ja, is ze dood ja ?quote:
Aw, dat klinkt echt nasty.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn knieschijven houden van dansen en vliegen te pas en te onpas ''uit de kom'' al kan je het niet echt uit de kom noemen maar dan hangt mijn knieschijf dus ergens aan de zijkant van mijn beendoet zo een fucking pijn, ook dat terugduwen oh holy bloody hell ik krijg kippenvel als ik eraan denk
kan dan ook 3 weken niet normaal lopen omdat ik mijn been niet kan buigen omdat er allemaal vocht achter zit. Het is me nu 3 keer overkomen, aan de ene knie 1 keer en de andere 2. Gebeurt als ik onverwachts te snel omdraai of een beetje lelijk kom te vallen
ja omg ik ga gelijk opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Jimbo.
Oké ik houd op Jimbo.
Ja, ik mis daar een of andere pees of spier om de hele bende op zijn plaats te houden. Als er nog een keer zo iets gebeurt krijg ik een operatie en dan wordt het hele zooitje vastgeschroefd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aw, dat klinkt echt nasty.
Gewoon iets dat aangeboren dus?
The sky.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik hierop moet antwoorden![]()
''the sky''quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik hierop moet antwoorden![]()
quote:
Genoeg mensen die 5 KM achter elkaar kunnen rennen?quote:
heb je gekocht of waar heb je gedownloadquote:
Leuk werk wel, op de kinderboerderij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds rugpijn van gisteren. gisteren gewerkt van 9u30 tot 16u30.
Gelieve hier in de poll te stemmen hoe je erover denkt:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |