quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Anale roomtaartquote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou besprenkelen met mijn room
Mono postte dat maar we zijn helemaal niet in de roomquote:
multiple personality disorderquote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef BaasBanaan het volgende:
Lekker met Ugjerkee in de trein naar moirapoly *o*
Ik zeg Pics!quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef Channie83 het volgende:
niemand zit in de kamer man!!
zit ik daar in mijn meest sexy outfit
NOT
aaah dat is dan wel weer aardig......maar ik kreeg prive berichten dat ik daar moest komen en dan kom ik daar en zit ik daar zielig en alleen...waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeen....ik voel me zo alleeeeeeen.....quote:
Op fok ben je nooit alleen lolquote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
aaah dat is dan wel weer aardig......maar ik kreeg prive berichten dat ik daar moest komen en dan kom ik daar en zit ik daar zielig en alleen...waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeen....ik voel me zo alleeeeeeen.....
Waar word die meet nou gehouden dan?? bij mij thuis of? gewoon Amsterdam shop
nou ik voelde me aardig alleen en 1zaam hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Op fok ben je nooit alleen lol
Volgens mij in de shop maar weet het niet zeker
Dm amarantha of moira die weten hetquote:Op zondag 15 december 2013 20:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
nou ik voelde me aardig alleen en 1zaam hoor.
Oke ,ja ik moet dat wel ff weten....dan kan ik het plannen dit dat....
Ik zal dat is doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Dm amarantha of moira die weten het
Stoner knuffer
Gahahaha dit was me goede daad van vandaagquote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zal dat is doen
ahhhhhh knuffelenje vult gelijk mijn hartje met loveeeeee haha
Je zal wel uitgeput zijn.maar dank je wel hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Gahahaha dit was me goede daad van vandaag
Idd krijg spontaan trek wil jij koken voor mij?quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Je zal wel uitgeput zijn.maar dank je wel hoor
Ik heb gekookt en er is nog over voor 4 personen..quote:Op zondag 15 december 2013 21:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd krijg spontaan trek wil jij koken voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |