Fena değil.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oliver Peoples?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
grappig om die oude users weer te zien zo, emel, bilmi, burakquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1 is ook alweer ruim 7 jaar geleden:
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
grappig om die oude users weer te zien zo, emel, bilmi, burak
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, te laat. Had gisteren nog een fotoshoot gehouden hier
Nee, hij lijkt meer opquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een jaren tachtig bril. Die foto deed me aan deze heer denken:
[ afbeelding ]
die bilmi en burak, had ik gehoord dat ze een relatie hadden (kweet niet of het waar is/was) emel is recent nog getrouwd en woont in den haagquote:
Bitch please, I look like myself.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt meer op
[ afbeelding ]
Min-e is getrouwd met Clio. Ik ben nog op hun bruiloft geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
die bilmi en burak, had ik gehoord dat ze een relatie hadden (kweet niet of het waar is/was) emel is recent nog getrouwd en woont in den haag
idd, die had ik ook nog meegekregenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Min-e is getrouwd met Clio. Ik ben nog op hun bruiloft geweest
Fokkers die met elkaar trouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hahah madquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bitch please, I look like myself.
Tijdje niet gesproken alweerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd, die had ik ook nog meegekregen
dus?quote:
Bah! mag niet! HARAM!quote:
since when?quote:
Cool, dat er ook fok relaties zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
zijn ook maar mensenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Cool, dat er ook fok relaties zijn.
Het zijn er meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Je had het ook zelf kunnen ervaren als je nu ja zei tegen pwfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |