Minimaal 4500? Ben je wel lekker?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Weten jullie je MMR al?
Ik heb voor solo (waar ik de afgelopen dagen afgrijselijk slecht heb gespeeld) atm 3400. Goal is toch wel minimaal 4500.
[ code verwijderd ]
Dat is echt zoooo naar om tegen te spelen. Had een keer een CD potje waar de cap mij gelijk als first pick void gaf. Vervolgens draften zij een lina, een storm, een windrunner en nog wat van die rondspringende blinkhoeren. Hoe de neuk moet ik die in een chrono krijgenquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://dotabuff.com/matches/426809730
mobility ftw
force staffs blinks storm kutspirit slark
echt ik hoefde alleen maar te bukken en de rest ging vanzelf
Kunnen mensen niet wegblinken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef hehehe het volgende:
Chrono shiftque'engewoon tijdens timewalk op de chrono spammen, kun je ook nog een beetje mikken.
ja alsof ze allemaal bij elkaar in de buurt blijven tegen een void. Kreeg er een keer 3 te pakken maar dat was omdat wij uit een smoke kwamen. En ja hem gewoon queuen is prima, maar cast animation van chrono is nog altijd langer dan die van blink.quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef hehehe het volgende:
Chrono shiftque'engewoon tijdens timewalk op de chrono spammen, kun je ook nog een beetje mikken.
Als je team uiteindelijk verliest wel tenzij het voor het 5 minuten punt is of first blood nog niet is geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef znarch het volgende:
Als een match safe to leave is door een DC ofzo. Telt dat mee als loss?
Mjah, over de breedte genomen klopt het wel.Speel je weinig games zal het onnauwkeurig zijn ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:44 schreef Quotidien het volgende:
Dat MMR is ook echt bullshit, als je zelf 30-0-30 gaat en je verliest alsnog omdat je team knudde is gaat het omlaag.
Misschien lees ik dit verkeerd hoor, maar lager is beter... er is amar 5% die onder de 1000 zit, 99% die boven de 4k zit. Wat is de kans dat 99$ van de spelers verschrikkelijk goed is?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Weten jullie je MMR al?
Ik heb voor solo (waar ik de afgelopen dagen afgrijselijk slecht heb gespeeld) atm 3400. Goal is toch wel minimaal 4500.
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |