SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hou van jou?
Pardon, Ik hou niet van klef gedoe. :L
Loser poppetje*
Mwaa, doe mij maar cig kofte met ayranquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
Wie wilt er kipfilet met satésaus?
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
Heb jij yoghurt? Mijne is op. ik kom halen
Dus je wilt niet met mij trouwen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Slechte topic naam, kan iemand het veranderen in; Bayramin mubarek olsun?
Oi oi rustig aan, ik heb ook gevoelens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!
Heb je een tandenbleker nodig?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je een tandenbleker nodig?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oi oi rustig aan, ik heb ook gevoelens.
Nee, ik heb stralende tanden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je een tandenbleker nodig?
A wild Spellchecker appeard, PlayingWithFire used semen; It's very effective. hugecooll fainted and gave PWF some money, like the bitch he is.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
A wild Spellchecker appeard, PlayingWithFire used semen; It's very effective. hugecooll fainted and gave PWF some money, like the bitch he is.
Aahahahah, klopt ik ben gevoelloos.quote:
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb stralende tanden.
Wel een bril trouwens. Mijn ogen zijn -0,5 en -1 geworden
Dat wordt een Ray Ban bril met mijn eerste salaris.
Ahahaha, jij bent zo blind dat jouw bril zelfs te sterk is voor vleermuizenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5
Ow, is dat geleidelijk zo geworden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5
Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus je wilt niet met mij trouwen?
Noemde hij je ook brillenjood en zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ow, is dat geleidelijk zo geworden?
Ik heb altijd geroepen dat een bril mij zwaar sexy zou staan, maar vandaag was het toch even schrikken. De medewerker moest lachen om mijn houding. Hij pestte me sufWelkom in de brillenwereld enzo hahaha
Nee, hij plaagde me anders. Als ik in een shock ben dan gedraag ik mij heel raar. Word ik melig enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Noemde hij je ook brillenjood en zo?
Ga je dan zo dom giechelen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij plaagde me anders. Als ik in een shock ben dan gedraag ik mij heel raar. Word ik melig enzo.
Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die pandabeer neukt je hoofd
Had zin om iets in mijn mond te stoppen? Heb jij dat nooit?quote:
Voor het fappen jwz.quote:
Vandaag kofte gegeten. Was lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mwaa, doe mij maar cig kofte met ayran![]()
Ik maak het nooit te acili, ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen eten..
Hafif acili met Tuz +O canim cekdi , ik ga het morgen maken..
Maar is wel hele tijd yogurmak..
Uhh, wat zeg ik
Dat was woensdag de 13e.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1 is ook alweer ruim 7 jaar geleden:
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat was woensdag de 13e.
Woensdag - vrijdag = 3-5.
3
3x6
Duivelswerk dit.
#nohomoquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Had zin om iets in mijn mond te stoppen? Heb jij dat nooit?
Heb je iets tegen homo's?quote:
Ik heb pierre cardin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goddamnit help mij. Welke merk bril is sexy?
Zo'n hipster montuur doet het altijd goed bij damesquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tom Ford.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's?
Ik heb een "Bestel nu op Podobrace.nl" reclame op mijn FOK! pagina. En ik dacht dat er Pedobrace stond, waardoor ik te bang was om er op te drukkenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb een "Bestel nu op Podobrace.nl" reclame op mijn FOK! pagina. En ik dacht dat er Pedobrace stond, waardoor ik te bang was om er op te drukken
Haha. Meestal scrhijf ik dat op /b/! Geweldig gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef expans het volgende:
[..]
M.therfuckers van 4chan hadden me een keer laten googlen op lolita op een of andere site, kreeg je zo'n waarschuwing dat je IP genoteerd werd door de FBI/CIA oid. Was 13![]()
Oliver Peoples?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zeggen dat je zwanger bent en je gratis condooms doorverkopen aan kleine kinderen! 200 euriesquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hoe doen jullie dat met zorgverzekering enzo? Ik krijg maar 50 euro vergoed.
Waz dezen! Hipster, foei, ga weg!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oliver Peoples?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik ben één keer op 4chan geweest maar zag vreemde dingen en begreep er niks van. Nu kom ik af en toe op reddit dingen tegen via /anon tells oid. Pretty cool.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haha. Meestal scrhijf ik dat op /b/! Geweldig gewoon! weet nog toen ik erin trapte!
In andere woorden; Pics!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef expans het volgende:
Ik denk dat het gezicht achter de bril ook nogal wat uitmaakt.
> implying anon is a new fagquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ben één keer op 4chan geweest maar zag vreemde dingen en begreep er niks van. Nu kom ik af en toe op reddit dingen tegen via /anon tells oid. Pretty cool.
Hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef expans het volgende:
Ik denk dat het gezicht achter de bril ook nogal wat uitmaakt.
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waz dezen! Hipster, foei, ga weg!
Fena değil.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oliver Peoples?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
grappig om die oude users weer te zien zo, emel, bilmi, burakquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1 is ook alweer ruim 7 jaar geleden:
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
grappig om die oude users weer te zien zo, emel, bilmi, burak
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, te laat. Had gisteren nog een fotoshoot gehouden hier
Nee, hij lijkt meer opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:
[ afbeelding ]
die bilmi en burak, had ik gehoord dat ze een relatie hadden (kweet niet of het waar is/was) emel is recent nog getrouwd en woont in den haagquote:
Bitch please, I look like myself.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt meer op
[ afbeelding ]
Min-e is getrouwd met Clio. Ik ben nog op hun bruiloft geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
die bilmi en burak, had ik gehoord dat ze een relatie hadden (kweet niet of het waar is/was) emel is recent nog getrouwd en woont in den haag
idd, die had ik ook nog meegekregenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Min-e is getrouwd met Clio. Ik ben nog op hun bruiloft geweest
Fokkers die met elkaar trouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hahah madquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bitch please, I look like myself.
Tijdje niet gesproken alweerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd, die had ik ook nog meegekregen
dus?quote:
Bah! mag niet! HARAM!quote:
since when?quote:
Cool, dat er ook fok relaties zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
zijn ook maar mensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Cool, dat er ook fok relaties zijn.
Het zijn er meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Je had het ook zelf kunnen ervaren als je nu ja zei tegen pwfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |