SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hou van jou?
Pardon, Ik hou niet van klef gedoe. :L
Loser poppetje*
Mwaa, doe mij maar cig kofte met ayranquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
Wie wilt er kipfilet met satésaus?
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
Heb jij yoghurt? Mijne is op. ik kom halen
Dus je wilt niet met mij trouwen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Slechte topic naam, kan iemand het veranderen in; Bayramin mubarek olsun?
Oi oi rustig aan, ik heb ook gevoelens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!
Heb je een tandenbleker nodig?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je een tandenbleker nodig?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oi oi rustig aan, ik heb ook gevoelens.
Nee, ik heb stralende tanden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je een tandenbleker nodig?
A wild Spellchecker appeard, PlayingWithFire used semen; It's very effective. hugecooll fainted and gave PWF some money, like the bitch he is.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
A wild Spellchecker appeard, PlayingWithFire used semen; It's very effective. hugecooll fainted and gave PWF some money, like the bitch he is.
Aahahahah, klopt ik ben gevoelloos.quote:
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb stralende tanden.
Wel een bril trouwens. Mijn ogen zijn -0,5 en -1 geworden
Dat wordt een Ray Ban bril met mijn eerste salaris.
Ahahaha, jij bent zo blind dat jouw bril zelfs te sterk is voor vleermuizenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5
Ow, is dat geleidelijk zo geworden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5
Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus je wilt niet met mij trouwen?
Noemde hij je ook brillenjood en zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ow, is dat geleidelijk zo geworden?
Ik heb altijd geroepen dat een bril mij zwaar sexy zou staan, maar vandaag was het toch even schrikken. De medewerker moest lachen om mijn houding. Hij pestte me sufWelkom in de brillenwereld enzo hahaha
Nee, hij plaagde me anders. Als ik in een shock ben dan gedraag ik mij heel raar. Word ik melig enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Noemde hij je ook brillenjood en zo?
Ga je dan zo dom giechelen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij plaagde me anders. Als ik in een shock ben dan gedraag ik mij heel raar. Word ik melig enzo.
Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die pandabeer neukt je hoofd
Had zin om iets in mijn mond te stoppen? Heb jij dat nooit?quote:
Voor het fappen jwz.quote:
Vandaag kofte gegeten. Was lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mwaa, doe mij maar cig kofte met ayran![]()
Ik maak het nooit te acili, ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen eten..
Hafif acili met Tuz +O canim cekdi , ik ga het morgen maken..
Maar is wel hele tijd yogurmak..
Uhh, wat zeg ik
Dat was woensdag de 13e.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1 is ook alweer ruim 7 jaar geleden:
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat was woensdag de 13e.
Woensdag - vrijdag = 3-5.
3
3x6
Duivelswerk dit.
#nohomoquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Had zin om iets in mijn mond te stoppen? Heb jij dat nooit?
Heb je iets tegen homo's?quote:
Ik heb pierre cardin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goddamnit help mij. Welke merk bril is sexy?
Zo'n hipster montuur doet het altijd goed bij damesquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tom Ford.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's?
Ik heb een "Bestel nu op Podobrace.nl" reclame op mijn FOK! pagina. En ik dacht dat er Pedobrace stond, waardoor ik te bang was om er op te drukkenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb een "Bestel nu op Podobrace.nl" reclame op mijn FOK! pagina. En ik dacht dat er Pedobrace stond, waardoor ik te bang was om er op te drukken
Haha. Meestal scrhijf ik dat op /b/! Geweldig gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef expans het volgende:
[..]
M.therfuckers van 4chan hadden me een keer laten googlen op lolita op een of andere site, kreeg je zo'n waarschuwing dat je IP genoteerd werd door de FBI/CIA oid. Was 13![]()
Oliver Peoples?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zeggen dat je zwanger bent en je gratis condooms doorverkopen aan kleine kinderen! 200 euriesquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hoe doen jullie dat met zorgverzekering enzo? Ik krijg maar 50 euro vergoed.
Waz dezen! Hipster, foei, ga weg!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oliver Peoples?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik ben één keer op 4chan geweest maar zag vreemde dingen en begreep er niks van. Nu kom ik af en toe op reddit dingen tegen via /anon tells oid. Pretty cool.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haha. Meestal scrhijf ik dat op /b/! Geweldig gewoon! weet nog toen ik erin trapte!
In andere woorden; Pics!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef expans het volgende:
Ik denk dat het gezicht achter de bril ook nogal wat uitmaakt.
> implying anon is a new fagquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ben één keer op 4chan geweest maar zag vreemde dingen en begreep er niks van. Nu kom ik af en toe op reddit dingen tegen via /anon tells oid. Pretty cool.
Hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef expans het volgende:
Ik denk dat het gezicht achter de bril ook nogal wat uitmaakt.
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waz dezen! Hipster, foei, ga weg!
Fena değil.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oliver Peoples?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
grappig om die oude users weer te zien zo, emel, bilmi, burakquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1 is ook alweer ruim 7 jaar geleden:
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
grappig om die oude users weer te zien zo, emel, bilmi, burak
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, te laat. Had gisteren nog een fotoshoot gehouden hier
Nee, hij lijkt meer opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:
[ afbeelding ]
die bilmi en burak, had ik gehoord dat ze een relatie hadden (kweet niet of het waar is/was) emel is recent nog getrouwd en woont in den haagquote:
Bitch please, I look like myself.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt meer op
[ afbeelding ]
Min-e is getrouwd met Clio. Ik ben nog op hun bruiloft geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
die bilmi en burak, had ik gehoord dat ze een relatie hadden (kweet niet of het waar is/was) emel is recent nog getrouwd en woont in den haag
idd, die had ik ook nog meegekregenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Min-e is getrouwd met Clio. Ik ben nog op hun bruiloft geweest
Fokkers die met elkaar trouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hahah madquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bitch please, I look like myself.
Tijdje niet gesproken alweerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd, die had ik ook nog meegekregen
dus?quote:
Bah! mag niet! HARAM!quote:
since when?quote:
Cool, dat er ook fok relaties zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
zijn ook maar mensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Cool, dat er ook fok relaties zijn.
Het zijn er meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Je had het ook zelf kunnen ervaren als je nu ja zei tegen pwfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
er moet altijd iets zijn dat je bindt anders verwatert de relatie vroeg of laatquote:
Wat is een fokrelatie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
FOK!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
er moet altijd iets zijn dat je bindt anders verwatert de relatie vroeg of laat
Nee klopt. Moet je echt niet doen. Je hebt al ontzettend veel info over jezelf vrijgegeven op fok. Enige wat mensen niet weten is je volledige naam. Straks ben je je hele anonimiteit kwijt als mensen dat ook uitvogelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef MaidensTower het volgende:
Simorol zei dat het niet veilig was.
kan, maar kennelijk WAS dat het geval en IS dat niet meer zoquote:
wie is mahir?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef MaidensTower het volgende:
Hehehehe ik ga trouwen met Mahir
Abi, jij bent net 'n Türk, man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met aubergine enzo in oven. En bulgur. Oh en cacik.
Cunt_Destroyer69 is mijn naam, hoezo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee klopt. Moet je echt niet doen. Je hebt al ontzettend veel info over jezelf vrijgegeven op fok. Enige wat mensen niet weten is je volledige naam. Straks ben je je hele anonimiteit kwijt als mensen dat ook uitvogelen.
Tjah, door mezelf bloot te stellen heb ik heel wat onzekerheden weggewerkt, dus is het geen rampquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee klopt. Moet je echt niet doen. Je hebt al ontzettend veel info over jezelf vrijgegeven op fok. Enige wat mensen niet weten is je volledige naam. Straks ben je je hele anonimiteit kwijt als mensen dat ook uitvogelen.
Je hebt ook iets als te blootquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tjah, door mezelf bloot te stellen heb ik heel wat onzekerheden weggewerkt, dus is het geen ramp
Tegenwoordig is het allemaal Facebookquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan, maar kennelijk WAS dat het geval en IS dat niet meer zo
Babe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gekookt en gegeten. I rocked it so hard.
Niet zelf bereidquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Abi, jij bent net 'n Türk, man.
Is je cake nog mislukt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gekookt en gegeten. I rocked it so hard.
Niet gemaaktquote:
Herkenbaar. Ik ben ook erg huiverig om mijn privéleven met naam en toenaam op het internet te gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef expans het volgende:
In dit opzicht ben ik trouwens wel raar, bijna geen sociale media, en op dit moment zelfs geen Linkedin. Ookal is het laatste enorm handig voor later. Wil gewoon niks delen op internet zogenaamd, maar wel levensverhalen vertellen op fora
Jwz. Ik bien nog steeds von dem slechte kaahnt.quote:
Afwegen. Nauwkeurig. Ook de tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet gemaakt![]()
Ga morgen dingen maken voor zondag. Zo geen zin in, want bij mij mislukt altijd alles.
quote:
tja facebook is natuurlijk veel praktischer, niet meer anoniem uiteraard, als je daar waarde aan hecht dat is, zat net "het jaar in vogelvlucht" van mezelf door te nemen waar ik allemaal bezig was het afgelopen jaar, wel grappigquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal Facebook
Voorna(a)m(en) + achternaamquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kubilay is mijn naam, hoezo?
Naja, sorry mijn zus schreeuwt.quote:
ik dacht dat jij turk wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zelf bereid. Sowieso Midden-Oosten zijn veel gerechten hetzelfde.
Nee, mijn oven is gewoon kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Afwegen. Nauwkeurig. Ook de tijd.
deli yurek!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)HICQ&ved=0CAgQ_AUoAA
Je vertrouwt teveel op andermans goedheid, daar kun je vies mee op je bek gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
Nsberquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jwz. Ik bien nog steeds von dem slechte kaahnt.
Jij hebt veel van die boeken gelezen hequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Cunt_Destroyer69 is mijn naam, hoezo?
Niets is schadelijker dan je eigen monster die je omlaag haaltquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vertrouwt teveel op andermans goedheid, daar kun je vies mee op je bek gaan.
Eeeeh, not really.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het gaat niet om vertrouwen! Hij weet gewoon dat niemand hem neer kan halen. BAM!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vertrouwt teveel op andermans goedheid, daar kun je vies mee op je bek gaan.
Nee, warmte wordt niet goed verdeeld. Voor zaken als kofte etc is ie perfect, maar gewoon niet voor cake en allesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Defect? Jammer. Mijne is nieuw. K bak alleen geen zoetigheid. k vertrouw mezelf niet.
Ik lees niet. Kom geen eens toe aan mijn studieboekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt veel van die boeken gelezen he
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niets is schadelijker dan je eigen monster die je omlaag haalt
Knul, ben je gestoordquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, sorry mijn zus schreeuwt.
Meer een liefdevolle kontenknijper.quote:
Je moet even kappen met die oneliners en eens gewoon luisteren, zonder iedere keer met een weerwoord te komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niets is schadelijker dan je eigen monster die je omlaag haalt
Knulquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Knul, ben je gestoordJe zus heeft gelijk. Niet meer doen
Da's ook zo'nquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ik PM af en toe met Canillas. Telt dat?
Ya uff, ik ben het er gewoon niet mee eens!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet even kappen met die oneliners en eens gewoon luisteren, zonder iedere keer met een weerwoord te komen
Humbertoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meer een liefdevolle kontenknijper.
Heb je nu een gasoven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, warmte wordt niet goed verdeeld. Voor zaken als kofte etc is ie perfect, maar gewoon niet voor cake en allesWil gewoon een grote mooie oven.
Dat snap ik. Je moet ook gewoon even goed op je bek gaan, daarna snap je het welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ya uff, ik ben het er gewoon niet mee eens!
Alleen als je gewaagde foto's laat zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ik PM af en toe met Canillas. Telt dat?
voor mij blijft ie deli yurekquote:
Ik ben een grote fan van hem! Zou hem dolgraag willen ontmoeten, maar hij wilt niet. Voorlopig niet.quote:
Ehmmm.. Conventionele ofzo, zo'n kleine. Brood is ook al rot, heb laatst brood gebakken, maar het moet er op het minuutje nauwkeurig uit anders is het te zacht/hard etc. Met een gewone oven had ik dit niet..quote:
Ben een ginger, jah!quote:
Da's toch die R&P-dorpspsycholoog die alles overdreven analyseert?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van hem! Zou hem dolgraag willen ontmoeten, maar hij wilt niet. Voorlopig niet.
Ja, dat is mijn leerstrategie. Fijn dat je het door hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat snap ik. Je moet ook gewoon even goed op je bek gaan, daarna snap je het wel
je hebt altijd wel iets te verliezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Waarom dacht ik aan heel iets anders toen ik gasoven lasquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehmmm.. Conventionele ofzo, zo'n kleine. Brood is ook al rot, heb laatst brood gebakken, maar het moet er op het minuutje nauwkeurig uit anders is het te zacht/hard etc. Met een gewone oven had ik dit niet..
Als jij het zo ziet, prima. Ik vind hem nog steeds geniaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's toch die R&P-dorpspsycholoog die alles overdreven analyseert?
Echt precies wat jij nodig hebt, ja
Luister niet naar hem, hij is wappiequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn leerstrategie. Fijn dat je het door hebt
dit wordt een ban..quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom dacht ik aan heel iets anders toen ik gasoven las
VIEZE ANTISIMIET!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom dacht ik aan heel iets anders toen ik gasoven las
JOOOOOOOODUHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit wordt een ban..
JOOOOODUUUUUHHHH.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet even kappen met die oneliners en eens gewoon luisteren, zonder iedere keer met een weerwoord te komen
Alles analyseren maakt je sociaal gestoordquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Als jij het zo ziet, prima. Ik vind hem nog steeds geniaal
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmj9dj&s=5#.Uqt927uXumlquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen als je gewaagde foto's laat zien
Strategisch geplaatst toestelquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmj9dj&s=5#.Uqt927uXuml
Krachttraining. Gewaagder kan niet.
Eh, standaardoven. Gas of elektrisch? Voor brood kun je beter elektrisch gebruiken. Voor vlees gasssssssssss.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehmmm.. Conventionele ofzo, zo'n kleine. Brood is ook al rot, heb laatst brood gebakken, maar het moet er op het minuutje nauwkeurig uit anders is het te zacht/hard etc. Met een gewone oven had ik dit niet..
Dan snap je de essentie van zijn boodschap niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alles analyseren maakt je sociaal gestoord
(Zo komt hij ook over)
Ik volg hem dan ook niet op de voetquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan snap je de essentie van zijn boodschap niet.
hahaha! Ik denk dat je meer dan mij druktquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmj9dj&s=5#.Uqt927uXuml
Krachttraining. Gewaagder kan niet.
Goeie tip welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef xminator het volgende:
Tips voor jullie wankers:
https://www.studentmobiel(...)st&utm_term=SIM+Only
Oke, ik klink waarschijnlijk blond, maar de oven krijgt zijn voeding via een stekker alleen.... Elektrisch dus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, standaardoven. Gas of elektrisch? Voor brood kun je beter elektrisch gebruiken. Voor vlees gasssssssssss.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef xminator het volgende:
Tips voor jullie wankers:
https://www.studentmobiel(...)st&utm_term=SIM+Only
Neem het er gewoon naast, 10.000 sms +150 minuten+500mb voor maar 3 euro is niets..quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Jammer dat mijn abo nog loopt. Wel nice.
Gisteren quarter squat met 80kg + 5 kg stangquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hahaha! Ik denk dat je meer dan mij drukt
Elektrisch. Ik krijg nu wel trek in een biertje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, ik klink waarschijnlijk blond, maar de oven krijgt zijn voeding via een stekker alleen.... Elektrisch dus?
Denk dat ik die maar ga bestellen voor moeders...quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Neem het er gewoon naast, 10.000 sms +150 minuten+500mb voor maar 3 euro is niets..
Alcohol is haram en zal je doen branden in hel. Dacht waarschuw je even.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Elektrisch. Ik krijg nu wel trek in een biertje.
Maar ik weet wel iemand anders die het kan gebruikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Neem het er gewoon naast, 10.000 sms +150 minuten+500mb voor maar 3 euro is niets..
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
Topic 1000 moet ik toch in gepost hebben.
Overigens, fokkers, tip:
http://www.hsdwd.nl/
Als warmtemens ben ik zeer content met de helquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alcohol is haram en zal je doen branden in hel. Dacht waarschuw je even.
Oke ik heb je overschatquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Gisteren quarter squat met 80kg + 5 kg stang
Insallahquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Sylvesterrr zou voor het eerst gaan KT'en. Zou hij zijn verongelukt?
Wist trouwens niet dat jij Turks was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als warmtemens ben ik zeer content met de hel
hier gaan ook wat vrienden heen komende week, goede zaakquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
Topic 1000 moet ik toch in gepost hebben.
Overigens, fokkers, tip:
http://www.hsdwd.nl/
Confidence heeft hier niets mee te maken vind ik. En waarom heb je niets te verliezen? Stel je voor dat je naam hier terecht komt en je baas googled het... Ik geloofde het ook nooit, maar een schoolgenoot van mij is daardoor ontslagen. Reden? Te veel info op FB.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alcohol is haram en zal je doen branden in hel. Dacht waarschuw je even.
Ik bedoel, yarapi, wat jij zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Ik sta gewoon in de OPquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij Turks was.
kt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Zo naïefquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Dan zat hij/zij toch niet goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Confidence heeft hier niets mee te maken vind ik. En waarom heb je niets te verliezen? Stel je voor dat je naam hier terecht komt en je baas googled het... Ik geloofde het ook nooit, maar een schoolgenoot van mij is daardoor ontslagen. Reden? Te veel info op FB.
Wel lekker goedkoop. 20 eckies aansluitkosten is ook te doen. Eens door hun voorwaarden bladerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deme lan, yazık. Oğlanı ne hallere soktum. vicdanım sızlıyor
Vertaling: mijn geweten...
eerste wat ik doe als ik een naam heb van nieuwe medewerkers/collega's is googlenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Confidence heeft hier niets mee te maken vind ik. En waarom heb je niets te verliezen? Stel je voor dat je naam hier terecht komt en je baas googled het... Ik geloofde het ook nooit, maar een schoolgenoot van mij is daardoor ontslagen. Reden? Te veel info op FB.
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Eey kontenknijper had het niet van jou verwachtquote:
Inderdaad een goede zaak. Spread the word!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
hier gaan ook wat vrienden heen komende week, goede zaak
Wat niet yapraaaaamquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey kontenknijper had het niet van jou verwacht
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?
Luister nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?
Bise olmaz, anca bize olur olcagi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deme lan, yazık. Oğlanı ne hallere soktum. vicdanım sızlıyor
Vertaling: mijn geweten...
Het gaat meer om beeldvorming over jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
arm kindquote:
Coinfidence, bro!quote:
Nee, niet besnijden denk ik. Bayram vier ik gewoon mee nu, weet niet hoe het in de toekomst zal gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef expans het volgende:
Zijn er hier Turkse atheisten? If so, hoe kijken die aan op bepaalde dingen van onze cultuur (die natuurlijk verweven is met de Islam)?
Bv; zouden jullie je zoon laten besnijden? Bayramlarda ne yapiyorsunuz? etc etc
Ik wil geen normaal baan! Ik wil de wereld veroveren!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Luister naar mij...Indien je later een normaal baantje wil.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat meer om beeldvorming over jou.
Is beter. Geloof me maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oké man. Geen foto's meer. Ook geen naam.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oké man. Geen foto's meer. Ook geen naam.
Zo ver zocht ik het niet, maar prima. Ik hou er rekening mee. Lief dat jullie mij scherp proberen te houden. Wordr gewaardeerd. Ben gewoon eigenwijs van aardquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat meer om beeldvorming over jou.
Ik denk rond de 23.quote:
als je die vacature vindt, informeer je mij ook meteenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil geen normaal baan! Ik wil de wereld veroveren!
al lang versnoept aan een zwarte mannelijke stripperquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Echte golddigger jij, is mijn investering van 50 cent niet genoeg
Ik ook maar eerst moet je fakenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil geen normaal baan! Ik wil de wereld veroveren!
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
Volgens mij zijn hier allenmaal Turkse atheisten aanwezig$
Ik ben het met je eens. Als ik mijn naam google, krijg ik niet eens zoekresultatenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Luister naar mij...Indien je later een normaal baantje wil.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
al lang versnoept aan een zwarte mannelijke stripperwil meer!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zo ver zocht ik het niet, maar prima. Ik hou er rekening mee. Lief dat jullie mij scherp proberen te houden. Wordr gewaardeerd. Ben gewoon eigenwijs van aard
Eigenwijze genen van mijn vader.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar is het dan fout gegaan bij je?
Nee manquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ook maar eerst moet je faken
Aardige opmerkingquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
26, Waat? Je lijkt ouder
vaag, je krijgt altijd facebook hitsquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Als ik mijn naam google, krijg ik niet eens zoekresultaten
Als je mij googled vind je mijn professionele linkedin account (als eerste hit). Facebook is niet te vinden via google en is afgeschermd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Als ik mijn naam google, krijg ik niet eens zoekresultaten
Goeie editquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
26, Waat? Je lijkt jonger
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Eigenwijze genen van mijn vader.
Gecmis olsun.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Eigenwijze genen van mijn vader.
Hahaha klopt. Zo voel ik me ook. 23 ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
26, Waat? Je lijkt jonger
Ga je kop scheren wous!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahaha klopt. Zo voel ik me ook. 23 ofzo
Wat zijn dit voor kut opmerkingen die jij iedere x plaatst? Heb jij weleens naar jezelf gekeken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar is het dan fout gegaan bij je?
quote:
Nah, ik krijg blijkbaar wel wat hockey.powerplaymanager.com resultaten, maar ik heb geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
vaag, je krijgt altijd facebook hits
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ooooh was jij die mongool. Of was het autisme?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee man! Faken is voor mietjes
![]()
Zoals ik Turquaz liet geloven dat ik een lichamelijke beperking had!
je ogen waren toch niet goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee man! Faken is voor mietjes
![]()
Zoals ik Turquaz liet geloven dat ik een lichamelijke beperking had!
Bro! Bro! hoe oud ben ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
Eerlijk? Qua foto's lijk je op 30+ qua reacties op fok ~21 jaar.
Hij is een beetje van god losquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor kut opmerkingen die jij iedere x plaatst? Heb jij weleens naar jezelf gekeken?
Jij bent een 15 jarige bangaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bro! Bro! hoe oud ben ik?!
Geestelijk 6.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Integendeel, ik was de enige die niet steeds aan mijn mobiel zat!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ooooh was jij die mongool. Of was het autisme?
Vooral in een omgeving als FOK!, waar gecorrumpeerd worden onvermijdelijk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef expans het volgende:
Internet is scary, en een blunder/fout is zo gemaakt. Of dat collega's dingen over je te weten komen en dat gebruiken om je te naaien oid, of roddelen waardoor je een slechte werksfeer krijgt.
Simpel voorbeeld; die idioot van GL die twitterde dat de hoofdpiet was overleden na de dood van Mandela, drie dagen nadat hij gekozen werd is hij opgestapt/ontslagen. Dat is een foute grap die iedereen zou kunnen maken...
Scrotum.quote:
Bismillah, tövbe dequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
Eerlijk? Qua foto's lijk je op 30+ qua reacties op fok ~21 jaar.
huh? als ik mijn naam google krijg ik youtube videos, facebook, twitter, linkedin en allesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je mij googled vind je mijn professionele linkedin account (als eerste hit). Facebook is niet te vinden via google en is afgeschermd.
Niet jokken hèquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Integendeel, ik was de enige die niet steeds aan mijn mobiel zat!
Ik zat aan Turquaz aan Xmini zijn billen hihihi
Rustig meisje, niet gelijk roepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef groenappeltje20 het volgende:
Doe gewoon normaal tegen elkaar!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef groenappeltje20 het volgende:
net zou oud als mij. 20 ;-)quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Voor jou alles schat!quote:
Dus je zou me raken?quote:
heldquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat jij daar over durft te oordelen zegt misschien meer over jou
Ik wou gewoon ff zomaar reagerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rustig meisje, niet gelijk roepen
2x6=12quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Voor jou alles schat!
[..]
Dus je zou me raken?
Oke ik zat bij xmini iets meer bij zijn.....quote:
Laat staan als je een hoge functie weet te krijgen ooit, elk foutje dat je hebt gemaakt kan garant staan voor het verliezen van je positie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooral in een omgeving als FOK!, waar gecorrumpeerd worden onvermijdelijk is.
en terecht!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef expans het volgende:
Simpel voorbeeld; die idioot van GL die twitterde dat de hoofdpiet was overleden na de dood van Mandela, drie dagen nadat hij gekozen werd is hij opgestapt/ontslagen. Dat is een foute grap die iedereen zou kunnen maken...
gayquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Integendeel, ik was de enige die niet steeds aan mijn mobiel zat!
Ik zat aan Turquaz aan Xmini zijn billen hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |