statgain op die held is ook ruk, is heel erg item dependantquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij heeft wel mana problemen helaas. Misschien een urn om dat op te lossen. Z'n base regen is trouwens ook echt poep
door te spelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef EpicKnife het volgende:
league of legends server down.
[ afbeelding ]
Hoe leer je dit spel nou? Ik speel wel eens 10/0 en heb geen idee wat ik doe.
Moba community in een notendop.quote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef Quotidien het volgende:
Wat is er mis met die mensen die diretide spelen? Ik geef aan dat ik nog niet weet hoe het precies werkt etc en als ik herhaaldelijk om wat duidelijkheid vraag word ik helemaal verrot gescholden
wtf ben je met Lone Druid aan het doenquote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
jemig die nieuwe heros volvo please![]()
blink jump jump blink
man man man lastig
zijn ze ook al meteen in de -cm // tournaments enabled?
Greevils is honderd keer leuker dan diretidequote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
mode met greevils vond ik niks, diretide is ook maar matigje krijgt zelfs geen mass items meer nu
dus zelfs dat is eraf
volvo?quote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
jemig die nieuwe heros volvo please![]()
blink jump jump blink
man man man lastig
zijn ze ook al meteen in de -cm // tournaments enabled?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |