinkt nl fucking lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb gekookt en er is nog over voor 4 personen..
Rode rijst met zacht rundvlees en groente er doorheen en een frisse frisse salade en als toetje een mona toet brownieeeeeeeeeeeeee
Ja, goed! Druk, maar goedquote:
Mooi om te horenquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Druk, maar goed![]()
Met jou?
Ja. Werk nu elke dag he. Naast mn studie.quote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horenWerk?
Gaat lekker, beetje moe van gister.
Pfff, heb medelijden met jequote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Werk nu elke dag he. Naast mn studie.
Vermoeiend wel, maar dan zijn die jointjes voor het slapen wel extra lekker
Oke dan hoor of lees ik het vanzelf danquote:
dat sowieso maar ook als je niet stoned bent heurquote:
Ik kook bijna elke dag wel zo....Als ik thuis niet ook dan kook ik meestal wel bij mijn opa en oma.quote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je elke dag zo kookt kom ik bij je wonen klinkt nl fucking lekker
quote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Pfff, heb medelijden met je
Die zijn inderdaad lekkerder.
Oke relax maar dan ben je geen nederlander toch??quote:[b]Op zondag 15 december 2013 21:19 schreef Channie83
Ik kook bijna elke dag wel zo....Als ik thuis niet ook dan kook ik meestal wel bij mijn opa en oma.
1 of 2 dagen in de week kook ik niet en nodig ik mezelf uit bij familie..(andersom doen ze dat ook lol)
Nah, veel aan het reizen geweest gister en slecht geslapen. Uitgaan staat op agenda voor de komende 3 weekendenquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gedaan waardoor je moe bent? Uitgeweest?
Ah, oke. Lekker optijd naar bedquote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, veel aan het reizen geweest gister en slecht geslapen. Uitgaan staat op agenda voor de komende 3 weekenden
hihiquote:
Dat zit er niet in, heb vanmiddag 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Lekker optijd naar bed![]()
Nice
Toevallig ben ik geen nederlander neequote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke relax maar dan ben je geen nederlander toch??
Ahquote:Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, heb vanmiddag 2 uurtjes geslapen![]()
Jij plannen voor de feestdagen?
Oke relax kan je ook spacecake maken? Voor op de meet 😊quote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toevallig ben ik geen nederlander nee
Ik kom uit Rusland
Ik was sowieso al van plan om iets te gaan maken van kleine hapjes en een cake...maar dan kan ik net zo goed een spacecake gaan maken..quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke relax kan je ook spacecake maken? Voor op de meet 😊
Awh, het zou verboden moeten worden om ons te laten werken met feestdagenquote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah![]()
Werken![]()
Alleen kerstavond naar mn ouders toe. Verder niet. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |