Weet ik veel, Paule begon ermee.quote:
quote:Badr Hari viert jaarwisseling met Estelle Cruijff
Badr Hari en Estelle Cruijff hebben samen het nieuwe jaar ingeluid. Het koppel maakte in november nog bekend uit elkaar te gaan.
''Me and my love wish you all a happy New Year'', aldus Hari in een bericht op zijn Twitteraccount. Op de foto is de bokser te zien met Cruijff.
Na de breuk werd het koppel nog vaak samen gezien, waardoor bij verschillende entertainmentbladen de vraag ontstond of de relatie wel echt over was.
Een dag na de vermeende breuk werden de twee al samen gezien op een terras. Volgens verschillende bronnen was de breuk alleen omdat Cruijff meer alimentatie wilde krijgen van haar ex-man Ruud Gullit.
Op 13 november maakte Cruijff bekend dat de relatie met Hari uit was. Rond diezelfde tijd speelde de scheidingszaak tussen haar en Gullit.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest aan Marijke Helwegen denkenDe neus, het mondje...
Haha inderdaad. Wel een onvoordelige foto, maar geen slangetje te zien. Sowieso mensen die bij iedereen die wat dunner is "anorexiaaa!!!" schreeuwen, hier in SHO ook al zo'n onverlaatquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:24 schreef WRH het volgende:
kan nu niet echt zeggen dat het eruit ziet als iemand die risico loopt om opgenomen te worden om aan de dwangvoeding te gaan...
Heerlijk, BRING IT ONquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
Oh, de rechter gaat hier zo pissig over worden... Je kunt nog beter een misdrijf plegen dan proberen de rechter in de maling te nemen
Aan haar zal 't niet liggen, die volgzame miep.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Net het boek badr uigelezen, wat een explosieve nitwit. Het is wachten totdat estelle wordt ingewisseld dan wel in elkaar gemept.
Ik heb niet alles gevolgd. Beeld dat boek bij mij opriep, hij vond zichzelf al vanaf puberteit geweldig. Verkondigde toen al dat hij k1 kampioen zou worden. Weinig professionele trainingsinzet leunde vooral op zijn talent. Hij kwam bij trainingen wanneer hij zin had en omringde zich met dubieuze figuren uit onderwereld, gwenette martha, stoeltie (hells angels) etc. Daarnaast agressief gedrag in horeca en mensen die hij bedreigt om geen aangifte te doen. Meerdere vriendinnen erop na houden en god in marokko.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:17 schreef barca1971 het volgende:
Staan er veel dingen in die nog niet bekend waren ?
Mondje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest aan Marijke Helwegen denkenDe neus, het mondje...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Is deze maand de uitspraak ben de stand van de rechtzaak een beetje kwijt
Weet niet hoe lang het dan nog duurt voor de uitspraak er isquote:Strafeis Badr Hari pas in 2014
De zaak tegen Badr Hari wordt in januari hervat. Het Openbaar Ministerie in Amsterdam verwacht 22 januari de eis tegen de kickbokser uit te spreken, laat een woordvoerder woensdag weten. Justitie deze maand al met een eis komen, maar dat werd uitgesteld omdat de Rijksrecherche nog onderzoek doet naar het lekken van het strafdossier naar de media.
Tijdens een zitting eerder deze maand zei de officier van justitie nog dat het onderzoek naar het lekken van het dossier enkele weken zou duren. Nu blijkt dat er toch enkele maanden voor nodig zijn.
Het dossier kwam in handen van het tv-programma Brandpunt Reporter. De advocaten van Hari sluiten uit dat het via hun kantoor is uitgelekt. Ook de advocaat van Koen Everink, die vorig jaar werd geslagen door Hari in de Amsterdam Arena, ontkende betrokkenheid bij het lek.
De kickbokser wordt verdacht van poging tot doodslag en zou jaren de cel in kunnen draaien.
Dat boek staat vol met onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Beeld dat boek bij mij opriep, hij vond zichzelf al vanaf puberteit geweldig. Verkondigde toen al dat hij k1 kampioen zou worden. Weinig professionele trainingsinzet leunde vooral op zijn talent. Hij kwam bij trainingen wanneer hij zin had en omringde zich met dubieuze figuren uit onderwereld, gwenette martha, stoeltie (hells angels) etc. Daarnaast agressief gedrag in horeca en mensen die hij bedreigt om geen aangifte te doen. Meerdere vriendinnen erop na houden en god in marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |