Volgens mij is het plan al rond. Vanavond Emmen!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij is het plan al rond. Vanavond Emmen!![]()
Slapen in de weggeef en wakker worden tussen het speelgoed.
huh de meet was toch in januari?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik word er wel een beetje zenuwachtig vanMini meet in mijn kelder vanavond
Ja maar ik zeg toch ook mini-meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh de meet was toch in januari?
Neuken geblazen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg toch ook mini-meetSardu komt vanavond naar Emmen waarschijnlijk, naar mijn huis om daar bandjes te checken enz. Dus mini-meet tussen mij en Sardu, heb hem nog nooit gemeet lol
Dit. Nadat ik Sardu had gemeet kon ik een week niet zitten zonder pijn.quote:
Disneyjunkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wat disney klassiekers aan het downloaden om straks onder genot van een jointje te gaan kijken.
Tot morgen mie manquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
Wat kan ik slecht tegen "Wat een zinloos onderzoek, laat ze kanker genezen".
Oeh yeahquote:
Oh maar hij heeft dan jou al toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit. Nadat ik Sardu had gemeet kon ik een week niet zitten zonder pijn.
Nee dat was slechts eenmalig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar hij heeft dan jou al toch?
Ik heb zelf altijd glazen pijpjes gezien maar theoretisch zou het moeten kunnen. Ik zou het voor je googlen als ik er niet te lui voor was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
kan ik eigenlijk gewoon wiet roken uit die tabakspijp? ja toch?
don'tquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
most fish, poultry and meat don’t/doesn't contain carbs
wats nou de goeie?
haha mooi klote, wist je dat nog niet van te voren dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:48 schreef Channie83 het volgende:
Nou daar gaat mijn zaterdagavond,.......Oppassen op mijn neefjes en nichtjes
Ben er gewoon shago van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |