er moet altijd iets zijn dat je bindt anders verwatert de relatie vroeg of laatquote:
Wat is een fokrelatie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Cool, dat er ook fok relaties zijn.
FOK!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
er moet altijd iets zijn dat je bindt anders verwatert de relatie vroeg of laat
Nee klopt. Moet je echt niet doen. Je hebt al ontzettend veel info over jezelf vrijgegeven op fok. Enige wat mensen niet weten is je volledige naam. Straks ben je je hele anonimiteit kwijt als mensen dat ook uitvogelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef MaidensTower het volgende:
Simorol zei dat het niet veilig was.
kan, maar kennelijk WAS dat het geval en IS dat niet meer zoquote:
wie is mahir?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef MaidensTower het volgende:
Hehehehe ik ga trouwen met Mahir
Abi, jij bent net 'n Türk, man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met aubergine enzo in oven. En bulgur. Oh en cacik.
Cunt_Destroyer69 is mijn naam, hoezo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee klopt. Moet je echt niet doen. Je hebt al ontzettend veel info over jezelf vrijgegeven op fok. Enige wat mensen niet weten is je volledige naam. Straks ben je je hele anonimiteit kwijt als mensen dat ook uitvogelen.
Tjah, door mezelf bloot te stellen heb ik heel wat onzekerheden weggewerkt, dus is het geen rampquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee klopt. Moet je echt niet doen. Je hebt al ontzettend veel info over jezelf vrijgegeven op fok. Enige wat mensen niet weten is je volledige naam. Straks ben je je hele anonimiteit kwijt als mensen dat ook uitvogelen.
Je hebt ook iets als te blootquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tjah, door mezelf bloot te stellen heb ik heel wat onzekerheden weggewerkt, dus is het geen ramp
Tegenwoordig is het allemaal Facebookquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan, maar kennelijk WAS dat het geval en IS dat niet meer zo
Babe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gekookt en gegeten. I rocked it so hard.
Niet zelf bereidquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Abi, jij bent net 'n Türk, man.
Is je cake nog mislukt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gekookt en gegeten. I rocked it so hard.
Niet gemaaktquote:
Herkenbaar. Ik ben ook erg huiverig om mijn privéleven met naam en toenaam op het internet te gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef expans het volgende:
In dit opzicht ben ik trouwens wel raar, bijna geen sociale media, en op dit moment zelfs geen Linkedin. Ookal is het laatste enorm handig voor later. Wil gewoon niks delen op internet zogenaamd, maar wel levensverhalen vertellen op fora
Jwz. Ik bien nog steeds von dem slechte kaahnt.quote:
Afwegen. Nauwkeurig. Ook de tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet gemaakt![]()
Ga morgen dingen maken voor zondag. Zo geen zin in, want bij mij mislukt altijd alles.
quote:
tja facebook is natuurlijk veel praktischer, niet meer anoniem uiteraard, als je daar waarde aan hecht dat is, zat net "het jaar in vogelvlucht" van mezelf door te nemen waar ik allemaal bezig was het afgelopen jaar, wel grappigquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal Facebook
Voorna(a)m(en) + achternaamquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kubilay is mijn naam, hoezo?
Naja, sorry mijn zus schreeuwt.quote:
ik dacht dat jij turk wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zelf bereid. Sowieso Midden-Oosten zijn veel gerechten hetzelfde.
Nee, mijn oven is gewoon kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Afwegen. Nauwkeurig. Ook de tijd.
deli yurek!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)HICQ&ved=0CAgQ_AUoAA
Je vertrouwt teveel op andermans goedheid, daar kun je vies mee op je bek gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
Nsberquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jwz. Ik bien nog steeds von dem slechte kaahnt.
Jij hebt veel van die boeken gelezen hequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Cunt_Destroyer69 is mijn naam, hoezo?
Niets is schadelijker dan je eigen monster die je omlaag haaltquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vertrouwt teveel op andermans goedheid, daar kun je vies mee op je bek gaan.
Eeeeh, not really.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het gaat niet om vertrouwen! Hij weet gewoon dat niemand hem neer kan halen. BAM!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vertrouwt teveel op andermans goedheid, daar kun je vies mee op je bek gaan.
Nee, warmte wordt niet goed verdeeld. Voor zaken als kofte etc is ie perfect, maar gewoon niet voor cake en allesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Defect? Jammer. Mijne is nieuw. K bak alleen geen zoetigheid. k vertrouw mezelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |