Als ik denk dat ik niet afval, dan zie ik het ook echt niet. Ookal ben ik al meerdere maten slanker. Als ik denk dat het helemaal lekker gaat, dan zie ik mezelf ook letterlijk slanker worden.quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. hebben jullie dat ook wel eens.. dat je lichamelijk wel het gevoel hebt afgevallen te zijn, maar geestelijk niet? Of is dat raar?![]()
Nouja.. bijna thuis.. ben benieuwd
nou.. aan mijn lichaam merk ik wel afgevallen te zijn. Broeken slobberen om mijn kont enzo..maar mijn hoofd zegt: ha jij bent deze week echt niet afgevallen fatty!!quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik begrijp niet helemaal hoe je dat bedoelt PatriQue.
Ja dat is wel herkenbaarquote:Op maandag 16 december 2013 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou.. aan mijn lichaam merk ik wel afgevallen te zijn. Broeken slobberen om mijn kont enzo..maar mijn hoofd zegt: ha jij bent deze week echt niet afgevallen fatty!!
Het duurde bij mij ook best even voor ik het in mijn gezicht zagquote:Op maandag 16 december 2013 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou.. aan mijn lichaam merk ik wel afgevallen te zijn. Broeken slobberen om mijn kont enzo..maar mijn hoofd zegt: ha jij bent deze week echt niet afgevallen fatty!!
ah gelukkig!! Nouja.. zo thuis.. dan kan ik zien wat er gebeurd is (nouja.. half.. moet nog eten en morgenvroeg is mijn wekelijkse weging).quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is wel herkenbaarje hoofd heeft gewoon langer de tijd nodig.
Elke fucking dag bijnaquote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. hebben jullie dat ook wel eens.. dat je lichamelijk wel het gevoel hebt afgevallen te zijn, maar geestelijk niet? Of is dat raar?![]()
Nouja.. bijna thuis.. ben benieuwd
goede dagquote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer een goede dag, weer een goede dag. Waarom ik nog geen maatje 32 ben, is mij een raadsel!
Waar staat trouwens de roosvicee laxo? Ik wil dat toevoegen aan mijn dieetKon het niet vinden bij de aanmaaklimo's en ook bij het schap kinderzeut/diksap.
Welke supermarkt?quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer een goede dag, weer een goede dag. Waarom ik nog geen maatje 32 ben, is mij een raadsel!
Waar staat trouwens de roosvicee laxo? Ik wil dat toevoegen aan mijn dieetKon het niet vinden bij de aanmaaklimo's en ook bij het schap kinderzeut/diksap.
WAAR IS DE KAKRANJA, durfde ik net even niet aanquote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
goede daglaxo staat meestal wel bij kinder en diksap ja.. volgende keer even vragen?
Ah ja! Dat hoekje heb ik idd niet gehad!quote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welke supermarkt?
Soms staat het bij de Zonnature-meuk. Bij de AH is dat geloof ik.
Hejje moeite met de ontlasting? Lijnzaadquote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pussyquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WAAR IS DE KAKRANJA, durfde ik net even niet aan
oh nee.. ik zie het wel in mijn gezicht hoor.. daar juist het best. Maar een stemmetje in mijn hoofd zegt dat dan.. hahaquote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook best even voor ik het in mijn gezicht zag
Heule handen volquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hejje moeite met de ontlasting? Lijnzaad
Hahaahaha... kakranja. Die onthoud ikquote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WAAR IS DE KAKRANJA, durfde ik niet aan..
Ga ik wel vanuitquote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah komt allemaal ooit wel goed dus?
Euwh. Sucks.quote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heule handen vol
Blijkbaar doet mijn darmstelsel het beter op reuzel en frieten.
Ik vind het uit jouw mond een beetje eng klinken, maar misschien komt dat omdat ik alles wat je zeg een beetje herken vanuit een eetgestoord perspectief.quote:
Ik heb alles behalve een eetstoornis hoorquote:Op maandag 16 december 2013 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het uit jouw mond een beetje eng klinken, maar misschien komt dat omdat ik alles wat je zeg een beetje herken vanuit een eetgestoord perspectief.
Jullie zijn wel een leuk setjequote:Op maandag 16 december 2013 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het uit jouw mond een beetje eng klinken, maar misschien komt dat omdat ik alles wat je zeg een beetje herken vanuit een eetgestoord perspectief.
Alleen gestoord danquote:Op maandag 16 december 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve een eetstoornis hoorIk kots niks uit, neem als ik echt wil gewoon wat lekkers, honger mezelf niet uit, ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |