kort en zo goed mogelijk samenvatten.en eerste indruk is zelfverzekerd overkomen ,recht in de ogen aankijken en goede stevige handdruk..Komt wel goed.Je lijkt me wel een slimme jongenquote:Op zondag 15 december 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja ben nu aan het inlezen wat zo'n pitch inhoudt. Nu dadelijk nog een pakkende tekst maken en mag niet langer dan een minuut zijn
quote:
Jezus jij bent wel heftig bezig heh, eerst wiet, dan pillen en nu salvia? En dat allemaal op je 16e.. pas maar op.quote:
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Vond dat echt 3x niks. Heel even merk je wat maar het is de smaak in je mond nog niet waard.
Dankjewel! En wat voor eerste zin zou ik dan kunnen gebruiken? Kan op het moment niks leuks/origineels verzinnen/quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
kort en zo goed mogelijk samenvatten.en eerste indruk is zelfverzekerd overkomen ,recht in de ogen aankijken en goede stevige handdruk..Komt wel goed.Je lijkt me wel een slimme jongen
Well, basically. Wiet heb ik al zowat een halfjaar niet meer aangeraakt, eerste pil 31 dec en salvia dus een keer deze week.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jezus jij bent wel heftig bezig heh, eerst wiet, dan pillen en nu salvia? En dat allemaal op je 16e.. pas maar op.
Ga dan lachgas doen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.
Mwah, dat valt dus wel mee. Heb je meer succes met een dikke joint.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flinke lachbuien hoor ik van anderen, nou kom maar op in dat geval.
Hun stellen je vragen ,waar jij direct en zelfverzekerd antw op moet geven. studie en opleiding wat je doelen zijn en je unieke kenmerken....jij moet je zelfverkopen om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankjewel! En wat voor eerste zin zou ik dan kunnen gebruiken? Kan op het moment niks leuks/origineels verzinnen/
dus hun vragen dingen tijdens een pitch?quote:Op zondag 15 december 2013 22:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hun stellen je vragen ,waar jij direct en zelfverzekerd antw op moet geven. studie en opleiding wat je doelen zijn en je unieke kenmerken....jij moet je zelfverkopen om het zo maar te zeggen
een pratend mens zeg meer dan letters op papierquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dus hun vragen dingen tijdens een pitch?
quote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
een pratend mens zeg meer dan letters op papier
Vanuit hier lees ik dat ik aan een stuk een minuut mezelf dus moet gaan verkopenquote:Na een korte presentatie en informatie over de functie wil ik je vragen een elevator pitch presenteren. Dit betekent dat je in 1 minuut jezelf gaat “verkopen” voor de functie. Motivatie en enthousiasme in combinatie met originaliteit is hier belangrijk. Dus verwerk hierin ook jouw eigen motivatie voor de functie en overtuig ons waarom jij de geschikte kandidaat bent!
Let op: tijdens de presentatie wordt je ook beoordeeld op Time-management. Dit houdt in dat je presentatie niet langer dan 1 minuut mag duren!
Ik vind alles wel leuk daar aan..Kan er niks aan doen en ben zo stoned hequote:Op zondag 15 december 2013 22:46 schreef klawie het volgende:
Vindt de sketches on de fastfood restaurant altijd wel lachen
Goedzoooooooquote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Vanuit hier lees ik dat ik aan een stuk een minuut mezelf dus moet gaan verkopen
Najib blijf ik toch wel het beste vinden en rayman vindt ik ook geweldigquote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik vind alles wel leuk daar aan..Kan er niks aan doen en ben zo stoned he
Najib ben ik geweest in Terneuzen toen.Echt gelachenquote:Op zondag 15 december 2013 22:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Najib blijf ik toch wel het beste vinden en rayman vindt ik ook geweldig
jezelf verkopen is erg makkelijk: ga achter het station staan, schud met je billen en roep op bejaarde priesters dat je voor 5 euro al gaatquote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Vanuit hier lees ik dat ik aan een stuk een minuut mezelf dus moet gaan verkopen
geloof ik best lolquote:Op zondag 15 december 2013 22:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Najib ben ik geweest in Terneuzen toen.Echt gelachen
Doe niet zo simpel joh...simpel zieltjequote:Op zondag 15 december 2013 23:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezelf verkopen is erg makkelijk: ga achter het station staan, schud met je billen en roep op bejaarde priesters dat je voor 5 euro al gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |