meh, spel kijkt puur naar average mmrquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Chipz het volgende:
Die mmr is ook zo broken, ga je 0-8-10 bijvoorbeeld krijg je +26, ga je 27-2-7 krijg je ook +26.. dacht dat ze ook keken naar hoe je in je game speelde?
Tuurlijk niet. Dat is namenlijk niet te bepalen. MMR werkt gewoon zoals ELO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Chipz het volgende:
Die mmr is ook zo broken, ga je 0-8-10 bijvoorbeeld krijg je +26, ga je 27-2-7 krijg je ook +26.. dacht dat ze ook keken naar hoe je in je game speelde?
http://dotabuff.com/players/148964554 Deze moet je hebben. Die andere speel ik al tijden niet meer mee. Maar goed, spec en jugger allebei van 70% naar 60%quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Quotidien het volgende:
Screenshot is zn account met meeste games, dus ik ga ervanuit dat dat zn main is
Boeit ook niet komt allemaal op dezelfde picks neer.. magoed.
Enige wat uitmaakt is hoe lang een match duurt. Stamp je er in een kwartier overheen krijg je nauwelijks punten, vanaf 30m zit je geloof ik zo'n beetje op de max.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Chipz het volgende:
Dat zijn nog geen 20 games.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef hehehe het volgende:
Quotidien zit te klagen op Agravaine maar ondertussen is hij tig keer zo erg bezig...
http://dotabuff.com/players/107418458/matches
jaaaa 1v1 toernooi!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef Quotidien het volgende:
prima, zeg maar wanneer en we doen 1v1 toernooi.
AM is behoorlijk crap ja, moet 'm babysitten tot hij minimaal z'n BF heeft, kan er niet mee vechten tot je een manta hebt en dan ben je eigenlijk nog steeds behoorlijk squishy. Als ze ook maar een beetje vroeg gaan pushen en redelijk snel een rax pakken (voor de 20m) ben je gewoon de sjaak. zelfde geld voor PL. Heroes zijn echt extreem makkelijk te counter picken. Of spectre, waar ik op deze account dus veel mee gespeeld heb, nog makkelijker te counter picken. Probeer daar maar eens een dikke winrate mee te halen. Iedereen kan het met ES.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Quotidien het volgende:
Vragen wat er mis is met PL._! Am een crap hero noemen.
_! Heb je nou een bord voor je kop?
En ja het is een teamgame, maar 1v1 kun je je individuele skills laten zien (die PL pickers over het algemeen nogal hard ontbreken).
En dan wel echte 1v1 heroes, niet cancer lancer.
En toch is juist 40 min farmen het geen wat de AM MOET doen. Deelnemen aan gevechten en dood gaan kost je te veelquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AM
40 minuten farmen en dan meedoen als het potje niet voorbij is en dan stoer doen dat je ze allemaal aankan
Dat is het principe van een carry, die wordt sterker naarmate die meer items farmt. Daar heb je dus supports voor, die maken ruimte voor je. En nu kun je met AM of PL ook makkelijk splitpushen, en als je zoveel captains mode speelt als je zelf zegt zal je captain toch wel antipush picken? Ik weet niet hoe slecht je als team bent als je vóór 20 minuten al je rax kwijt bent omdat je een carry hebt die moet farmen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:13 schreef Harlon het volgende:
[..]
AM is behoorlijk crap ja, moet 'm babysitten tot hij minimaal z'n BF heeft, kan er niet mee vechten tot je een manta hebt en dan ben je eigenlijk nog steeds behoorlijk squishy. Als ze ook maar een beetje vroeg gaan pushen en redelijk snel een rax pakken (voor de 20m) ben je gewoon de sjaak. zelfde geld voor PL. Heroes zijn echt extreem makkelijk te counter picken. Of spectre, waar ik op deze account dus veel mee gespeeld heb, nog makkelijker te counter picken. Probeer daar maar eens een dikke winrate mee te halen. Iedereen kan het met ES.
Probeer is een AM te farmen als je tegenstander doet wat ze moeten doen en gewoon een aggro trilane er tegenover zetten. Reden dat ik vrijwel geen AM of PL speel is omdat ze dus zo achterlijk makkelijk te counteren zijn, heroes hebben veel meer farm nodig om wat toe te kunnen voegen dan andere carries.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is het principe van een carry, die wordt sterker naarmate die meer items farmt. Daar heb je dus supports voor, die maken ruimte voor je. En nu kun je met AM of PL ook makkelijk splitpushen, en als je zoveel captains mode speelt als je zelf zegt zal je captain toch wel antipush picken? Ik weet niet hoe slecht je als team bent als je vóór 20 minuten al je rax kwijt bent omdat je een carry hebt die moet farmen?Heeft het andere team dan nooit een carry? En hoe is een hero die na 40 minuten alles raped wat die tegenkomt crap?
Zeg dan tegen je captain dat 'ie heroes als Pugna of Prophet pickt, zodat jullie vroeg kunnen (counter)pushen.
Echo slam voordat je blink dagger doetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Woo, niets irritanter dan een Earthshaker die telkens een muur voor je neer zet (als teamgenoot)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |