kan eventueel liggen aan zijn begin rating die uit de hidden normal matchmaking werd gehaald!quote:Op zondag 29 december 2013 11:37 schreef Burrito het volgende:
Ik heb een stuk of 13 party games gespeeld met een andere gozer. 1 heb ik er zonder hem gespeeld die ik gewonnen heb. Dus totaal 14 games, hij alleen de 13 met mij. Zijn party rating is 600 hoger
pick to winquote:Op maandag 30 december 2013 02:47 schreef hehehe het volgende:
Godver Sillverdigger, meer dan 54% winrateHoe doet die man het.
Ik blijf maar schommelen tussen 52.4 en 52.8![]()
Klopt, deze account was mijn eerste account en op gespeeld toen ik nog heel noob was en veel dronken gespeeld en dat soort dingen. Ben nu wel goed opweg omhoog met die rating. Boven 3k nu met party. Captains Mode met z'n tweeen en beter pickenquote:Op maandag 30 december 2013 12:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
kan eventueel liggen aan zijn begin rating die uit de hidden normal matchmaking werd gehaald!
anders kan je bij recently played zien hoeveel rating je bij je laatste games gewonnen / verloren hebt
ap is lame manquote:
ELO hell bestaat niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ap is lame man
zeker op ranked, keiharde tryhards
wees voorbereid op naix/storm - ck/whisp - alchi/visage trilanes - earthspirit... elke maar dan ook elke game... fucking saai
en anders pick je zelf een van bovenstaande combo's en dan kan je ook ontsnappen uit ELO hell!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast hahaquote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Quotidien het volgende:
Precies. Ik heb zoveel games dat ik 8-0-3 ofzo ga binnen een kwartier en dan alsnog verlies omdat team gewoon fucking slecht is
Ik heb er 300 met 3k ratingquote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
ELO hell bestaat niet.
Ik zit zelf op een 2852 rating. Ongeveer 500 potjes gespeeld, best wel een beetje trots.
Heeft volgens mij te maken met het 'inladen' als heroes spawnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:23 schreef RetRy32 het volgende:
En ik word trouwens de hele tijd met pros ingedeeld (ook in eigen team)...
Komt waarschijnlijk omdat ik vrijwel elke pot win met een dikke personal score maar af en toe is het wel irritant.
preloading invoker resourcesquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Heeft volgens mij te maken met het 'inladen' als heroes spawnen.
Edit: verkeerde quote zie ik nu
quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef fwokker het volgende:
Nog niet in cm nee. Vraag me af of ze uberhaupt gepicked zouden worden, ember spirit lijkt me eigenlijk ronduit zwak en earth spirit is erg cool maar niet echt indrukwekkend sterk ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |