Eens, wijziging waar nodig was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto is geen oneindige eindbaas
Inso wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto is geen oneindige eindbaas
Insquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga nu telkens aangeven hoe leuk ik inso vind.
Inso
goed goed. daar?quote:
quote:
Wat heeft ze?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was hele dag in de weer met m`n ma die zo ziek als een hond wasDachten nog even dat ze naar ziekenhuis moest maar valt mee nu.
Ja geen ideequote:
zeker vis gegetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen ideeZe dacht zelf aan een voedselvergiftiging, hele nacht lopen kotsen enzo dus
nee ze had brood gemaakt waar rauwe eieren in moesten, maar wel in de oven. Maar lijkt me dat je daar niet ziek van wordtquote:
Ik ook. En nergens zin inquote:
meh, het is internetquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Jhali is weg hé.
Dat we zoveel weken zonder haar hebben kunnen leven vind ik vreemd.
Je bent zelf Jhaliquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Jhali is weg hé.
Dat je zo luchtig over FOK! doet. Ik herinner mij nog wel een ruzie in dit topic waar je dat ook redelijk liet merken ja.quote:
Je bent zelf vreemd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Jhali is weg hé.
Dat was waarschijnlijk iets waar mijn priveleven in betrokken werdquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je zo luchtig over FOK! doet. Ik herinner mij nog wel een ruzie in dit topic waar je dat ook redelijk liet merken ja.
Ach het is maar internet toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk iets waar mijn priveleven in betrokken werd
Sommige dingen moeten gescheiden blijvenquote:
zoals je billenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gescheiden blijven
Dan ben je daar best laat mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt Sara wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
Maar Sara gebruikt geen sarcasme en ik wel.quote:
Jij hebt ook naaktfoto's?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Sara gebruikt geen sarcasme en ik wel.
Die ene fotoquote:
Nee ik ook niet nuquote:
Maar de strekking van deze berichten...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Sara gebruikt geen sarcasme en ik wel.
quote:
... is vergelijkbaar. "Ik heb hoi gezegd, waarom reageren jullie niet op mij?"quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
Maak zelf ook foto's.quote:
Het spijt me naamgenoot. Ik zal voortaan niet meer op een Saraatische manier over proberen te komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar de strekking van deze berichten...
[..]
[..]
... is vergelijkbaar. "Ik heb hoi gezegd, waarom reageren jullie niet op mij?"
Dat is niet de juiste manier, Stef.
Ja inderdaad. Is wel eens anders geweest lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien morgen in de trein even
het kan nooit erger zijn dan met mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal vind ik meeten echt spannend jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is wel eens anders geweest lol
*proest*quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meeten is toch niet eng?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaan jullie dan tegenover elkaar staan en via de telefoon met elkaar praten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal vind ik meeten echt spannend ja
fixedquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het kan nooit beter zijn dan met mij
Heb je zelf ook niks over te zeggen grquote:
Wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meeten is toch niet eng?
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan jullie dan tegenover elkaar staan en via de telefoon met elkaar praten?
Via walkie talkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan jullie dan tegenover elkaar staan en via de telefoon met elkaar praten?
Je bent zelf erger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het kan nooit erger zijn dan met mij
welquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meeten is toch niet eng?
Nee jij.quote:
knutquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:49 schreef Typisch het volgende:
xcachet waarom ben je niet meer in de vbl sc
Waarschijnlijk omdat ze dan meteen verrot gescholden wordtquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:49 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou ik dat wel moeten zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:49 schreef Typisch het volgende:
houd je kanjer bek johquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dan meteen verrot gescholden wordt
gezelligheidquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat wel moeten zijn
Je bent zelf hard.quote:
niet komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je vind het alleen maar lachen als ik daar kom en iedereen op me gaat haten he
nee hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je vind het alleen maar lachen als ik daar kom en iedereen op me gaat haten he
Moddervetquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
ik ben vergeten hoe je er uit ziet
pics in dm graag
ik weetquote:
slijmbalquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:52 schreef Rodawa het volgende:
xcachet, als jij naar VBL gaat kom ik je achterna om te white knighten. Ik zal voor je klaarstaan in het gevecht.
Moet je hem vullen XDquote:
pak je oplader snelquote:
quote:
teach mequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Sorry ik moest even naar de wc na deze zwoele poging tot versieren. Ben ik weer.
Wat moet ik je leren? Om naar de wc te gaan?quote:
Pardon. Ik liet mij even gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:57 schreef Muto het volgende:
Ik ben even weg en Tjacka is meteen met andere aan het kloten
hosselenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik je leren? Om naar de wc te gaan?
Dan heb je maar een week te tijden mattie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:58 schreef Muto het volgende:
Vandaag een superleuk meisje op mijn werk. Ze is er maar een week.
Tjacka leert het je wel.quote:
niks het was zo stilquote:
Ja, maar ik ben kansloos.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je maar een week te tijden mattie.
Waarom?quote:
Of 12 chocoladeletters in 12 minuten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eet 12 druiven in 12 seconden. Dat imponeert haar wel.
haha?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moest lachen
[ afbeelding ]
ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moest lachen
[ afbeelding ]
Dat ben jij morgen ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
Ik vind het altijd zo flauw dat Sara niet laat weten dat ze weg is.
Zomaar weg. POEF.
Een tweede klasser Zaterdag maakt ook geen kans tegen de Champions League-ploegen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eet 12 druiven in 12 seconden. Dat imponeert haar wel.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
Ik vind het altijd zo flauw dat Sara niet laat weten dat ze weg is.
Zomaar weg. POEF.
quote:
Nu al.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo Tjacka. Ik zit alweer aan het bier, maar ik heb wel gekookt dus dat compenseert.
wat weet jij wat ik niet weet. gaat cachet mij aanvallen ofzo. of neemt ze mensen meequote:
Gewoon smooth aanpakken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Een tweede klasser Zaterdag maakt ook geen kans tegen de Champions League-ploegen.
[..]
[..]. skkl.
ze gaat je verkrachten in een bos.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
wat weet jij wat ik niet weet. gaat cachet mij aanvallen ofzo. of neemt ze mensen mee
Mijn genialiteit herken je niet in een week.quote:
Je bier staat in de oven? Haha mallerd xdquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Staat in de oven. Ik heb gewoon zo'n Knor wereldgerecht lasagne onzin gemaakt.
Maar we gaan naar Utrechtquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze gaat je verkrachten in een bos.
Dan geef je dat aan. Ze wilt vast wel maanden wachten tot ze er een glimp van opvangt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn genialiteit herken je niet in een week.
1.vraag haar nummerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn genialiteit herken je niet in een week.
Dat denkt ezell ook.quote:
Uh, oke.quote:
Komt goed vriend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.vraag haar nummer
2. stuur een whatsappje
3. ????
4. profit
Prima.quote:
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jouquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je bier staat in de oven? Haha mallerd xd
Ga jij niet mee?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaan jullie sjoppe xd? Of wat gaan jullie doen?
Geen idee wat we gaan doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaan jullie sjoppe xd? Of wat gaan jullie doen?
Ja.quote:
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jou
Mooi.quote:
dat laat zich wel radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 18:10:10 ]
Fobo van Fok! toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.
Dat is een origineel cafe voor een meet ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als we ook langs café Stairway to heaven gaan.
Nee ik wil vlientjes zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jou
Echt van die ouderwetse. Dat je ook een wens moet invullen enzo.quote:
En de kans op Henkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een origineel cafe voor een meet ja.
Doen we.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als we ook langs café Stairway to heaven gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat zich wel radenIets met poesjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat zich wel radendoet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Crack_ het volgende:
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Kijk niet zo zuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Crack shined harder dan de sonnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
De ene harde diss na de andere. Al zal je vunzige en vooral denigrerende post over mijn voortplantingsorgaan nooit meer overtroffen wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik wil vlientjes zijnAls ik nu elke ochtend je veters strik? Hoef jij niet aan je vriendjes toe te geven dat je eigenlijk helemaal geen veters kan strikken.
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Thigh gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef me jouw beentjes.
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
DM's openbaren, permban.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
Jhali en ik hebben net topoverleg gehad.
En LR is grappig en cool.
hette gij da nietquote:
Alleen haar benen?quote:
Die benen zijn wel erg mooi ja.quote:
Eenden voeren in het park, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
Tijd om te gokken.
Poll: Wat gaan supersof, xcachet en Ezell doen?
• Naar de Hema
• Naar de bioscoop
• Eenden voeren in het park
• Een moddergevecht houden en dit filmen
• Niks, er komt geen meet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nu is het tijd om daadwerkelijk een te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij geen game om af te zeiken?
vervelia!!:(
!
Ik had geen zin!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Crack shined harder dan de sonnnnn
Je zou maar een auto zijn en op zoiets schijnenquote:
Blijven hardlopenquote:
Bent u een homo of zo? Moddergevechtquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenden voeren in het park, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |