Ik lees niet. Kom geen eens toe aan mijn studieboekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt veel van die boeken gelezen he
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niets is schadelijker dan je eigen monster die je omlaag haalt
Knul, ben je gestoordquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, sorry mijn zus schreeuwt.
Meer een liefdevolle kontenknijper.quote:
Je moet even kappen met die oneliners en eens gewoon luisteren, zonder iedere keer met een weerwoord te komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niets is schadelijker dan je eigen monster die je omlaag haalt
Knulquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Knul, ben je gestoordJe zus heeft gelijk. Niet meer doen
Da's ook zo'nquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ik PM af en toe met Canillas. Telt dat?
Ya uff, ik ben het er gewoon niet mee eens!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet even kappen met die oneliners en eens gewoon luisteren, zonder iedere keer met een weerwoord te komen
Humbertoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meer een liefdevolle kontenknijper.
Heb je nu een gasoven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, warmte wordt niet goed verdeeld. Voor zaken als kofte etc is ie perfect, maar gewoon niet voor cake en allesWil gewoon een grote mooie oven.
Dat snap ik. Je moet ook gewoon even goed op je bek gaan, daarna snap je het welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ya uff, ik ben het er gewoon niet mee eens!
Alleen als je gewaagde foto's laat zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ik PM af en toe met Canillas. Telt dat?
voor mij blijft ie deli yurekquote:
Ik ben een grote fan van hem! Zou hem dolgraag willen ontmoeten, maar hij wilt niet. Voorlopig niet.quote:
Ehmmm.. Conventionele ofzo, zo'n kleine. Brood is ook al rot, heb laatst brood gebakken, maar het moet er op het minuutje nauwkeurig uit anders is het te zacht/hard etc. Met een gewone oven had ik dit niet..quote:
Ben een ginger, jah!quote:
Da's toch die R&P-dorpspsycholoog die alles overdreven analyseert?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van hem! Zou hem dolgraag willen ontmoeten, maar hij wilt niet. Voorlopig niet.
Ja, dat is mijn leerstrategie. Fijn dat je het door hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat snap ik. Je moet ook gewoon even goed op je bek gaan, daarna snap je het wel
je hebt altijd wel iets te verliezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit. Heb zoveel gewonnen hier. Ik voel me krachtig genoeg om het kort samen te vatten mocht iemand mij erop aanspreken. Je hebt niets te verliezen als je niets hebt óm te verliezen. Confidence is the key.
Waarom dacht ik aan heel iets anders toen ik gasoven lasquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehmmm.. Conventionele ofzo, zo'n kleine. Brood is ook al rot, heb laatst brood gebakken, maar het moet er op het minuutje nauwkeurig uit anders is het te zacht/hard etc. Met een gewone oven had ik dit niet..
Als jij het zo ziet, prima. Ik vind hem nog steeds geniaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's toch die R&P-dorpspsycholoog die alles overdreven analyseert?
Echt precies wat jij nodig hebt, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |