Jij hebt ook naaktfoto's?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Sara gebruikt geen sarcasme en ik wel.
Die ene fotoquote:
Nee ik ook niet nuquote:
Maar de strekking van deze berichten...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Sara gebruikt geen sarcasme en ik wel.
quote:
... is vergelijkbaar. "Ik heb hoi gezegd, waarom reageren jullie niet op mij?"quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
Maak zelf ook foto's.quote:
Het spijt me naamgenoot. Ik zal voortaan niet meer op een Saraatische manier over proberen te komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar de strekking van deze berichten...
[..]
[..]
... is vergelijkbaar. "Ik heb hoi gezegd, waarom reageren jullie niet op mij?"
Dat is niet de juiste manier, Stef.
Ja inderdaad. Is wel eens anders geweest lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien morgen in de trein even
het kan nooit erger zijn dan met mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal vind ik meeten echt spannend jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is wel eens anders geweest lol
*proest*quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gescheiden blijven
meeten is toch niet eng?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaan jullie dan tegenover elkaar staan en via de telefoon met elkaar praten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal vind ik meeten echt spannend ja
fixedquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het kan nooit beter zijn dan met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |