Ik haal het niet in huis en maak lijstjes, toch durf ik dan op de fiets naar de winkel te rijden om rotzooi te halen omdat ik er zo veel zin in heb. De wil verdwijnt gewoon om de haverklap, maar wat doe je daar aan? Damage control of u laten gaan tot de wil er terug is of gewoon blijven proberen? Ik kan me voorstellen dat de meeste dit al wel hebben gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Serieliefhebber, het niet in huis halen is zeker te simpel gedacht?
Lastig....quote:Op maandag 16 december 2013 16:37 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik haal het niet in huis en maak lijstjes, toch durf ik dan op de fiets naar de winkel te rijden om rotzooi te halen omdat ik er zo veel zin in heb. De wil verdwijnt gewoon om de haverklap, maar wat doe je daar aan? Damage control of u laten gaan tot de wil er terug is of gewoon blijven proberen? Ik kan me voorstellen dat de meeste dit al wel hebben gehad.
Ik vind het lastig als ik al in de supermarkt loop voor andere dingen. Maar er speciaal voor ergens heen gaan heb ik eigenlijk niet. Misschien moet je net als ik gewoon lui worden.quote:Op maandag 16 december 2013 16:37 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik haal het niet in huis en maak lijstjes, toch durf ik dan op de fiets naar de winkel te rijden om rotzooi te halen omdat ik er zo veel zin in heb. De wil verdwijnt gewoon om de haverklap, maar wat doe je daar aan? Damage control of u laten gaan tot de wil er terug is of gewoon blijven proberen? Ik kan me voorstellen dat de meeste dit al wel hebben gehad.
Ik wil denk ik mn volgende doel stellen op. 80 voor mn verjaardag (april).quote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook helemaal in de zone
We hebben al wat lekkerst voor kerstavond in huis, maar heb dan ook helemaal geen moeite om het te laten liggen.
Maar goed het gaat niet lukken om nog even onder de 80 te duiken helaas, maar 81/82 was het doel en daar zit ik nu netjes op
Hmm volgend jaar voor -10 daarvan gaan?
Mooi doelquote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil denk ik mn volgende doel stellen op. 80 voor mn verjaardag (april).
Ik ga me ook niet inschrijven bij een F4F. Als ik iets niet moet doen, is het constant in de buurt van een Mac zijnquote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fit 4 Free staat nou niet bepaald bekend als een goede fitnessketen...
Nee, stop, zo zwaar ben jij ook weer niet. Wat doet hij dan met gespierde mannen van 2 meter en 110 kilo, gaat zitten janken ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ook fijn voor je zelfbeeld, de fysio die je rug wil losmaken en vraagt 'wat weeg je?' En toen een geluid maakte tussen hmmm en oef.Ik geef hem gelijk hoor, ik moest me gewoon compleet slap tegen hem aan laten hangen, maar toch...
Ja, dat bedacht ik me net ook idd.quote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, stop, zo zwaar ben jij ook weer niet. Wat doet hij dan met gespierde mannen van 2 meter en 110 kilo, gaat zitten janken ofzo?
En veel mensen doen je dat niet naquote:Op maandag 16 december 2013 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
De vraag overviel me ook een beetje idd Sarabi.
Ik heb later met een enorme omweg wel in het gesprek verweven dat ik 4wk gelden mooi wel 10km in 1.03 gelopen heb.![]()
Idem dito. Ik ben ook gelijk maar vrijwel een hele shit aan suikers overboord gaan gooien. At 's avonds nog wel eens een sultana, hup, weg ermee. Zorgt alleen maar voor extra vreettrek. Ik eet nu 600gr groente op een dagquote:Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zit dit jaar eigenlijk juist voor het eerst in de zone rond deze periode. Normaal wil ik alles eten zo rond de feestdagen en nu kijk ik er juist naar uit om tot kerst helemaal in het gareel te blijven en dan lekker te genieten van de heerlijke maaltijden maar niet te veel te snoepen
Datquote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, stop, zo zwaar ben jij ook weer niet. Wat doet hij dan met gespierde mannen van 2 meter en 110 kilo, gaat zitten janken ofzo?
Drank, kaas en chips.quote:Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Laat ons dan samen strijden tegen de taarten, chocolade, diners, champagnes
1380 is je dagelijkse doel? Ben jij zo klein?quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks een feestje. Geen gezonde dag maar de schade is beperkt.
Als ik denk dat ik niet afval, dan zie ik het ook echt niet. Ookal ben ik al meerdere maten slanker. Als ik denk dat het helemaal lekker gaat, dan zie ik mezelf ook letterlijk slanker worden.quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. hebben jullie dat ook wel eens.. dat je lichamelijk wel het gevoel hebt afgevallen te zijn, maar geestelijk niet? Of is dat raar?![]()
Nouja.. bijna thuis.. ben benieuwd
nou.. aan mijn lichaam merk ik wel afgevallen te zijn. Broeken slobberen om mijn kont enzo..maar mijn hoofd zegt: ha jij bent deze week echt niet afgevallen fatty!!quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik begrijp niet helemaal hoe je dat bedoelt PatriQue.
Ja dat is wel herkenbaarquote:Op maandag 16 december 2013 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou.. aan mijn lichaam merk ik wel afgevallen te zijn. Broeken slobberen om mijn kont enzo..maar mijn hoofd zegt: ha jij bent deze week echt niet afgevallen fatty!!
Het duurde bij mij ook best even voor ik het in mijn gezicht zagquote:Op maandag 16 december 2013 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou.. aan mijn lichaam merk ik wel afgevallen te zijn. Broeken slobberen om mijn kont enzo..maar mijn hoofd zegt: ha jij bent deze week echt niet afgevallen fatty!!
ah gelukkig!! Nouja.. zo thuis.. dan kan ik zien wat er gebeurd is (nouja.. half.. moet nog eten en morgenvroeg is mijn wekelijkse weging).quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is wel herkenbaarje hoofd heeft gewoon langer de tijd nodig.
Elke fucking dag bijnaquote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. hebben jullie dat ook wel eens.. dat je lichamelijk wel het gevoel hebt afgevallen te zijn, maar geestelijk niet? Of is dat raar?![]()
Nouja.. bijna thuis.. ben benieuwd
goede dagquote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer een goede dag, weer een goede dag. Waarom ik nog geen maatje 32 ben, is mij een raadsel!
Waar staat trouwens de roosvicee laxo? Ik wil dat toevoegen aan mijn dieetKon het niet vinden bij de aanmaaklimo's en ook bij het schap kinderzeut/diksap.
Welke supermarkt?quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer een goede dag, weer een goede dag. Waarom ik nog geen maatje 32 ben, is mij een raadsel!
Waar staat trouwens de roosvicee laxo? Ik wil dat toevoegen aan mijn dieetKon het niet vinden bij de aanmaaklimo's en ook bij het schap kinderzeut/diksap.
WAAR IS DE KAKRANJA, durfde ik net even niet aanquote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
goede daglaxo staat meestal wel bij kinder en diksap ja.. volgende keer even vragen?
Ah ja! Dat hoekje heb ik idd niet gehad!quote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welke supermarkt?
Soms staat het bij de Zonnature-meuk. Bij de AH is dat geloof ik.
Hejje moeite met de ontlasting? Lijnzaadquote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pussyquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WAAR IS DE KAKRANJA, durfde ik net even niet aan
oh nee.. ik zie het wel in mijn gezicht hoor.. daar juist het best. Maar een stemmetje in mijn hoofd zegt dat dan.. hahaquote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook best even voor ik het in mijn gezicht zag
Heule handen volquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hejje moeite met de ontlasting? Lijnzaad
Hahaahaha... kakranja. Die onthoud ikquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WAAR IS DE KAKRANJA, durfde ik niet aan..
Ga ik wel vanuitquote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah komt allemaal ooit wel goed dus?
Euwh. Sucks.quote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heule handen vol
Blijkbaar doet mijn darmstelsel het beter op reuzel en frieten.
Ik vind het uit jouw mond een beetje eng klinken, maar misschien komt dat omdat ik alles wat je zeg een beetje herken vanuit een eetgestoord perspectief.quote:
Ik heb alles behalve een eetstoornis hoorquote:Op maandag 16 december 2013 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het uit jouw mond een beetje eng klinken, maar misschien komt dat omdat ik alles wat je zeg een beetje herken vanuit een eetgestoord perspectief.
Jullie zijn wel een leuk setjequote:Op maandag 16 december 2013 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het uit jouw mond een beetje eng klinken, maar misschien komt dat omdat ik alles wat je zeg een beetje herken vanuit een eetgestoord perspectief.
Alleen gestoord danquote:Op maandag 16 december 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve een eetstoornis hoorIk kots niks uit, neem als ik echt wil gewoon wat lekkers, honger mezelf niet uit, ect
Ik bestel het altijd bij albert, dus geen idee.quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier bij het hoekje alternatieve voeding. Afhankelijk van welke AH, ergens in de buurt van de maandelijkse zwik/verzorginsproducten of in het schap met dieetgerelateerd spul naast het snoepschapquote:Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik bestel het altijd bij albert, dus geen idee.
's avonds gewogen, normaal weeg je 's ochtends. Dat zegt dus helemaal niets.quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh dus.. net even gewogen, voor ik ging eten.. maar 0.4 kg eraf ... Zal morgenochtend dus niet echt veel soeps zijnHet stemmetje in mijn hoofd had gelijk
Direct mijn plekje in mijn kledingkast gecheckt op chocolade.. niks aanwezig gelukkig
Daarna nog gegeten hequote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
's avonds gewogen, normaal weeg je 's ochtends. Dat zegt dus helemaal niets.
Nouja, de rest van de dag heb je wel gegeten toch? En gedronken? Je weegt wekelijks en hebt een streef van 1.5 kilo per week toch?quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh dus.. net even gewogen, voor ik ging eten.. maar 0.4 kg eraf ... Zal morgenochtend dus niet echt veel soeps zijnHet stemmetje in mijn hoofd had gelijk
Direct mijn plekje in mijn kledingkast gecheckt op chocolade.. niks aanwezig gelukkig
Streef van 1,5 per week is ook best veel hoor. 1 per week is al royaal.quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de dag heb je wel gegeten toch? En gedronken? Je weegt wekelijks en hebt een streef van 1.5 kilo per week toch?
Misschien heb je de streef net niet gehaald, maar ik denk niet dat je er veel vanaf zit.
Waarom check je direct of er chocola is als iets tegenzit? Dit lijkt mij een ongezonde manier om met eten om te gaan. Je moet eten leren loskoppelen van emoties.. Anders kun je nu veel afvallen, maar het er ook zo weer aan eten in een moeilijke periode. En dat lijkt me echt zonde van je tijd en energie.quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen handige reactie Patrique....wat wil je nu echt?quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou niets zeggen, maar weet niet of dat het beste is....quote:
Mjah.. 1.4 per week was het tot oud en nieuw idd. Vorige week moest ik nog 0.9 tot O&N.. dus als er niks af is komt dat vast nog goed!quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de dag heb je wel gegeten toch? En gedronken? Je weegt wekelijks en hebt een streef van 1.5 kilo per week toch?
Misschien heb je de streef net niet gehaald, maar ik denk niet dat je er veel vanaf zit.
Niet om het op te eten he.. om het weg te gooien als het er lag! En met een halve kilo is niks mis... alleen wil ik de -10 aantikken voor oud en nieuw. Daarna mag ik best een jaar doen over 15 kilo ofzoquote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen handige reactie Patrique....wat wil je nu echt?
En wat is er mis met een halve kilo per week afvallen?
Owquote:Op maandag 16 december 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet om het op te eten he.. om het weg te gooien als het er lag! En met een halve kilo is niks mis... alleen wil ik de -10 aantikken voor oud en nieuw. Daarna mag ik best een jaar doen over 15 kilo ofzo
I know.. maar tochquote:Op maandag 16 december 2013 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owbeter!
En niet te streng zijn voor jezelf -10 is in januari of februari net zo cool.
Ik zou het bij een "piiieeeep" niet vertellen. Je kunt gewoon naar het gesprek gaan, kijken wat je daar van vind. Dan zit je nog nergens aan vast.quote:
Ik wil met je meequote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil denk ik mn volgende doel stellen op. 80 voor mn verjaardag (april).
Geen idee of iemand anders al antwoord heeft gegeven, maar ik zag het laatst bij de AH bij de Zonnatura-voeding en de Atkinsrepen staan. Geen idee wat het daar moet overigens.quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoals ik zei tegen Sarabi; om weg te gooien, niet om te etenquote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom check je direct of er chocola is als iets tegenzit? Dit lijkt mij een ongezonde manier om met eten om te gaan. Je moet eten leren loskoppelen van emoties.. Anders kun je nu veel afvallen, maar het er ook zo weer aan eten in een moeilijke periode. En dat lijkt me echt zonde van je tijd en energie.
Je hebt nu hetzelfde BMI als ik (21nogwat) en volgens mij ben je al hartstikke slank. Als jij jezelf nog dik vind in je hoofd is dat toch echt ver bezijden de waarheid hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve een eetstoornis hoorIk kots niks uit, neem als ik echt wil gewoon wat lekkers, honger mezelf niet uit, ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |