nee ze had brood gemaakt waar rauwe eieren in moesten, maar wel in de oven. Maar lijkt me dat je daar niet ziek van wordtquote:
Ik ook. En nergens zin inquote:
meh, het is internetquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Jhali is weg hé.
Dat we zoveel weken zonder haar hebben kunnen leven vind ik vreemd.
Je bent zelf Jhaliquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Jhali is weg hé.
Dat je zo luchtig over FOK! doet. Ik herinner mij nog wel een ruzie in dit topic waar je dat ook redelijk liet merken ja.quote:
Je bent zelf vreemd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Jhali is weg hé.
Dat was waarschijnlijk iets waar mijn priveleven in betrokken werdquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je zo luchtig over FOK! doet. Ik herinner mij nog wel een ruzie in dit topic waar je dat ook redelijk liet merken ja.
Ach het is maar internet toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk iets waar mijn priveleven in betrokken werd
Sommige dingen moeten gescheiden blijvenquote:
zoals je billenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gescheiden blijven
Dan ben je daar best laat mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gescheiden blijven
Je lijkt Sara wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
Maar Sara gebruikt geen sarcasme en ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |