Mijn genialiteit herken je niet in een week.quote:
Je bier staat in de oven? Haha mallerd xdquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Staat in de oven. Ik heb gewoon zo'n Knor wereldgerecht lasagne onzin gemaakt.
Maar we gaan naar Utrechtquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze gaat je verkrachten in een bos.
Dan geef je dat aan. Ze wilt vast wel maanden wachten tot ze er een glimp van opvangt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn genialiteit herken je niet in een week.
1.vraag haar nummerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn genialiteit herken je niet in een week.
Dat denkt ezell ook.quote:
Uh, oke.quote:
Komt goed vriend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.vraag haar nummer
2. stuur een whatsappje
3. ????
4. profit
Prima.quote:
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jouquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je bier staat in de oven? Haha mallerd xd
Ga jij niet mee?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaan jullie sjoppe xd? Of wat gaan jullie doen?
Geen idee wat we gaan doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaan jullie sjoppe xd? Of wat gaan jullie doen?
Ja.quote:
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jou
Mooi.quote:
dat laat zich wel radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 18:10:10 ]
Fobo van Fok! toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Bestaan er online vriendenboekjes? Gat in de markt.
Dat is een origineel cafe voor een meet ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als we ook langs café Stairway to heaven gaan.
Nee ik wil vlientjes zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Wij zijn vanaf nu vijanden, geen vriendenboekje meer voor jou
Echt van die ouderwetse. Dat je ook een wens moet invullen enzo.quote:
En de kans op Henkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een origineel cafe voor een meet ja.
Doen we.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als we ook langs café Stairway to heaven gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat zich wel radenIets met poesjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat zich wel radendoet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Crack_ het volgende:
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Kijk niet zo zuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Crack shined harder dan de sonnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
De ene harde diss na de andere. Al zal je vunzige en vooral denigrerende post over mijn voortplantingsorgaan nooit meer overtroffen wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik wil vlientjes zijnAls ik nu elke ochtend je veters strik? Hoef jij niet aan je vriendjes toe te geven dat je eigenlijk helemaal geen veters kan strikken.
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Thigh gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef me jouw beentjes.
SHINYYYYYY
[ afbeelding ]Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
DM's openbaren, permban.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
Jhali en ik hebben net topoverleg gehad.
En LR is grappig en cool.
hette gij da nietquote:
Alleen haar benen?quote:
Die benen zijn wel erg mooi ja.quote:
Eenden voeren in het park, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
Tijd om te gokken.
Poll: Wat gaan supersof, xcachet en Ezell doen?
• Naar de Hema
• Naar de bioscoop
• Eenden voeren in het park
• Een moddergevecht houden en dit filmen
• Niks, er komt geen meet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nu is het tijd om daadwerkelijk een te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij geen game om af te zeiken?
vervelia!!:(
!
Ik had geen zin!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Crack shined harder dan de sonnnnn
Je zou maar een auto zijn en op zoiets schijnenquote:
Blijven hardlopenquote:
Bent u een homo of zo? Moddergevechtquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenden voeren in het park, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |