SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (Crackerz)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)
Harlon (Agravaine)
Chipz (GotThatYOLOSwag)
[ Bericht 1% gewijzigd door Quotidien op 13-12-2013 18:33:36 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Ja het is een echte snowball hero, maar aan de andere kant.. Als ze de battles verliest dan feed je als een malle..quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die legion commander is echt debiel op als die een paar keer zo'n battle wint
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:19 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja het is een echte snowball hero, maar aan de andere kant.. Als ze de battles verliest dan feed je als een malle..
Klinkt balanced als je het mij vraagt
Ja maar ze kan ook aangevallen worden door anderen als ze dr ult start. Ze moet het dus echt van early ganks hebben, want in teamfights is dr ult waardeloos.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
In teamfights focus je toch ook gewoon heroes met rightclicks down als je carry bent? Gewoon goede timing end bkb en dan moet het prima lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:26 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja maar ze kan ook aangevallen worden door anderen als ze dr ult start. Ze moet het dus echt van early ganks hebben, want in teamfights is dr ult waardeloos.
Teamgenoot die stunned of heaven's halberd gebruikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
Half uurtje geleden was het nog klote. Ga het rond 7 uur nog wel eens proberen. Heb nog maar 1 potje kunnen spelen maar was toen meer dan 30 minuten en ik had het gevoel dat ik pas op de helft was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe lang duren potjes xhero siege?
en wie wilt stacken zo?
of is server down?
haha lol en als je al bijna lv 100 bent?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
REKRUTEER JE VRIENDENK
now a friend who hasn't tried Dota 2 yet? Introduce them to the game! And to help ensure they get a good start you and your friend will receive a Battle Bonus when you play together until they reach level ten. Have more friends to bring to the battle? Show them the ropes, then display on your Dota 2 profile how many people you've recruited.
neem aan dat de nieuwe vriend level 10 moet zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
[..]
haha lol en als je al bijna lv 100 bent?
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef hehehe het volgende:
Mooie presentjes gekregen in de valve chests?
Same.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen.
the gift that keeps on givingquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Achja is leuk omdat het nieuw is, zal het zelf ook niet al te vaak doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Quotidien het volgende:
Dat hele Wraith Night speel ik sowieso niet, drie kwartier creeps boppen lijkt me nogal saai.
Ik vind de user interface juist duidelijk en overzichtelijk. maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Sjeezus, voor het eerst gespeeld, vind het echt een schijt UI joh, en ik ben gewend aan de handelingen van LoL terwijl ik LoL 1 jaar geleden voor het laatst speelde![]()
Maar uhm, ik hoop deze shit snel te leren, ik zal die links in de OP ook doorlezen morgen.
zit nu ook te solo queuen, alt tabbed omdat het zo lang duurt, kijk ik weer even ben ik uit de queuequote:
je dota in je taakbalk wordt toch oranje als de queue popt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit nu ook te solo queuen, alt tabbed omdat het zo lang duurt, kijk ik weer even ben ik uit de queue
ja, dat zag ik ook niet, daarom vind ik het zo vreemdquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je dota in je taakbalk wordt toch oranje als de queue popt?
Standaard inventaris?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hartstikke leuk spel, mits met vrienden. Als je zonder vrienden speelt heb je altijd 1 of 2 mensen in je team die alles verneuken door de tegenstander ze te laten afmaken.
En jammer dat je geen standaard inventaris kan aanmaken. En jammer van het niveauverschil in de games.
x
Ja het is om te huilenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef Seam het volgende:
Echt hoe kan het dat de servers zo verneukt zijn momenteel
Ja, waar je alleen items ziet die interessant zijn voor jouw spel. Er is al een balk voor (begin items etc), maar die is telkens weer anders aan het begin van elk spel.quote:
Komt omdat voor elke hero andere items goed zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ja, waar je alleen items ziet die interessant zijn voor jouw spel. Er is al een balk voor (begin items etc), maar die is telkens weer anders aan het begin van elk spel.
Maar alsnog lijkt het me prettig om dat zelf uit te kunnen kiezen. Dan doe ik van elke soort iets (bijv snelheid, schade en bescherming) zodat ik het op de vijand kan aanpassen. Maar nu moet ik elke keer in die lange lijst waar de helft niet in wordt weergegeven, terwijl ik ook de namen van alles nog niet weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef znarch het volgende:
[..]
Komt omdat voor elke hero andere items goed zijn.
Linksboven in kan je een build kiezen, en dan staat er gewoon een lijst met recommended items als je de shop opent, Dat is denk ik in het begin het makkelijkste om te doen. ook staan bij veel build ook uitgebreide uitleg over hoe en waarom. daarnaast krijg je dan ook gewoon een skillbuild die je kan volgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar alsnog lijkt het me prettig om dat zelf uit te kunnen kiezen. Dan doe ik van elke soort iets (bijv snelheid, schade en bescherming) zodat ik het op de vijand kan aanpassen. Maar nu moet ik elke keer in die lange lijst waar de helft niet in wordt weergegeven, terwijl ik ook de namen van alles nog niet weet. Is vaak een heel geklik om bij de items uit te komen.
Mwah, zeker als je begint zijn die guides meer dan prima. Niks mis met experimenteren maar om nou meteen het wiel opnieuw uit te gaan vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar alsnog lijkt het me prettig om dat zelf uit te kunnen kiezen. Dan doe ik van elke soort iets (bijv snelheid, schade en bescherming) zodat ik het op de vijand kan aanpassen. Maar nu moet ik elke keer in die lange lijst waar de helft niet in wordt weergegeven, terwijl ik ook de namen van alles nog niet weet. Is vaak een heel geklik om bij de items uit te komen.
Je website is gehackt?quote:Op zondag 15 december 2013 12:13 schreef bart13 het volgende:
Dayum! wist niet dat er op fok een Dota2 reeks was.
Hoi ik ben Bart, zit nu op +/- 1200 games, mijn eerste 4 ranked games gewonnen en hoop dit nog door te kunnen zetten zodat ik snel over de massa heen ben. Als er highskilled mensen zijn die samen willen Q'en pm dan ff je steam.
Deze heerlijke game met Enchantreess tegen een 5stack.
[ afbeelding ]
Een oude video die wij gemaakt hebben:
Verder ben ik al een paar jaar in het bezit van dota2.nl maar heb er nooit wat mee gedaan. Zal daar 'binnenkort' eens verandering in brengen.
je cm heeft meer csquote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef RetRy32 het volgende:
Voor het eerst gespeeld, wat een bazengame
En die community is ook gewoon awesome, dat zie ik al gelijk.
Niet zulke downies als in LoL
[ afbeelding ]
1-24 axe met tranquil bootsquote:
Misschien moet je 1 dag een break nemen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Quotidien het volgende:
Tyfus, ik weet echt niet wat ik de laatste dagen heb, maar ik speel ver beneden m'n normale "niveau" zegmaar.
Items van drowquote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef RetRy32 het volgende:
Voor het eerst gespeeld, wat een bazengame
En die community is ook gewoon awesome, dat zie ik al gelijk.
Niet zulke downies als in LoL
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 | 5% 1100 10% 1500 25% 2000 50% 2250 75% 2731 90% 3200 95% 3900 99% 4100 |
Ah, ik dacht 5% zit onder de 1100 :p (en dat zijn dan de pros)quote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Quotidien het volgende:
Hoezo is dat laag?
je moet het zo lezen: 99% zit onder 4100. ruim 90% zit onder 3400.
Maar valve heeft aangegeven dat dit voor ranked waarschijnlijk iets verschuift.
Minimaal 4500? Ben je wel lekker?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Weten jullie je MMR al?
Ik heb voor solo (waar ik de afgelopen dagen afgrijselijk slecht heb gespeeld) atm 3400. Goal is toch wel minimaal 4500.
[ code verwijderd ]
Dat is echt zoooo naar om tegen te spelen. Had een keer een CD potje waar de cap mij gelijk als first pick void gaf. Vervolgens draften zij een lina, een storm, een windrunner en nog wat van die rondspringende blinkhoeren. Hoe de neuk moet ik die in een chrono krijgenquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://dotabuff.com/matches/426809730
mobility ftw
force staffs blinks storm kutspirit slark
echt ik hoefde alleen maar te bukken en de rest ging vanzelf
Kunnen mensen niet wegblinken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef hehehe het volgende:
Chrono shiftque'engewoon tijdens timewalk op de chrono spammen, kun je ook nog een beetje mikken.
ja alsof ze allemaal bij elkaar in de buurt blijven tegen een void. Kreeg er een keer 3 te pakken maar dat was omdat wij uit een smoke kwamen. En ja hem gewoon queuen is prima, maar cast animation van chrono is nog altijd langer dan die van blink.quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef hehehe het volgende:
Chrono shiftque'engewoon tijdens timewalk op de chrono spammen, kun je ook nog een beetje mikken.
Als je team uiteindelijk verliest wel tenzij het voor het 5 minuten punt is of first blood nog niet is geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef znarch het volgende:
Als een match safe to leave is door een DC ofzo. Telt dat mee als loss?
Mjah, over de breedte genomen klopt het wel.Speel je weinig games zal het onnauwkeurig zijn ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:44 schreef Quotidien het volgende:
Dat MMR is ook echt bullshit, als je zelf 30-0-30 gaat en je verliest alsnog omdat je team knudde is gaat het omlaag.
Misschien lees ik dit verkeerd hoor, maar lager is beter... er is amar 5% die onder de 1000 zit, 99% die boven de 4k zit. Wat is de kans dat 99$ van de spelers verschrikkelijk goed is?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Weten jullie je MMR al?
Ik heb voor solo (waar ik de afgelopen dagen afgrijselijk slecht heb gespeeld) atm 3400. Goal is toch wel minimaal 4500.
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |