Ik deed nog ergens een poging om een joint met je te roken maar toen was je opeens weer verdwenen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik was me toch een potje stoned gisteren! Zo stoned ben ik in tijden niet geweest haha, ik kon niet van mijn stoel komen terwijl ik weg wou bij die tafel maar ik was echt te stoned
Ik had daar nog wat willen regelen maar als "vreemde" was dat nog niet zo makkelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ja haha maar had ik van te voren wel kunnen vertellen haha. Shop hier is sowieso niet erg geweldig dus je had sowieso beter wiet uit je eigen shop mee kunnen nemen
Hahaha relax ga ik de keur meester uit hangenquote:Op zondag 15 december 2013 21:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan om iets te gaan maken van kleine hapjes en een cake...maar dan kan ik net zo goed een spacecake gaan maken..
Hahaha! Klinkt goed!quote:Op zondag 15 december 2013 21:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Awh, het zou verboden moeten worden om ons te laten werken met feestdagen![]()
Ik ga op kerstavond uiteten met familie en 2e kerst met vrienden stappen. Daarna is het alleen maar een feest en ben ik waarschijnlijk 2e week van januari weer nuchter![]()
Doe is zelfverzekerd over je eigen kunne! lukt je zelf welquote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
wie heeft er ervaring met een elevator pitch schrijven (1 minuut)?
Owww dat mag hoor,Dat is voor mij geen probleem.Kan al koken vanaf mijn 9dequote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha relax ga ik de keur meester uit hangen
Daar denk je toch niet aan als je al genoeg achter de kiezen hebt..quote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar of het goed is voor het lichaam is weer wat anders
Nee dat is ook zo, moet een bob aanstellen voor de komende weken die ehbo kentquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar denk je toch niet aan als je al genoeg achter de kiezen hebt..
Goed planquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, moet een bob aanstellen voor de komende weken die ehbo kent![]()
Ik ook alleen stond toen de keuken in de fikquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Owww dat mag hoor,Dat is voor mij geen probleem.Kan al koken vanaf mijn 9de
hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ook alleen stond toen de keuken in de fik
Nu vindt ik het wel leuk of af en toe te koken
Cheesecake.quote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha
Ja koken is ook heel leuk hoor...zeker voor een groep gezellige familieleden of vriendenkring.
Wat kook je het liefst?
Nouja ben nu aan het inlezen wat zo'n pitch inhoudt. Nu dadelijk nog een pakkende tekst maken en mag niet langer dan een minuut zijnquote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Doe is zelfverzekerd over je eigen kunne! lukt je zelf wel
Iddquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha
Ja koken is ook heel leuk hoor...zeker voor een groep gezellige familieleden of vriendenkring.
Wat kook je het liefst?
kort en zo goed mogelijk samenvatten.en eerste indruk is zelfverzekerd overkomen ,recht in de ogen aankijken en goede stevige handdruk..Komt wel goed.Je lijkt me wel een slimme jongenquote:Op zondag 15 december 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja ben nu aan het inlezen wat zo'n pitch inhoudt. Nu dadelijk nog een pakkende tekst maken en mag niet langer dan een minuut zijn
quote:
Jezus jij bent wel heftig bezig heh, eerst wiet, dan pillen en nu salvia? En dat allemaal op je 16e.. pas maar op.quote:
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Vond dat echt 3x niks. Heel even merk je wat maar het is de smaak in je mond nog niet waard.
Dankjewel! En wat voor eerste zin zou ik dan kunnen gebruiken? Kan op het moment niks leuks/origineels verzinnen/quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
kort en zo goed mogelijk samenvatten.en eerste indruk is zelfverzekerd overkomen ,recht in de ogen aankijken en goede stevige handdruk..Komt wel goed.Je lijkt me wel een slimme jongen
Well, basically. Wiet heb ik al zowat een halfjaar niet meer aangeraakt, eerste pil 31 dec en salvia dus een keer deze week.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jezus jij bent wel heftig bezig heh, eerst wiet, dan pillen en nu salvia? En dat allemaal op je 16e.. pas maar op.
Ga dan lachgas doen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.
Mwah, dat valt dus wel mee. Heb je meer succes met een dikke joint.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |