Maar ik weet wel iemand anders die het kan gebruikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Neem het er gewoon naast, 10.000 sms +150 minuten+500mb voor maar 3 euro is niets..
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
Topic 1000 moet ik toch in gepost hebben.
Overigens, fokkers, tip:
http://www.hsdwd.nl/
Als warmtemens ben ik zeer content met de helquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alcohol is haram en zal je doen branden in hel. Dacht waarschuw je even.
Oke ik heb je overschatquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Gisteren quarter squat met 80kg + 5 kg stang
Insallahquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Sylvesterrr zou voor het eerst gaan KT'en. Zou hij zijn verongelukt?
Wist trouwens niet dat jij Turks was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als warmtemens ben ik zeer content met de hel
hier gaan ook wat vrienden heen komende week, goede zaakquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
Topic 1000 moet ik toch in gepost hebben.
Overigens, fokkers, tip:
http://www.hsdwd.nl/
Confidence heeft hier niets mee te maken vind ik. En waarom heb je niets te verliezen? Stel je voor dat je naam hier terecht komt en je baas googled het... Ik geloofde het ook nooit, maar een schoolgenoot van mij is daardoor ontslagen. Reden? Te veel info op FB.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alcohol is haram en zal je doen branden in hel. Dacht waarschuw je even.
Ik bedoel, yarapi, wat jij zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Ik sta gewoon in de OPquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij Turks was.
kt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Zo naïefquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
Dan zat hij/zij toch niet goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Confidence heeft hier niets mee te maken vind ik. En waarom heb je niets te verliezen? Stel je voor dat je naam hier terecht komt en je baas googled het... Ik geloofde het ook nooit, maar een schoolgenoot van mij is daardoor ontslagen. Reden? Te veel info op FB.
Wel lekker goedkoop. 20 eckies aansluitkosten is ook te doen. Eens door hun voorwaarden bladerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Neem het er gewoon naast, 10.000 sms +150 minuten+500mb voor maar 3 euro is niets..
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deme lan, yazık. Oğlanı ne hallere soktum. vicdanım sızlıyor
Vertaling: mijn geweten...
eerste wat ik doe als ik een naam heb van nieuwe medewerkers/collega's is googlenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Confidence heeft hier niets mee te maken vind ik. En waarom heb je niets te verliezen? Stel je voor dat je naam hier terecht komt en je baas googled het... Ik geloofde het ook nooit, maar een schoolgenoot van mij is daardoor ontslagen. Reden? Te veel info op FB.
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Eey kontenknijper had het niet van jou verwachtquote:
Inderdaad een goede zaak. Spread the word!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
hier gaan ook wat vrienden heen komende week, goede zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |