SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hou van jou?
Pardon, Ik hou niet van klef gedoe. :L
Loser poppetje*
Mwaa, doe mij maar cig kofte met ayranquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
Wie wilt er kipfilet met satésaus?
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
Heb jij yoghurt? Mijne is op. ik kom halen
Dus je wilt niet met mij trouwen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen kom ophalen lieverd, maar ik had vandaag kip en rijst gemaakt, eh cacik olmaz olmazzi.. Is op
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Slechte topic naam, kan iemand het veranderen in; Bayramin mubarek olsun?
Oi oi rustig aan, ik heb ook gevoelens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
het had moeten zijn: BIN BITCH!!!
Heb je een tandenbleker nodig?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je een tandenbleker nodig?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oi oi rustig aan, ik heb ook gevoelens.
Nee, ik heb stralende tanden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je een tandenbleker nodig?
A wild Spellchecker appeard, PlayingWithFire used semen; It's very effective. hugecooll fainted and gave PWF some money, like the bitch he is.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
A wild Spellchecker appeard, PlayingWithFire used semen; It's very effective. hugecooll fainted and gave PWF some money, like the bitch he is.
Aahahahah, klopt ik ben gevoelloos.quote:
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb stralende tanden.
Wel een bril trouwens. Mijn ogen zijn -0,5 en -1 geworden
Dat wordt een Ray Ban bril met mijn eerste salaris.
Ahahaha, jij bent zo blind dat jouw bril zelfs te sterk is voor vleermuizenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5
Ow, is dat geleidelijk zo geworden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wil je geen NOOB, N0bz0r, Newb of Nabet noemen, maar mijn ogen zijn -6 en -5
Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus je wilt niet met mij trouwen?
Noemde hij je ook brillenjood en zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ow, is dat geleidelijk zo geworden?
Ik heb altijd geroepen dat een bril mij zwaar sexy zou staan, maar vandaag was het toch even schrikken. De medewerker moest lachen om mijn houding. Hij pestte me sufWelkom in de brillenwereld enzo hahaha
Nee, hij plaagde me anders. Als ik in een shock ben dan gedraag ik mij heel raar. Word ik melig enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Noemde hij je ook brillenjood en zo?
Ga je dan zo dom giechelen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij plaagde me anders. Als ik in een shock ben dan gedraag ik mij heel raar. Word ik melig enzo.
Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die pandabeer neukt je hoofd
Had zin om iets in mijn mond te stoppen? Heb jij dat nooit?quote:
Voor het fappen jwz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |