SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (Crackerz)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)
Harlon (Agravaine)
Chipz (GotThatYOLOSwag)
[ Bericht 1% gewijzigd door Quotidien op 13-12-2013 18:33:36 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Ja het is een echte snowball hero, maar aan de andere kant.. Als ze de battles verliest dan feed je als een malle..quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die legion commander is echt debiel op als die een paar keer zo'n battle wint
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:19 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja het is een echte snowball hero, maar aan de andere kant.. Als ze de battles verliest dan feed je als een malle..
Klinkt balanced als je het mij vraagt
Ja maar ze kan ook aangevallen worden door anderen als ze dr ult start. Ze moet het dus echt van early ganks hebben, want in teamfights is dr ult waardeloos.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
In teamfights focus je toch ook gewoon heroes met rightclicks down als je carry bent? Gewoon goede timing end bkb en dan moet het prima lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:26 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja maar ze kan ook aangevallen worden door anderen als ze dr ult start. Ze moet het dus echt van early ganks hebben, want in teamfights is dr ult waardeloos.
Teamgenoot die stunned of heaven's halberd gebruikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
Half uurtje geleden was het nog klote. Ga het rond 7 uur nog wel eens proberen. Heb nog maar 1 potje kunnen spelen maar was toen meer dan 30 minuten en ik had het gevoel dat ik pas op de helft was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe lang duren potjes xhero siege?
en wie wilt stacken zo?
of is server down?
haha lol en als je al bijna lv 100 bent?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
REKRUTEER JE VRIENDENK
now a friend who hasn't tried Dota 2 yet? Introduce them to the game! And to help ensure they get a good start you and your friend will receive a Battle Bonus when you play together until they reach level ten. Have more friends to bring to the battle? Show them the ropes, then display on your Dota 2 profile how many people you've recruited.
neem aan dat de nieuwe vriend level 10 moet zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
[..]
haha lol en als je al bijna lv 100 bent?
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef hehehe het volgende:
Mooie presentjes gekregen in de valve chests?
Same.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen.
the gift that keeps on givingquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Achja is leuk omdat het nieuw is, zal het zelf ook niet al te vaak doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Quotidien het volgende:
Dat hele Wraith Night speel ik sowieso niet, drie kwartier creeps boppen lijkt me nogal saai.
Ik vind de user interface juist duidelijk en overzichtelijk. maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Sjeezus, voor het eerst gespeeld, vind het echt een schijt UI joh, en ik ben gewend aan de handelingen van LoL terwijl ik LoL 1 jaar geleden voor het laatst speelde![]()
Maar uhm, ik hoop deze shit snel te leren, ik zal die links in de OP ook doorlezen morgen.
zit nu ook te solo queuen, alt tabbed omdat het zo lang duurt, kijk ik weer even ben ik uit de queuequote:
je dota in je taakbalk wordt toch oranje als de queue popt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit nu ook te solo queuen, alt tabbed omdat het zo lang duurt, kijk ik weer even ben ik uit de queue
ja, dat zag ik ook niet, daarom vind ik het zo vreemdquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je dota in je taakbalk wordt toch oranje als de queue popt?
Standaard inventaris?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hartstikke leuk spel, mits met vrienden. Als je zonder vrienden speelt heb je altijd 1 of 2 mensen in je team die alles verneuken door de tegenstander ze te laten afmaken.
En jammer dat je geen standaard inventaris kan aanmaken. En jammer van het niveauverschil in de games.
x
Ja het is om te huilenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef Seam het volgende:
Echt hoe kan het dat de servers zo verneukt zijn momenteel
Ja, waar je alleen items ziet die interessant zijn voor jouw spel. Er is al een balk voor (begin items etc), maar die is telkens weer anders aan het begin van elk spel.quote:
Komt omdat voor elke hero andere items goed zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ja, waar je alleen items ziet die interessant zijn voor jouw spel. Er is al een balk voor (begin items etc), maar die is telkens weer anders aan het begin van elk spel.
Maar alsnog lijkt het me prettig om dat zelf uit te kunnen kiezen. Dan doe ik van elke soort iets (bijv snelheid, schade en bescherming) zodat ik het op de vijand kan aanpassen. Maar nu moet ik elke keer in die lange lijst waar de helft niet in wordt weergegeven, terwijl ik ook de namen van alles nog niet weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef znarch het volgende:
[..]
Komt omdat voor elke hero andere items goed zijn.
Linksboven in kan je een build kiezen, en dan staat er gewoon een lijst met recommended items als je de shop opent, Dat is denk ik in het begin het makkelijkste om te doen. ook staan bij veel build ook uitgebreide uitleg over hoe en waarom. daarnaast krijg je dan ook gewoon een skillbuild die je kan volgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar alsnog lijkt het me prettig om dat zelf uit te kunnen kiezen. Dan doe ik van elke soort iets (bijv snelheid, schade en bescherming) zodat ik het op de vijand kan aanpassen. Maar nu moet ik elke keer in die lange lijst waar de helft niet in wordt weergegeven, terwijl ik ook de namen van alles nog niet weet. Is vaak een heel geklik om bij de items uit te komen.
Mwah, zeker als je begint zijn die guides meer dan prima. Niks mis met experimenteren maar om nou meteen het wiel opnieuw uit te gaan vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar alsnog lijkt het me prettig om dat zelf uit te kunnen kiezen. Dan doe ik van elke soort iets (bijv snelheid, schade en bescherming) zodat ik het op de vijand kan aanpassen. Maar nu moet ik elke keer in die lange lijst waar de helft niet in wordt weergegeven, terwijl ik ook de namen van alles nog niet weet. Is vaak een heel geklik om bij de items uit te komen.
Je website is gehackt?quote:Op zondag 15 december 2013 12:13 schreef bart13 het volgende:
Dayum! wist niet dat er op fok een Dota2 reeks was.
Hoi ik ben Bart, zit nu op +/- 1200 games, mijn eerste 4 ranked games gewonnen en hoop dit nog door te kunnen zetten zodat ik snel over de massa heen ben. Als er highskilled mensen zijn die samen willen Q'en pm dan ff je steam.
Deze heerlijke game met Enchantreess tegen een 5stack.
[ afbeelding ]
Een oude video die wij gemaakt hebben:
Verder ben ik al een paar jaar in het bezit van dota2.nl maar heb er nooit wat mee gedaan. Zal daar 'binnenkort' eens verandering in brengen.
je cm heeft meer csquote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef RetRy32 het volgende:
Voor het eerst gespeeld, wat een bazengame
En die community is ook gewoon awesome, dat zie ik al gelijk.
Niet zulke downies als in LoL
[ afbeelding ]
1-24 axe met tranquil bootsquote:
Misschien moet je 1 dag een break nemen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Quotidien het volgende:
Tyfus, ik weet echt niet wat ik de laatste dagen heb, maar ik speel ver beneden m'n normale "niveau" zegmaar.
Items van drowquote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef RetRy32 het volgende:
Voor het eerst gespeeld, wat een bazengame
En die community is ook gewoon awesome, dat zie ik al gelijk.
Niet zulke downies als in LoL
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 | 5% 1100 10% 1500 25% 2000 50% 2250 75% 2731 90% 3200 95% 3900 99% 4100 |
Ah, ik dacht 5% zit onder de 1100 :p (en dat zijn dan de pros)quote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Quotidien het volgende:
Hoezo is dat laag?
je moet het zo lezen: 99% zit onder 4100. ruim 90% zit onder 3400.
Maar valve heeft aangegeven dat dit voor ranked waarschijnlijk iets verschuift.
Minimaal 4500? Ben je wel lekker?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Weten jullie je MMR al?
Ik heb voor solo (waar ik de afgelopen dagen afgrijselijk slecht heb gespeeld) atm 3400. Goal is toch wel minimaal 4500.
[ code verwijderd ]
Dat is echt zoooo naar om tegen te spelen. Had een keer een CD potje waar de cap mij gelijk als first pick void gaf. Vervolgens draften zij een lina, een storm, een windrunner en nog wat van die rondspringende blinkhoeren. Hoe de neuk moet ik die in een chrono krijgenquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://dotabuff.com/matches/426809730
mobility ftw
force staffs blinks storm kutspirit slark
echt ik hoefde alleen maar te bukken en de rest ging vanzelf
Kunnen mensen niet wegblinken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef hehehe het volgende:
Chrono shiftque'engewoon tijdens timewalk op de chrono spammen, kun je ook nog een beetje mikken.
ja alsof ze allemaal bij elkaar in de buurt blijven tegen een void. Kreeg er een keer 3 te pakken maar dat was omdat wij uit een smoke kwamen. En ja hem gewoon queuen is prima, maar cast animation van chrono is nog altijd langer dan die van blink.quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef hehehe het volgende:
Chrono shiftque'engewoon tijdens timewalk op de chrono spammen, kun je ook nog een beetje mikken.
Als je team uiteindelijk verliest wel tenzij het voor het 5 minuten punt is of first blood nog niet is geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef znarch het volgende:
Als een match safe to leave is door een DC ofzo. Telt dat mee als loss?
Mjah, over de breedte genomen klopt het wel.Speel je weinig games zal het onnauwkeurig zijn ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:44 schreef Quotidien het volgende:
Dat MMR is ook echt bullshit, als je zelf 30-0-30 gaat en je verliest alsnog omdat je team knudde is gaat het omlaag.
Misschien lees ik dit verkeerd hoor, maar lager is beter... er is amar 5% die onder de 1000 zit, 99% die boven de 4k zit. Wat is de kans dat 99$ van de spelers verschrikkelijk goed is?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Weten jullie je MMR al?
Ik heb voor solo (waar ik de afgelopen dagen afgrijselijk slecht heb gespeeld) atm 3400. Goal is toch wel minimaal 4500.
[ code verwijderd ]
Is dat nou leuk, 20 games achter elkaar met dezelfde hero en itembuild spelen?quote:
haha mijn kd met invoker is hoger dan jouwesquote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Silverdigger2 het volgende:
pff speel gewoon 1000 potjes invoker mlgscope achter elkaar gaat niet vervelen!
eindbaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 04:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
haha mijn kd met invoker is hoger dan jouwes
noob
met je quas wex build.Gewoon exort all the way en de rest stats.
kan ik heel kort antwoord op geven: solo queuequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
eindbaas![]()
hoe krijg je zulken hoge winrate? ik kom zelf helaas niet boven de 48% uit![]()
heb jij tips?
dan kan ik niet gecarried wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
kan ik heel kort antwoord op geven: solo queue
Respect. Een game winnen door alleen sun strikes beer te gooienquote:Op dinsdag 24 december 2013 04:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
haha mijn kd met invoker is hoger dan jouwes
noob
met je quas wex build.Gewoon exort all the way en de rest stats.
Voor de 20 seconde dat je em aan had best goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://www.twitch.tv/silverdigger/
feedback bitches please
had alleen zelf ,5 sec delayquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Voor de 20 seconde dat je em aan had best goede kwaliteit.
wraith king?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:25 schreef Quotidien het volgende:
Meest OP heroes atm:
Bristleback
Earth Spirit
Wraith King
imo
Wraith King ja, zijn mensen die daar 90% winrate mee hebben over ruim 50 matches. Zelf heb ik 83% over 6 matches.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
wraith king?![]()
earth spirit en legion brah...
Zonde van je tijd om te discussiëren met Icefrog himself. Hij heeft niet voor niets een nature prophet als icoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je continu heroes 1vs1 fight heb je geen bkb nodig. Blink, duel en terugtrekken. En dan bij teamfight als laatste er in blinken en verkrachten. Je kan beter blade mail pakken dan bkb
kan eventueel liggen aan zijn begin rating die uit de hidden normal matchmaking werd gehaald!quote:Op zondag 29 december 2013 11:37 schreef Burrito het volgende:
Ik heb een stuk of 13 party games gespeeld met een andere gozer. 1 heb ik er zonder hem gespeeld die ik gewonnen heb. Dus totaal 14 games, hij alleen de 13 met mij. Zijn party rating is 600 hoger
pick to winquote:Op maandag 30 december 2013 02:47 schreef hehehe het volgende:
Godver Sillverdigger, meer dan 54% winrateHoe doet die man het.
Ik blijf maar schommelen tussen 52.4 en 52.8![]()
Klopt, deze account was mijn eerste account en op gespeeld toen ik nog heel noob was en veel dronken gespeeld en dat soort dingen. Ben nu wel goed opweg omhoog met die rating. Boven 3k nu met party. Captains Mode met z'n tweeen en beter pickenquote:Op maandag 30 december 2013 12:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
kan eventueel liggen aan zijn begin rating die uit de hidden normal matchmaking werd gehaald!
anders kan je bij recently played zien hoeveel rating je bij je laatste games gewonnen / verloren hebt
ap is lame manquote:
ELO hell bestaat niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ap is lame man
zeker op ranked, keiharde tryhards
wees voorbereid op naix/storm - ck/whisp - alchi/visage trilanes - earthspirit... elke maar dan ook elke game... fucking saai
en anders pick je zelf een van bovenstaande combo's en dan kan je ook ontsnappen uit ELO hell!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast hahaquote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Quotidien het volgende:
Precies. Ik heb zoveel games dat ik 8-0-3 ofzo ga binnen een kwartier en dan alsnog verlies omdat team gewoon fucking slecht is
Ik heb er 300 met 3k ratingquote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
ELO hell bestaat niet.
Ik zit zelf op een 2852 rating. Ongeveer 500 potjes gespeeld, best wel een beetje trots.
Heeft volgens mij te maken met het 'inladen' als heroes spawnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:23 schreef RetRy32 het volgende:
En ik word trouwens de hele tijd met pros ingedeeld (ook in eigen team)...
Komt waarschijnlijk omdat ik vrijwel elke pot win met een dikke personal score maar af en toe is het wel irritant.
preloading invoker resourcesquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Heeft volgens mij te maken met het 'inladen' als heroes spawnen.
Edit: verkeerde quote zie ik nu
quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef fwokker het volgende:
Nog niet in cm nee. Vraag me af of ze uberhaupt gepicked zouden worden, ember spirit lijkt me eigenlijk ronduit zwak en earth spirit is erg cool maar niet echt indrukwekkend sterk ofzo.
Misschien speelt ie beter in de games? Ik heb bij mijn kalibratie potjes maar 3 van de 10 gewonnen en toch een hogere rating dan veel mensen hier.quote:Op zondag 29 december 2013 11:37 schreef Burrito het volgende:
Ik heb een stuk of 13 party games gespeeld met een andere gozer. 1 heb ik er zonder hem gespeeld die ik gewonnen heb. Dus totaal 14 games, hij alleen de 13 met mij. Zijn party rating is 600 hoger
quote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.reddit.com/r/D(...)_been_brought_up_on/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffectLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ervaar ik het meestal:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Er zijn sowieso veels te veel mensen die leaven tijdens dfe ranked matches. Minstens 1 op de 2 van mijn potjes peert iemand em wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Blijft irritant wanneer je net level 6 bent en iedereen uit je team is al 3 keer dood gegaan...
En dat na 15 minuten ineens je teammaat afk is...
ik heb nog nooit een leaver gezien bij welke van de ranked matches die ik gespeeld heb. Zal dan echt aan de rating liggen. Ach gewoon zorgen dat je de ranked matches die je speelt een harde carry neemt en alles opvreet en je bent er zo van af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veels te veel mensen die leaven tijdens dfe ranked matches. Minstens 1 op de 2 van mijn potjes peert iemand em wel.
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Hier leaven ze om de haverklap.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een leaver gezien bij welke van de ranked matches die ik gespeeld heb. Zal dan echt aan de rating liggen. Ach gewoon zorgen dat je de ranked matches die je speelt een harde carry neemt en alles opvreet en je bent er zo van af.
ik gok op een hogere rating spelen, de sancties op leaven terwijl je ranked speelt zijn zwaarder en mensen willen juist een zo hoog mogelijke.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Hier leaven ze om de haverklap.
Verder ben ik nu lvl 9, je moet 13 zijn om ranked te spelen? Dat is wel kut want dat duurt tering lang.
Tering lang...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Hier leaven ze om de haverklap.
Verder ben ik nu lvl 9, je moet 13 zijn om ranked te spelen? Dat is wel kut want dat duurt tering lang.
ik vindt 3100 nou niet echt laag... Speel zelf het liefste support.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een leaver gezien bij welke van de ranked matches die ik gespeeld heb. Zal dan echt aan de rating liggen. Ach gewoon zorgen dat je de ranked matches die je speelt een harde carry neemt en alles opvreet en je bent er zo van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet ervan.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Quotidien het volgende:
Een kleine greep uit mijn ranked avonturen.sommige mensen verdienen het niet om te levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet ervan.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
iig geen internetverbindingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sommige mensen verdienen het niet om te leven
"sommige"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sommige mensen verdienen het niet om te leven
Als je verliest wel ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:14 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Telt het eigenlijk als een verloren potje, wanneer je het spel verlaat en er staat "je kan het spel veilig verlaten"?
Dat is ook gay, zo krijg je fucking veel verloren potjes. Beter geven ze de gast die weg gaat gewoon -5 of zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je verliest wel ja.
Overigens heb ik het vrij relaxed in ranked. Gewoon relaxde mensen die praten etc. Nog steeds rond de 3400 maar goed, prima potjes
Je bent level 9, natuurlijk zijn er dan nog veel mensen die leaven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is ook gay, zo krijg je fucking veel verloren potjes. Beter geven ze de gast die weg gaat gewoon -5 of zo.
Vanmorgen twee potjes gedaan, beiden verpest door mensen die weggingen, halverwege.
Oh, en ik heb dat spreken uitgezet. Krijg alleen maar Russen en schreeuwende mensen. Ik spreek alleen tegen me vrienden als die ook spelen.
Ik kom steeds 1 oost europees klinkende mafkees tegen die ECHT zuigt. iedere keer als we met hem spelen verliezen we. Laatste keer was ie een shade, hele team boven level 15, meneer is level 9.... overigens speel ik skywrath support als main, dus meest al2-3 levels achter de carry. dan presteert meneer het nog om 6 levels lager te zijn als ik. Wtf ben je dan aan het doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is ook gay, zo krijg je fucking veel verloren potjes. Beter geven ze de gast die weg gaat gewoon -5 of zo.
Vanmorgen twee potjes gedaan, beiden verpest door mensen die weggingen, halverwege.
Oh, en ik heb dat spreken uitgezet. Krijg alleen maar Russen en schreeuwende mensen. Ik spreek alleen tegen me vrienden als die ook spelen.
i know dat was all pick. wat ik niet snap is dat ik zoveel leavers had ondanks ranked.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Single draft is niet bij Ranked MM, alleen bij solo (en daar blijft het hidden).
wie zegt dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
hahahahahahhahaah
earth spirit balanced noemen
volvo please
nja anders releasen ze em niet in de game toch?quote:
mijn record is 9quote:
Laat je niet tegenhouden! Tot 2 weken geleden was dat ook mijn record, en opeens pewpewpoof 14!quote:
Hero is inderdaad gewoon echt niet leuk meer, helemaal op moment dat iemand er fatsoenlijk mee overweg kan. En die kut hero word in AP ranked gewoon ge instapicked.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:15 schreef hehehe het volgende:
Earth Spirit... Dit is echt de eerste hero ooit in meer dan 8 jaar dat ik gewoon geen zin meer heb om een potje af te maken als ie wordt gepicked. Nog nooit zoiets op meegemaakt.
Holy shit en ik vond het op 3900 al een redelijk drama -.-quote:Op maandag 6 januari 2014 17:35 schreef Chipz het volgende:
Supertop, 2900 solo mmr, krijg je dit soort potjes:
http://dotabuff.com/matches/457746208
Dp die agghs rusht, luna carry met shadow blade.. dan win je uiteindelijk nog door de picks lol
En dp die je 'killstealer noob' noemt..
Nee ik zat 3900 solo mmr, inmiddels gedropped naar 3750. Ik ging blijkbaar teveel omhoog dus ik kreeg een paar potjes achter elkaar russen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Quotidien het volgende:
We hebben het nu over solo mmr, volgens mij heb jij het over 3900 party mmr. Ik kan me vergissen.
Hoezo? als het voor hem werkt, ook carries heb je nodig. En zo standaard vind ik doom niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef Quotidien het volgende:
Met welk van je tig accounts?
Deze neem ik aan? Sorry man maar deze heroes picken is gewoon![]()
[ afbeelding ]
http://dotabuff.com/players/42634473
meh, spel kijkt puur naar average mmrquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Chipz het volgende:
Die mmr is ook zo broken, ga je 0-8-10 bijvoorbeeld krijg je +26, ga je 27-2-7 krijg je ook +26.. dacht dat ze ook keken naar hoe je in je game speelde?
Tuurlijk niet. Dat is namenlijk niet te bepalen. MMR werkt gewoon zoals ELO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Chipz het volgende:
Die mmr is ook zo broken, ga je 0-8-10 bijvoorbeeld krijg je +26, ga je 27-2-7 krijg je ook +26.. dacht dat ze ook keken naar hoe je in je game speelde?
http://dotabuff.com/players/148964554 Deze moet je hebben. Die andere speel ik al tijden niet meer mee. Maar goed, spec en jugger allebei van 70% naar 60%quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Quotidien het volgende:
Screenshot is zn account met meeste games, dus ik ga ervanuit dat dat zn main is
Boeit ook niet komt allemaal op dezelfde picks neer.. magoed.
Enige wat uitmaakt is hoe lang een match duurt. Stamp je er in een kwartier overheen krijg je nauwelijks punten, vanaf 30m zit je geloof ik zo'n beetje op de max.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Chipz het volgende:
Dat zijn nog geen 20 games.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef hehehe het volgende:
Quotidien zit te klagen op Agravaine maar ondertussen is hij tig keer zo erg bezig...
http://dotabuff.com/players/107418458/matches
jaaaa 1v1 toernooi!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef Quotidien het volgende:
prima, zeg maar wanneer en we doen 1v1 toernooi.
AM is behoorlijk crap ja, moet 'm babysitten tot hij minimaal z'n BF heeft, kan er niet mee vechten tot je een manta hebt en dan ben je eigenlijk nog steeds behoorlijk squishy. Als ze ook maar een beetje vroeg gaan pushen en redelijk snel een rax pakken (voor de 20m) ben je gewoon de sjaak. zelfde geld voor PL. Heroes zijn echt extreem makkelijk te counter picken. Of spectre, waar ik op deze account dus veel mee gespeeld heb, nog makkelijker te counter picken. Probeer daar maar eens een dikke winrate mee te halen. Iedereen kan het met ES.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Quotidien het volgende:
Vragen wat er mis is met PL._! Am een crap hero noemen.
_! Heb je nou een bord voor je kop?
En ja het is een teamgame, maar 1v1 kun je je individuele skills laten zien (die PL pickers over het algemeen nogal hard ontbreken).
En dan wel echte 1v1 heroes, niet cancer lancer.
En toch is juist 40 min farmen het geen wat de AM MOET doen. Deelnemen aan gevechten en dood gaan kost je te veelquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AM
40 minuten farmen en dan meedoen als het potje niet voorbij is en dan stoer doen dat je ze allemaal aankan
Dat is het principe van een carry, die wordt sterker naarmate die meer items farmt. Daar heb je dus supports voor, die maken ruimte voor je. En nu kun je met AM of PL ook makkelijk splitpushen, en als je zoveel captains mode speelt als je zelf zegt zal je captain toch wel antipush picken? Ik weet niet hoe slecht je als team bent als je vóór 20 minuten al je rax kwijt bent omdat je een carry hebt die moet farmen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:13 schreef Harlon het volgende:
[..]
AM is behoorlijk crap ja, moet 'm babysitten tot hij minimaal z'n BF heeft, kan er niet mee vechten tot je een manta hebt en dan ben je eigenlijk nog steeds behoorlijk squishy. Als ze ook maar een beetje vroeg gaan pushen en redelijk snel een rax pakken (voor de 20m) ben je gewoon de sjaak. zelfde geld voor PL. Heroes zijn echt extreem makkelijk te counter picken. Of spectre, waar ik op deze account dus veel mee gespeeld heb, nog makkelijker te counter picken. Probeer daar maar eens een dikke winrate mee te halen. Iedereen kan het met ES.
Probeer is een AM te farmen als je tegenstander doet wat ze moeten doen en gewoon een aggro trilane er tegenover zetten. Reden dat ik vrijwel geen AM of PL speel is omdat ze dus zo achterlijk makkelijk te counteren zijn, heroes hebben veel meer farm nodig om wat toe te kunnen voegen dan andere carries.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is het principe van een carry, die wordt sterker naarmate die meer items farmt. Daar heb je dus supports voor, die maken ruimte voor je. En nu kun je met AM of PL ook makkelijk splitpushen, en als je zoveel captains mode speelt als je zelf zegt zal je captain toch wel antipush picken? Ik weet niet hoe slecht je als team bent als je vóór 20 minuten al je rax kwijt bent omdat je een carry hebt die moet farmen?Heeft het andere team dan nooit een carry? En hoe is een hero die na 40 minuten alles raped wat die tegenkomt crap?
Zeg dan tegen je captain dat 'ie heroes als Pugna of Prophet pickt, zodat jullie vroeg kunnen (counter)pushen.
Echo slam voordat je blink dagger doetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Woo, niets irritanter dan een Earthshaker die telkens een muur voor je neer zet (als teamgenoot)
Dat is super irritant inderdaad. Of mensen die perse mid willen en dan gelijk 4 keer dood gaan, waardoor de tegenstander te sterk wordt.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:19 schreef Donderkonijn het volgende:
naja ik ga vaak gewoon nog gort omdat ik teammates heb die gewoon NIET reageren op wat ik doe. Ik bedoel net ook weer, stun-boulder en ik schop alchemist onder onze tower, en vengeful swapped met hem......
Fuck yeahquote:
Ze spelen wel serieus, maar aangezien ze stuk voor stuk voor de volle 100% broodmongool zijn kunnen ze gewoon niet beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:01 schreef Xblister het volgende:
ooh ik word soms zo moe van dit spel, gore tyfus russen. kom ik weet met een 3stack die geen engels kan. ze lopen ook gewoon te ouwehoeren en spelen voor geen meter serieus.
Printscreen dude? xDquote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[ afbeelding ]
hehe, hebben jullie vaak zoveel xp/min? En ik heb niet eens gespawncamped of zo.
mag trouwens wel eens mn laptopscherm schoonmaken :p
Ja omni zat te schreeuwen dat we geen wards nodig hadden, want we moesten teamfightenquote:Fuck yeah
[..]
Ze spelen wel serieus, maar aangezien ze stuk voor stuk voor de volle 100% broodmongool zijn kunnen ze gewoon niet beter.
Had ff een pic gemaakt voor op whatsapp :p tegenstanders waren niet eens zo slecht, maar op het begin kon ik er een stuk of 6 ganken, dan schiet het aardig op.quote:
lolquote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
tegenstanders waren niet eens zo slecht
Nouja, hoe veel uur heb jij gespeeld? Denk dat ik wat dat betreft sowieso op een ander niveau speelquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
lol
kijk eens ff naar die stats, dat is echt wel trench hoor..
Tegenstander niet slecht. Je eigen team ook... een witch doctor met phase boots? sniper met ruk items, bristle die zijn blademail verkeerd om bouwt, veno zonder orb...en waarom loopt hun carry met truesight wards rond als jullie geen invis hero hebben. De enige 2 met items die imo een beetje kloppen met wat de bedoeling is met dat character zijn Lina en jij.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[ afbeelding ]
hehe, hebben jullie vaak zoveel xp/min? En ik heb niet eens gespawncamped of zo.
mag trouwens wel eens mn laptopscherm schoonmaken :p
-veno moet per sé een orb of venomquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tegenstander niet slecht. Je eigen team ook... een witch doctor met phase boots? sniper met ruk items, bristle die zijn blademail verkeerd om bouwt, veno zonder orb...en waarom loopt hun carry met truesight wards rond als jullie geen invis hero hebben. De enige 2 met items die imo een beetje kloppen met wat de bedoeling is met dat character zijn Lina en jij.
Ehm nee maar die items van hem snap ik totaal niet. zo goed ben ik ook niet, wel iets beter dan dit. ik doe meestal around 100 cs, paar denies rond 450-550xp. en ik heb jullie al jullie zijn beterquote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
-veno moet per sé een orb of venom
-brood is invisen sentries zijn er ook om te dewarden etc
-blink/force op lina zou veel beter zijn aangezien niemand een bkb heeft
#bijdehand
add anders een paar mensen van fok!, kom je zelf iig tegen iets betere spelers (als ik je ergernissen zo lees). mijn steam = cr4ck3rz3l1t3
Wards zijn overdraagbaar, hoeft dus niet dat de carry ze gekocht heeftquote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ehm nee maar die items van hem snap ik totaal niet. zo goed ben ik ook niet, wel iets beter dan dit. ik doe meestal around 100 cs, paar denies rond 450-550xp. en ik heb jullie al jullie zijn beter. die wards zijn wel goed maar het is meer waarom koopt de carry ze in godsnaam ipv de support? Was even vergeten dat brood invis is
. En zeg nou zelf, dit niveau en dewarden? Ben vrij zeker dat ik hoger zit en in mijn games word nouwelijks geward tenzij ik het zelf doe.
rechtermuisknop op de steamshortcut in je taakbalk en dan screenshotsquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Donderkonijn het volgende:
ow ik d8 dat dat ding aan het eind je eigen buy hostory was *noobmodus*, maareh waar staan die screenshots nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best game eu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dead game...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is dus het probleem he. ik ga 2 games echt uitstekend en dan kom ik in team terecht met gasten die echt.....omg zo slecht zijn. axe die even 0-6 tegen legion gaat -.-. ik zag t in lane al aankomen, gast steeds vlakbij hun toren aan t vechten tegen shaman/ember.![]()
Zo irritant om afhankelijk te zijn van een team dan :pquote:Op maandag 13 januari 2014 19:58 schreef Donderkonijn het volgende:
dit is dus het probleem he. ik ga 2 games echt uitstekend en dan kom ik in team terecht met gasten die echt.....omg zo slecht zijn. axe die even 0-6 tegen legion gaat -.-. ik zag t in lane al aankomen, gast steeds vlakbij hun toren aan t vechten tegen shaman/ember.
Nu ook weer iemand die perse in het midden moet omdat hij goed is tegen pudge. Hele game verpest...![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
best game eu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zucht
wanneer rematch?![]()
ik carry me een ongluk maar ik kan gewoon niet op tegen mensen die denken dat ze op een support alchemist of legion oid 1 op 1 aankunnen.,,,, net een skellie in mijn team, die de hele tijd ward! ward! loopt te roepen ,zelf 0-4 gaat en ik 5-0 en IK ben de noob. tuurlijk jonge....quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zo irritant om afhankelijk te zijn van een team dan :p
Nu ook weer iemand die perse in het midden moet omdat hij goed is tegen pudge. Hele game verpest...![]()
Zonder vision kan hij natuurlijk niet veilig farmen, als je dan als support 5-0 gaat koop dan op z'n minst wardsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
ik carry me een ongluk maar ik kan gewoon niet op tegen mensen die denken dat ze op een support alchemist of legion oid 1 op 1 aankunnen.,,,, net een skellie in mijn team, die de hele tijd ward! ward! loopt te roepen ,zelf 0-4 gaat en ik 5-0 en IK ben de noob. tuurlijk jonge....![]()
Sowieso zijn mensen die zeggen "1-6 carry, report" raar, alsof je als carry veel minder makkelijk doodgaat ofzo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Die stonden er. bij top ( mijn kant) dus weliswaar, bot had niks. kon ook niet, out of stock. maar goed ik stop ff want ik ga zelf steeds slechter spelen door mijn frustratie merk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:30 schreef Chipz het volgende:
[..]
Zonder vision kan hij natuurlijk niet veilig farmen, als je dan als support 5-0 gaat koop dan op z'n minst wards![]()
![]()
Heerlijk toch, dat soort mongolen? Als supports gewoon 0 ruimte maken voor je in de lane dan kan je er donder op zeggen dat 't een keiharde fail game wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso zijn mensen die zeggen "1-6 carry, report" raar, alsof je als carry veel minder makkelijk doodgaat ofzo.Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!![]()
Alliance is heeft haar vorm weer gevonden lijkt het op. 3-0 tegen Speed en 2-0 tegen fnatic.Do androids dream of electric sheep?![]()
WTF, lvl 117? Op hoe veel uur zit je nu, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
RAT DOTO BEST DOTO
[ afbeelding ]![]()
http://oi43.tinypic.com/2me7clc.jpgquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:21 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
WTF, lvl 117? Op hoe veel uur zit je nu, als ik vragen mag?
Silver heeft iets van 2235 uur, ik 2450 maar dat zegt niet zoveel, als je Dota aan hebt terwijl je niet speelt (dus op de background) dan gaat t ook verder.![]()
speel al lang inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:21 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
WTF, lvl 117? Op hoe veel uur zit je nu, als ik vragen mag?![]()
je kon met the international een battle booster pack kopen, dat je 3 maanden lang dubbel zoveel levels kon krijgen
en wat hehe zegt.. gewoon dota aanlaten staan en weglopen = free game time![]()
2528 hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://oi43.tinypic.com/2me7clc.jpg
Silver heeft iets van 2235 uur, ik 2450 maar dat zegt niet zoveel, als je Dota aan hebt terwijl je niet speelt (dus op de background) dan gaat t ook verder.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
en van 3600 weer naar 3200 in een dag. volvo, fix mm please.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
godver, pickt iemand earth, en echt jonge dat deed gewoon pijn aan mijn ogen. gast heeft geen 1 combo geraakt. echt zo frustrerend als je zelf er wel mee kan spelen.
edit: wel gewonnen, maar niet dankzij die gast. gelukkig hadden we 4 goede spelers erbij die compenseerden.
[ Bericht 26% gewijzigd door Donderkonijn op 19-01-2014 10:17:47 ]![]()
Is dit spel een aanrader en een beetje makkelijk om in te komen als je LoL speelt? Heb gehoord dar dota moeilijker leert.Because you know i'm all about that ass![]()
Alle heroes zijn in Dota gelijk beschikbaar dus je moet ze allemaal wel een beetje kennen en daar komt ook nog eens bij dat de mechanics van Dota een stuk ingewikkelder zijn dan LoL. Van wat ik heb begrepen heb je bij LoL geen verschillende turnrates. Verder heb je ook geen gratis tp to home knop, moet je kunnen denyen etc. Items zijn volgens mij ook een stuk belangrijker in Dota dan Lolquote:Op zondag 19 januari 2014 11:59 schreef blow... het volgende:
Is dit spel een aanrader en een beetje makkelijk om in te komen als je LoL speelt? Heb gehoord dar dota moeilijker leert.![]()
wat zijn turnrates? Wat is denyen? Hoe ga je home dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle heroes zijn in Dota gelijk beschikbaar dus je moet ze allemaal wel een beetje kennen en daar komt ook nog eens bij dat de mechanics van Dota een stuk ingewikkelder zijn dan LoL. Van wat ik heb begrepen heb je bij LoL geen verschillende turnrates. Verder heb je ook geen gratis tp to home knop, moet je kunnen denyen etc. Items zijn volgens mij ook een stuk belangrijker in Dota dan Lol
Ohja. Hoe lang duurt een potje?Because you know i'm all about that ass![]()
turnrate is de snelheid waarmee je hero kan draaien.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:15 schreef blow... het volgende:
[..]
wat zijn turnrates? Wat is denyen? Hoe ga je home dan?
Ohja. Hoe lang duurt een potje?
Denyen is het last hitten van je eigen creeps zodat de tegenstander geen gold krijgt.
Je kan naar home gaan door een tp scroll te kopen en die in je inventory te zetten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: