Mijn genialiteit herken je niet in een week.quote:
Je bier staat in de oven? Haha mallerd xdquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Staat in de oven. Ik heb gewoon zo'n Knor wereldgerecht lasagne onzin gemaakt.
Maar we gaan naar Utrechtquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze gaat je verkrachten in een bos.
Dan geef je dat aan. Ze wilt vast wel maanden wachten tot ze er een glimp van opvangt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn genialiteit herken je niet in een week.
1.vraag haar nummerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn genialiteit herken je niet in een week.
Dat denkt ezell ook.quote:
Uh, oke.quote:
Komt goed vriend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.vraag haar nummer
2. stuur een whatsappje
3. ????
4. profit
Prima.quote:
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jouquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je bier staat in de oven? Haha mallerd xd
Ga jij niet mee?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaan jullie sjoppe xd? Of wat gaan jullie doen?
Geen idee wat we gaan doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaan jullie sjoppe xd? Of wat gaan jullie doen?
Ja.quote:
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jou
Mooi.quote:
dat laat zich wel radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 18:10:10 ]
Fobo van Fok! toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.
Dat is een origineel cafe voor een meet ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als we ook langs café Stairway to heaven gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |