quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef WRH het volgende:
bijzonder sterk verhaal.
als je in een levensbedreigende situatie terechtkomt doordat je anorexia hebt is het een hels karwei om opgenomen te laten worden door een ander zodat overgegaan kan worden tot dwangvoeding.
een verhit tweederangs BN- ertje dat even te strak op een dieetje is geweest zodat ze de bladen weer haalt valt daar echt niet onder hoor.
totale aandachttrekkerij dit en complete onzin.
Maar een gerenommeerd medisch tijdschrift als Story kan zich toch niet permitteren onjuistheden te publiceren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Doen ze volgens mij alleen bij ana's, beetje sterk verhaal dit.
Dat stelletje tuig zou eens een dwangbehandeling moeten krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar een gerenommeerd medisch tijdschrift als Story kan zich toch niet permitteren onjuistheden te publiceren?
en Estelle is er (nog) nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe een poging:
Badr viert oud & nieuw met allerlei celebrities in een Marokkaanse sportschool van een beroemdheid?
Ben ik warm?
Geef 65 dirham en ik zeg jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe een poging:
Badr viert oud & nieuw met allerlei celebrities in een Marokkaanse sportschool van een beroemdheid?
Ben ik warm?
Ja, Hein. Dat kan eens gebeuren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Paule33 het volgende:
En CC dat was een toetsfout..dat kan gebeuren hein..?
Want gratis een jongen trainen levert zo lekker veel op?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Paule33 het volgende:
2.) wat Badr in de Week doet: hij traint gratis jongen .....hij werkt en leeft niet met een uitkering ..of zo.. ...
Nou ja, er staat 'nog zonder zijn Estelle'. Dat laat weinig aan de verbeelding over.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Paule33 het volgende:
Er zijn verschillende nieuws over Badr Hari ;
1.) Ik shrijf waar hij zijn oud jaar viert en zeker ZONDER ESTELLE..omdat iederen denkt anders....
2.) wat Badr in de Week doet: hij traint gratis jongen .....hij werkt en leeft niet met een uitkering ..of zo.. ...
Ik begrijp niet waarom zoveel commentaars ????
En CC dat was een toetsfout..dat kan gebeuren hein..?
Dat is een toetsfout!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef mootie het volgende:
Nou ja, er staat 'nog zonder zijn Estelle'. Dat laat weinig aan de verbeelding over.
wie is Hein nou weerquote:
Weet ik veel, Paule begon ermee.quote:
quote:Badr Hari viert jaarwisseling met Estelle Cruijff
Badr Hari en Estelle Cruijff hebben samen het nieuwe jaar ingeluid. Het koppel maakte in november nog bekend uit elkaar te gaan.
''Me and my love wish you all a happy New Year'', aldus Hari in een bericht op zijn Twitteraccount. Op de foto is de bokser te zien met Cruijff.
Na de breuk werd het koppel nog vaak samen gezien, waardoor bij verschillende entertainmentbladen de vraag ontstond of de relatie wel echt over was.
Een dag na de vermeende breuk werden de twee al samen gezien op een terras. Volgens verschillende bronnen was de breuk alleen omdat Cruijff meer alimentatie wilde krijgen van haar ex-man Ruud Gullit.
Op 13 november maakte Cruijff bekend dat de relatie met Hari uit was. Rond diezelfde tijd speelde de scheidingszaak tussen haar en Gullit.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest aan Marijke Helwegen denkenDe neus, het mondje...
Haha inderdaad. Wel een onvoordelige foto, maar geen slangetje te zien. Sowieso mensen die bij iedereen die wat dunner is "anorexiaaa!!!" schreeuwen, hier in SHO ook al zo'n onverlaatquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:24 schreef WRH het volgende:
kan nu niet echt zeggen dat het eruit ziet als iemand die risico loopt om opgenomen te worden om aan de dwangvoeding te gaan...
Heerlijk, BRING IT ONquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
Oh, de rechter gaat hier zo pissig over worden... Je kunt nog beter een misdrijf plegen dan proberen de rechter in de maling te nemen
Aan haar zal 't niet liggen, die volgzame miep.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Net het boek badr uigelezen, wat een explosieve nitwit. Het is wachten totdat estelle wordt ingewisseld dan wel in elkaar gemept.
Ik heb niet alles gevolgd. Beeld dat boek bij mij opriep, hij vond zichzelf al vanaf puberteit geweldig. Verkondigde toen al dat hij k1 kampioen zou worden. Weinig professionele trainingsinzet leunde vooral op zijn talent. Hij kwam bij trainingen wanneer hij zin had en omringde zich met dubieuze figuren uit onderwereld, gwenette martha, stoeltie (hells angels) etc. Daarnaast agressief gedrag in horeca en mensen die hij bedreigt om geen aangifte te doen. Meerdere vriendinnen erop na houden en god in marokko.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:17 schreef barca1971 het volgende:
Staan er veel dingen in die nog niet bekend waren ?
Mondje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest aan Marijke Helwegen denkenDe neus, het mondje...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Is deze maand de uitspraak ben de stand van de rechtzaak een beetje kwijt
Weet niet hoe lang het dan nog duurt voor de uitspraak er isquote:Strafeis Badr Hari pas in 2014
De zaak tegen Badr Hari wordt in januari hervat. Het Openbaar Ministerie in Amsterdam verwacht 22 januari de eis tegen de kickbokser uit te spreken, laat een woordvoerder woensdag weten. Justitie deze maand al met een eis komen, maar dat werd uitgesteld omdat de Rijksrecherche nog onderzoek doet naar het lekken van het strafdossier naar de media.
Tijdens een zitting eerder deze maand zei de officier van justitie nog dat het onderzoek naar het lekken van het dossier enkele weken zou duren. Nu blijkt dat er toch enkele maanden voor nodig zijn.
Het dossier kwam in handen van het tv-programma Brandpunt Reporter. De advocaten van Hari sluiten uit dat het via hun kantoor is uitgelekt. Ook de advocaat van Koen Everink, die vorig jaar werd geslagen door Hari in de Amsterdam Arena, ontkende betrokkenheid bij het lek.
De kickbokser wordt verdacht van poging tot doodslag en zou jaren de cel in kunnen draaien.
Dat boek staat vol met onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Beeld dat boek bij mij opriep, hij vond zichzelf al vanaf puberteit geweldig. Verkondigde toen al dat hij k1 kampioen zou worden. Weinig professionele trainingsinzet leunde vooral op zijn talent. Hij kwam bij trainingen wanneer hij zin had en omringde zich met dubieuze figuren uit onderwereld, gwenette martha, stoeltie (hells angels) etc. Daarnaast agressief gedrag in horeca en mensen die hij bedreigt om geen aangifte te doen. Meerdere vriendinnen erop na houden en god in marokko.
Precies de dag van de rechtszaak over de alimentatie natuurlijk....quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef schizovreemd het volgende:
Het was Zevert Antigoeds toch die groots aankondigde dat ze uit elkaar gingen, maar in die uitzending zei hij dat het misschien maar voor een dag was
http://www.volkskrant.nl/(...)sonen-van-2013.dhtmlquote:De Gouden Badr: Wie waren de meest besproken personen van 2013?
Door: mediaredactie − 31/12/13, 11:10
© ANP. Badr Hari
TERUGBLIK 2013 Sylvie Meis, Peter Jan Rens, John Ewbank, ze grepen allemaal net naast de Gouden Badr, de prijs voor meest besproken persoon van 2013. Badr Hari ging er met de felbegeerde award vandoor. Voor de complete lijst van 27 personen bladert u in de Volkskrant van vandaag; wij tellen hier af van 10 naar 1.
.....
1. Badr Hari (en de knock outs)
BAF! Zo doe je dat als prijsvechter in de media: knalhard naar de top, meteen doorstoten naar nummer 1. Vergeet Epke of Sven: Badr is de showsporter van het jaar. Alles voor het zelfgebutste imago. Respect voor de shuffle waarmee hij Ruud Gullit beroofde van zijn liefje. De linkse directe voor de rechter, wiens verbod getuigen te spreken hij groots negeerde. Wekelijks in de arena van de showrubrieken en intussen zelf blijven zitten - knock out.
Hem is wel mishandeling in de Nikes geschoven, maar deze jury buigt bibberend van ontzag voor de wijze waarop hij zich door de media sloeg. Na een handvol boeken over 'Bad boy' kunnen de verfilming en 'Badr, de musical' niet uitblijven. Wat intellectueel Leon de Winter al zei: 'Een parel voor de samenleving'. Kijk hem schitteren.
Volgens mij is die rechtszaak nog steeds niet afgewikkeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies de dag van de rechtszaak over de alimentatie natuurlijk....
quote:Kan de breuk tussen Estelle en Badr nog gevolgen hebben voor de verplichting van Ruud Gullit om partneralimentatie aan Estelle te betalen? Velen van u weten wel dat geen partneralimentatie meer betaald hoeft te worden als de alimentatiegerechtigde gaat samenwonen of hertrouwt. Weliswaar hebben Estelle en Badr inderdaad samengewoond, maar toch is daardoor de partneralimentatieplicht van Ruud Gullit niet geëindigd. De echtscheiding tussen Estelle en Ruud Gullit is namelijk nog geen feit.
Zolang de echtscheidingsbeschikking van de rechtbank niet is ingeschreven in de registers van de burgerlijke stand, is er geen officiële echtscheiding. Een samenwoning in de daaraan voorafgaande periode is niet relevant.
Maar Barca,hoor je het van Badr zelfs dat hij niet meer met estelle was? nee,we horen het van de media..maar de media liegt en van niks weet...Badr hari verstopt het niet,hij laat zien dat ze samen in Marokko waren ,Badr stuurt ook een twitter dat Estelle zijn love is en samen nemen ze een foto..dus Badr liegt niet...hij laat zien dat hij met Estelle nog is ... de Franse media weet het ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef barca1971 het volgende:
Als ie slim is doet ie dat wel, of hij nou 2000 of 20.000 moet betalen is me nog al een verschil. Badr neemt haar nu ook overal mee op sleeptouw dus kan hij ook voor haar betalen.
Dat ze zo dom zijn om al meteen weer in elkaars gezelfschap te verkeren terwijl ze beweren uit elkaar te zijn, zegt genoeg. Zo belangrijk zal de alimentatie wel niet zijn anders kun je die leugen toch best een paar maanden volhouden en niet slechts een dag
We hoorden het van Estelle, die gaf een interview dat het over was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:18 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Maar Barca,hoor je het van Badr zelfs dat hij niet meer met estelle was? nee,we horen het van de media..maar de media liegt en van niks weet...Badr hari verstopt het niet,hij laat zien dat ze samen in Marokko waren ,Badr stuurt ook een twitter dat Estelle zijn love is en samen nemen ze een foto..dus Badr liegt niet...hij laat zien dat hij met Estelle nog is ... de Franse media weet het ook!
dat dus. niks media, meisje Cruijff was zelf niet zo snugger dus. toch leuk als de ene helft van een stelletje zegt dat het over is en de andere helft krampachtig zijn best doet om te bewijzen dat het dat niet is, als je het daar als stel al niet over eens kunt zijn, of je nog een stel bent of niet...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:45 schreef kvd het volgende:
[..]
We hoorden het van Estelle, die gaf een interview dat het over was.
En om dat laatste wat je zegt, denk ik serieus dat ze geen plan hebben om Ruud en/of de rechter te misleiden. Is ook simpelweg niet vol te houden als BN-er. Die enkele dagen/weken dat ze wel (vermeend) uit elkaar waren, zullen echt geen verschil maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef barca1971 het volgende:
Als ie slim is doet ie dat wel, of hij nou 2000 of 20.000 moet betalen is me nog al een verschil. Badr neemt haar nu ook overal mee op sleeptouw dus kan hij ook voor haar betalen.
Dat ze zo dom zijn om al meteen weer in elkaars gezelfschap te verkeren terwijl ze beweren uit elkaar te zijn, zegt genoeg. Zo belangrijk zal de alimentatie wel niet zijn anders kun je die leugen toch best een paar maanden volhouden en niet slechts een dag
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Paule33 het volgende:
Er zijn verschillende nieuws over Badr Hari ;
1.) Ik shrijf waar hij zijn oud jaar viert en zeker ZONDER ESTELLE..omdat iederen denkt anders....
Euhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:18 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Maar Barca,hoor je het van Badr zelfs dat hij niet meer met estelle was? nee,we horen het van de media..maar de media liegt en van niks weet...Badr hari verstopt het niet,hij laat zien dat ze samen in Marokko waren ,Badr stuurt ook een twitter dat Estelle zijn love is en samen nemen ze een foto..dus Badr liegt niet...hij laat zien dat hij met Estelle nog is ... de Franse media weet het ook!
Oh omdat hij Es niet doet verstoppen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef Paule33 het volgende:
Dat is niet zo...de fotos zijn van het weekend voor de nieuwe jaar...Badr gekomen is in de hotel zonder Estelle...klopt ook geen Estelle bij,Bazema,Zidane etc...waren er bij.
dus ik schrijf ook nog geen Estelle ....
Ik denk het nog even niet. Evert had het erover dat ze (naar eigen zeggen) voorlopig uit elkaar zijn, ze wat afstand nemen en de tijd het allemaal zal leren. Estelle had tijd nodig tot zichzelf te komen. Blijkbaar is ze snel tot zichzelf gekomenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:24 schreef barca1971 het volgende:
Zou evert nu ook weer een artikel plaatsen dat de liefde toch niet over bleek te zijn? ze roepen voor elke scheet die dwars zit zijn hulp in om t te publiceren, waarom nu ook niet melden dat het 'weer' aan is?
Bedoel jij deze foto /quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:56 schreef kvd het volgende:
Dit is Estelle toch ook?
[ afbeelding ]
http://www.purepeople.com(...)les-people_a134286/3
Het lukt me niet de foto te plaatsen, maar foto 32 zijn Badr en Estelle, volgens het artikel is dat de 31ste geweest
Dat ziet eruit als Badr en Estelle dus jaquote:Op zondag 5 januari 2014 08:58 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Bedoel jij deze foto /
http://www.purepeople.com(...)es-people_a134286/32
Estelle geeft Badr een tweede kans? Hoezo?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze zijn weer officieel een stel:
Badr en Estelle weer een koppel
Badr Hari en Estelle Cruijff zijn weer een koppel. Het gerucht ging al langer dat de twee weer samen zouden zijn. Estelle heeft aan weekblad Story bevestigd: 'We kunnen elkaar niet loslaten'.
Halverwege november werd bekend dat Estelle een punt had gezet achter haar relatie met de kickbokser. Alle negativiteit rond haar scheiding van Ruud Gullit, de relatie met Badr en zijn problemen met justitie; het werd Estelle allemaal te veel. 'Ik weet het ook allemaal niet meer', zei ze tegen Privé.
Nu heeft het stel zich verzoend. Badr en Estelle werden onlangs samen in Marokko gespot. Aan Story vertelt Estelle dat ze Badr een tweede kans geeft
bron: ad
Bevestigd aan Story dus niet als eerste evert s van de prive
Vast omdat hij zo'n lieve jongen is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:07 schreef Smallish het volgende:
[..]
Estelle geeft Badr een tweede kans? Hoezo?
Ach, viel ook niet langer te ontkennenquote:"De blondine voelde sterk de behoefte om het roer om te gooien. ''Ik had tijd nodig voor mezelf, en voor mijn kinderen.'' De rust heeft de voormalige voetbalvrouw goed gedaan.
Ondanks de breuk met de kickbokser, is Hari nooit uit haar leven geweest. ''We hebben altijd contact gehouden. Op de één of andere manier kunnen we elkaar niet loslaten.''
Toekomst
De voormalig voetbalvrouw denkt dat Hari goed is voor haar. Ook heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij een serieuze relatie wil. ''Of dat een basis is voor een gezamenlijke toekomst, zal de tijd moeten leren.''
Hari twitterde op nieuwjaarsdag een foto van hemzelf en Cruijff, waarbij hij iedereen gelukkig nieuwjaar wenste. De kickbokser wordt vervolgd voor meerdere geweldsmisdrijven. Cruijff scheidde vorig jaar van Ruud Gullit."
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Leandra het volgende:
Voor iemand die zo slecht kan tellen heeft ze wel een verdomd hoge alimentatie-eis.
Dat dat kan he, zo in NL. Een dag voor de uitspraak over partneralimentatie het uitmaken, de partneralimentatie er doorkrijgen en hoppa, ja we kunnen toch niet zonder elkaar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze zijn weer officieel een stel:
Badr en Estelle weer een koppel
Badr Hari en Estelle Cruijff zijn weer een koppel. Het gerucht ging al langer dat de twee weer samen zouden zijn. Estelle heeft aan weekblad Story bevestigd: 'We kunnen elkaar niet loslaten'.
Halverwege november werd bekend dat Estelle een punt had gezet achter haar relatie met de kickbokser. Alle negativiteit rond haar scheiding van Ruud Gullit, de relatie met Badr en zijn problemen met justitie; het werd Estelle allemaal te veel. 'Ik weet het ook allemaal niet meer', zei ze tegen Privé.
Nu heeft het stel zich verzoend. Badr en Estelle werden onlangs samen in Marokko gespot. Aan Story vertelt Estelle dat ze Badr een tweede kans geeft
bron: ad
Bevestigd aan Story dus niet als eerste evert s van de prive
Ja, idd een tweede kans??? Dat is een rare uitdrukking want het ging toch allemaal om het gedoe er om heen volgens haar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast omdat hij zo'n lieve jongen is.
Rechtbank heeft geen uitspraak gedaan, maar terugverwezen. Ze moesten samen erover eens worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat dat kan he, zo in NL. Een dag voor de uitspraak over partneralimentatie het uitmaken, de partneralimentatie er doorkrijgen en hoppa, ja we kunnen toch niet zonder elkaar?![]()
Arme Gullit.
ah ok, dat heb ik niet helemaal doorgekregen. But still..quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Rechtbank heeft geen uitspraak gedaan, maar terugverwezen. Ze moesten samen erover eens worden.
Nou, in ieder geval niet langer dan 2 minuten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef WRH het volgende:
weer verzoend.... nooit uit elkaar geweest..
quote:Estelle: Ik heb geen interview gegeven over mij en Badr
BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
8-1-14 - 19:38 bron: BuzzE
Estelle en Badr. © bruno.
Estelle Cruijff heeft naar eigen zeggen helemaal geen interview gegeven waarin ze heeft gezegd dat zij en Badr Hari weer bij elkaar zijn. 'Ik weet niet wie dit interview gegeven heeft', heeft ze aan RTL Boulevard laten weten.
'Ik heb niets gezegd', vervolgt Estelle. Eerder op de dag kwam de nieuwe editie van Story uit. Daarin staat een interview met de blondine waarin ze wordt geciteerd. Ze zou tegen het blad hebben gezegd dat zij en Badr altijd contact met elkaar hebben gehouden. 'Op de één of andere manier kunnen we elkaar niet loslaten', schrijft het blad op.
'Ik ga dit allemaal even na. Ik geef even nergens commentaar op', vertelt Estelle aan Boulevard. De advocaat van Badr heeft aan het programma laten weten dat de twee inderdaad samen op vakantie zijn geweest. 'Maar één ding is zeker: ze wonen niet samen.' Story laat aan Boulevard weten dat het interview maandag wel heeft plaatsgevonden
Dan gaat ze lekker werken. De kluit belazeren en teren op de zak van je ex lijkt me ook niet the way forward.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, sneu wellicht, maar stel dat het morgen over is, dan wil ze toch ook op het droge zitten? Ze weet toch niet of ze nog 40 jaar weg gaat tikken met die jongen?
Voor haar wel, zij heeft nooit een dag gewerkt ik haar leven. Ruud heeft haar onderhouden vanaf haar 18e en de luxe levensstijl die ze gewend is, redt je nu eenmaal niet met een simpel baantje. En voor columns en Beau Monde 'werk' zal ze ook wel uit de gratie zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:12 schreef WRH het volgende:
of ze gaat gewoon voor zichzelf zorgen, gewoon als normale zelfstandige vrouw die niet door een vent onderhouden hoeft te worden...
(of zeg ik nu iets heel geks)
De gemiddelde voetbalvrouw werkt niet en zit +- 10 jaar thuis met de kinderen, en levert daar weer in. Dus zo gek vind ik het stukje 'niet werken' niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Voor haar wel, zij heeft nooit een dag gewerkt ik haar leven. Ruud heeft haar onderhouden vanaf haar 18e en de luxe levensstijl die ze gewend is, redt je nu eenmaal niet met een simpel baantje. En voor columns en Beau Monde 'werk' zal ze ook wel uit de gratie zijn.
Dan moet ze er in ieder geval voor zorgen dat ze ook niet de schijn tegen hebben dat ze samenwonen, maar als hij vanuit de bak al rechtstreeks naar haar huis gaat dan is dat wat lastig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, sneu wellicht, maar stel dat het morgen over is, dan wil ze toch ook op het droge zitten? Ze weet toch niet of ze nog 40 jaar weg gaat tikken met die jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |