Wat niet yapraaaaamquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey kontenknijper had het niet van jou verwacht
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?
Luister nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat boeit mijn liefdesleven mijn werkgever nou? Het is niet dat ik post hoe graag ik mijn collega's wil neuken ofzo?
Bise olmaz, anca bize olur olcagi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deme lan, yazık. Oğlanı ne hallere soktum. vicdanım sızlıyor
Vertaling: mijn geweten...
Het gaat meer om beeldvorming over jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
arm kindquote:
Coinfidence, bro!quote:
Nee, niet besnijden denk ik. Bayram vier ik gewoon mee nu, weet niet hoe het in de toekomst zal gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef expans het volgende:
Zijn er hier Turkse atheisten? If so, hoe kijken die aan op bepaalde dingen van onze cultuur (die natuurlijk verweven is met de Islam)?
Bv; zouden jullie je zoon laten besnijden? Bayramlarda ne yapiyorsunuz? etc etc
Ik wil geen normaal baan! Ik wil de wereld veroveren!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Luister naar mij...Indien je later een normaal baantje wil.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat meer om beeldvorming over jou.
Is beter. Geloof me maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oké man. Geen foto's meer. Ook geen naam.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oké man. Geen foto's meer. Ook geen naam.
Zo ver zocht ik het niet, maar prima. Ik hou er rekening mee. Lief dat jullie mij scherp proberen te houden. Wordr gewaardeerd. Ben gewoon eigenwijs van aardquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat meer om beeldvorming over jou.
Ik denk rond de 23.quote:
als je die vacature vindt, informeer je mij ook meteenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil geen normaal baan! Ik wil de wereld veroveren!
al lang versnoept aan een zwarte mannelijke stripperquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Echte golddigger jij, is mijn investering van 50 cent niet genoeg
Ik ook maar eerst moet je fakenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil geen normaal baan! Ik wil de wereld veroveren!
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
Volgens mij zijn hier allenmaal Turkse atheisten aanwezig$
Ik ben het met je eens. Als ik mijn naam google, krijg ik niet eens zoekresultatenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Luister naar mij...Indien je later een normaal baantje wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |