Misschien speelt ie beter in de games? Ik heb bij mijn kalibratie potjes maar 3 van de 10 gewonnen en toch een hogere rating dan veel mensen hier.quote:Op zondag 29 december 2013 11:37 schreef Burrito het volgende:
Ik heb een stuk of 13 party games gespeeld met een andere gozer. 1 heb ik er zonder hem gespeeld die ik gewonnen heb. Dus totaal 14 games, hij alleen de 13 met mij. Zijn party rating is 600 hoger
quote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.reddit.com/r/D(...)_been_brought_up_on/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffectLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ervaar ik het meestal:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Er zijn sowieso veels te veel mensen die leaven tijdens dfe ranked matches. Minstens 1 op de 2 van mijn potjes peert iemand em wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Blijft irritant wanneer je net level 6 bent en iedereen uit je team is al 3 keer dood gegaan...
En dat na 15 minuten ineens je teammaat afk is...
ik heb nog nooit een leaver gezien bij welke van de ranked matches die ik gespeeld heb. Zal dan echt aan de rating liggen. Ach gewoon zorgen dat je de ranked matches die je speelt een harde carry neemt en alles opvreet en je bent er zo van af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veels te veel mensen die leaven tijdens dfe ranked matches. Minstens 1 op de 2 van mijn potjes peert iemand em wel.
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Hier leaven ze om de haverklap.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een leaver gezien bij welke van de ranked matches die ik gespeeld heb. Zal dan echt aan de rating liggen. Ach gewoon zorgen dat je de ranked matches die je speelt een harde carry neemt en alles opvreet en je bent er zo van af.
ik gok op een hogere rating spelen, de sancties op leaven terwijl je ranked speelt zijn zwaarder en mensen willen juist een zo hoog mogelijke.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Hier leaven ze om de haverklap.
Verder ben ik nu lvl 9, je moet 13 zijn om ranked te spelen? Dat is wel kut want dat duurt tering lang.
Tering lang...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Hier leaven ze om de haverklap.
Verder ben ik nu lvl 9, je moet 13 zijn om ranked te spelen? Dat is wel kut want dat duurt tering lang.
ik vindt 3100 nou niet echt laag... Speel zelf het liefste support.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een leaver gezien bij welke van de ranked matches die ik gespeeld heb. Zal dan echt aan de rating liggen. Ach gewoon zorgen dat je de ranked matches die je speelt een harde carry neemt en alles opvreet en je bent er zo van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet ervan.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef Quotidien het volgende:
Een kleine greep uit mijn ranked avonturen.sommige mensen verdienen het niet om te levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet ervan.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
iig geen internetverbindingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sommige mensen verdienen het niet om te leven
"sommige"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sommige mensen verdienen het niet om te leven
Als je verliest wel ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:14 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Telt het eigenlijk als een verloren potje, wanneer je het spel verlaat en er staat "je kan het spel veilig verlaten"?
Dat is ook gay, zo krijg je fucking veel verloren potjes. Beter geven ze de gast die weg gaat gewoon -5 of zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je verliest wel ja.
Overigens heb ik het vrij relaxed in ranked. Gewoon relaxde mensen die praten etc. Nog steeds rond de 3400 maar goed, prima potjes
Je bent level 9, natuurlijk zijn er dan nog veel mensen die leaven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is ook gay, zo krijg je fucking veel verloren potjes. Beter geven ze de gast die weg gaat gewoon -5 of zo.
Vanmorgen twee potjes gedaan, beiden verpest door mensen die weggingen, halverwege.
Oh, en ik heb dat spreken uitgezet. Krijg alleen maar Russen en schreeuwende mensen. Ik spreek alleen tegen me vrienden als die ook spelen.
Ik kom steeds 1 oost europees klinkende mafkees tegen die ECHT zuigt. iedere keer als we met hem spelen verliezen we. Laatste keer was ie een shade, hele team boven level 15, meneer is level 9.... overigens speel ik skywrath support als main, dus meest al2-3 levels achter de carry. dan presteert meneer het nog om 6 levels lager te zijn als ik. Wtf ben je dan aan het doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is ook gay, zo krijg je fucking veel verloren potjes. Beter geven ze de gast die weg gaat gewoon -5 of zo.
Vanmorgen twee potjes gedaan, beiden verpest door mensen die weggingen, halverwege.
Oh, en ik heb dat spreken uitgezet. Krijg alleen maar Russen en schreeuwende mensen. Ik spreek alleen tegen me vrienden als die ook spelen.
i know dat was all pick. wat ik niet snap is dat ik zoveel leavers had ondanks ranked.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Single draft is niet bij Ranked MM, alleen bij solo (en daar blijft het hidden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |