Misschien tijdelijk ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
Sander![]()
Wel bijzonder dat hij weer de nacht in gaat.
Respect, ik doe het hem niet naquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk ofzo?
Lekker, vrijdag van 4-6, zaterdag 1-4, 7-10 en zondag 6-10.
Hopen dat ze kort gehouden wordenquote:
De lamlendige dagen voor kerst? Aftellen enzuks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hopen dat ze kort gehouden worden
Verwacht het wel, want iedereen voelt zich de laatste dagen een beetje
Juist!quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De lamlendige dagen voor kerst? Aftellen enzuks?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 hele week volgende week en dan nog 2 dagen
Daarna 2,5 week vrij (wintersport![]()
![]()
)
Gerlos, Oostenrijkquote:
Dat had je toch afgezegd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:12 schreef 3rdRock het volgende:
werken, wokken met collega's en op tijd thuis om de allerallerallerlaatste EW te luisten. Lief van mijn collega's om het wokken zo vroeg mogelijk te doen
nouja, toen ik aangaf dat ik per sé om 19u thuis wilde zijn hebben ze het vervroegd zodat ik toch mee zou gaan. zoveel houden mijn collega's van mij!quote:
Lekker Shandy bij de openhaard drinken, radio aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:23 schreef themauster het volgende:
Thuis blijven voor een radioprogramma dat kan alleen maar Rockie doen
Je vergeet Tamara en co.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:23 schreef themauster het volgende:
wolfrolf ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:23 schreef themauster het volgende:
Nee, en er missen nog wel meer nieuwe programma's en programmanamen (vooral in de nacht). Zal in de komende weken waarschijnlijk wel bekend gaan worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over Timur op de vrijdagavond behalve dat hij het met Ramon gaat doen?
Ekstra Weekend& wie?quote:
Ja dat is dan wel echt kut iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig hoor je altijd verschillende nummers van ze op 3FM.
Coldplay.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel echt kut idd![]()
Het enige wat je hoort is: Nothing Else Matters de versie van The Black Album, of Nothing Else Matters, de versie van S&M....
Heel af en toe springen ze uit hun slof met The Unforgiven of Enter Sandman
Prutsers daar bij 3FM![]()
Maar ja, voor welke band geldt dat niet op de radio
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weekendplannen ---> fatsoenlijk slaap ritme krijgen en detoxen bij ouders, en beginnen aan het naaien van mijn nieuwe winterjas en nieuwe bril uitzoeken.
[/dagboek]
Die is wel tof, maar ik ga voor een bril voor op mijn neusquote:
Niet ook voor een deksel op je neus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel tof, maar ik ga voor een bril voor op mijn neus
Nee, dan kan ik niet lezen wat er op het forum geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet ook voor een deksel op je neus?
Kijkt wel wat fijner jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel tof, maar ik ga voor een bril voor op mijn neus
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag er bij Xenos 1 met mooie Delftsblauwe print.
Over faxen gesproken... gisteren gegeten bij Indiase vriendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja een goede bril is toch belangrijk voor mensen zoals wij Wolf... Je moet wel een beetje comfortabel kunnen faxen
5 minuten max.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Give me, give me, give me all night long
Dat gaat aromatisch wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Over faxen gesproken... gisteren gegeten bij Indiase vrienden
En pijn doen/branden aan die anus!quote:
De motivatie om te oefenen is er wel hoor, de middelen blijven alleen uit momenteelquote:
Zelfs dan luister ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Tiny Little Big Band Zometeen bij Claudia
quote:
Wat is daarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
Ik was trouwens vannacht in Ljouwert. Heel de stad al vol met borden voor SR
Nou, om nu al borden neer te zetten voor parkeerroutes is wel wat vroeg.quote:
Neuh, nu zijn ze er op voorbereid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, om nu al borden neer te zetten voor parkeerroutes is wel wat vroeg.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, om nu al borden neer te zetten voor parkeerroutes is wel wat vroeg.
Appreciated.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom in caps, speciaal voor jou
Van MJ? Topplaat!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ooit gehoord van Blood On The Dancefloor?
Het geeft een zooitje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ooit gehoord van Blood On The Dancefloor?
een dansvloer kun je meestal wel makkelijk schoonmaken met een dweiltjequote:
verkeerde versiequote:
Dat wel, maar als er een fikse plas ligt en iedereen is eroverheen uitgegleden dan is dat wel ranzig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een dansvloer kun je meestal wel makkelijk schoonmaken met een dweiltje
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 13:59:13Wat een nieuws mensen! Treinstel schiet los van rijdende trein & belastingdienst 020 stort per ongeluk duizenden euro's te veel toeslag. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 13:59:13Wat een nieuws mensen! Treinstel schiet los van rijdende trein & belastingdienst 020 stort per ongeluk duizenden euro's te veel toeslag. reageer retweet
!!
*zucht*quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
!!
Enthousiasmequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
!!
quote:
Ken ik niet, en als ik jou zo hoor moet ik dat ook zo houdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De band bedoel ik. Wat een aids...
Ik hoorde ook zoiets. We zullen zien. Zou wel een leuk hoogtepunt zijn voor Gerard en Michiel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef themauster het volgende:
De Pet Shop Boys komen naar Ekstra Weekend?
Een? Het.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets. We zullen zien. Zou wel een leuk hoogtepunt zijn voor Gerard en Michiel.
Dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef themauster het volgende:
Klopt en dan Ron Brandsteder op plaats 2 denk ik.quote:
Dat was toch de laatste uitzending in 2010? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt en dan Ron Brandsteder op plaats 2 denk ik.
Wat ik ervan ken is leuk. In ieder geval lekker vrolijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wombatswat een aidsmuziek maken die prutsers zeg
Vrolijke huppelkutjes tienermuziek met Van's aan hun poten, dat soort muziekquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ik ervan ken is leuk. In ieder geval lekker vrolijk
Ik ben verre van dat, maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrolijke huppelkutjes tienermuziek met Van's aan hun poten, dat soort muziek
in de tijd dat Ruud de Wild nog leuke radio maaktequote:
En Jeroen nog de helft van nu woog...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de tijd dat Ruud de Wild nog leuke radio maakte
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de tijd dat Ruud de Wild nog leuke radio maakte
OMG dat zou zo awesome zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef themauster het volgende:
quote:
Der Rudy is een bazenprogramma ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beste uurtjes die er bestaan op de 3FM bak, op de 22:00-01:00 uurtjes op vrijdag na.
DERR RUDDY!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Der Rudy is een bazenprogramma ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was leuk en dat hij met de artiest van de avond meedeedquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
DERR RUDDY!
Toen de dj's zelf ook nog een beetje muzikaal waren. Wat een gast!
Als dat programma maar blijft bestaan na 1 Januari gezien de gehele programmering van Radio 6 op de schop gaat per 1 Januari.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en dat hij met de artiest van de avond meedeed
Ik luister nu als ik tijd heb, vaak zaterdag en zondagochtend zijn programma op Radio 6. Gelukkig heeft hij weer een vast programma, de afgelopen jaren deed hij alleen maar invalwerk, zonde voor zo'n leuke dj.
Volgens mij blijft hij wel. Andrew Makkinga die zit na hem, en die moet wel weg. Ik denk dat het wel al bekend was als hij ook weg zou moeten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Als dat programma maar blijft bestaan na 1 Januari gezien de gehele programmering van Radio 6 op de schop gaat per 1 Januari.
Ik heb hem nog nooit gehoord, maar gezien de adoratie in dit topic moet het wel een goede zijn. Maar wat is z'n kracht dan precies?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en dat hij met de artiest van de avond meedeed
Ik luister nu als ik tijd heb, vaak zaterdag en zondagochtend zijn programma op Radio 6. Gelukkig heeft hij weer een vast programma, de afgelopen jaren deed hij alleen maar invalwerk, zonde voor zo'n leuke dj.
Goede vraag eigenlijk. Ik zou het niet echt kunnen benoemen, ik vind hem gewoon heel gezellig, grappig (nooit ten koste van anderen) en sympathiek. Ook voor mijn gevoel iemand die heel erg zichzelf is en geen show opvoert.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord, maar gezien de adoratie in dit topic moet het wel een goede zijn. Maar wat is z'n kracht dan precies?
Oprecht dus. Goed antwoord!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Ik zou het niet echt kunnen benoemen, ik vind hem gewoon heel gezellig, grappig (nooit ten koste van anderen) en sympathiek. Ook voor mijn gevoel iemand die heel erg zichzelf is en geen show opvoert.
Ja idd, dat slaat nergens op, ik heb hem niet eens gehoord. In tegenstelling tot de Toyota-dj, Het houdt niet op en Vodafone.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een reclame die 1 dag heeft gedraaid hoger plaatsen dan Vodafone.
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 16:27:07Het laatste draaiboek rolt van de printer.... reageer retweet
Is 3FMVideo terug op Youtube dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik moet werken, dus kijk wel via de video's van Hole. Hopelijk gooit hij later deze week nog de hele uitzending online.
Ik kende dit forum al sinds 2007, maar besloot destijds om alleen even rond te kijken zonder me te registreren. In 2007 was het de eerste keer dat ik serious Request keek/luisterde. Toen Michiel begon over dit forum op de radio heb ik besloten mezelf te registreren en in dit topic te posten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef themauster het volgende:
Vanavond ook maar eens de laatste EW kijken. Dankzij EW ben ik in dit topic gaan posten.
Vrijwel direct na het sluiten daarvan. Tegenwoordig op NPO3FMVid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Is 3FMVideo terug op Youtube dan?
De tijd dat Veenstra en Domien nog meeposten in dit topicquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik kende dit forum al, maar besloot destijds om alleen even rond te kijken zonder me te registreren. In 2007 was het de eerste keer dat ik serious Request keek/luisterde. Toen Michiel begon over dit forum op de radio heb ik besloten mezelf te registreren en in dit topic te posten.
Toen de dj's dit topic nog leuk genoeg vonden om in mee te posten en nog niet weggetreiterd warenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik kende dit forum al sinds 2007, maar besloot destijds om alleen even rond te kijken zonder me te registreren. In 2007 was het de eerste keer dat ik serious Request keek/luisterde. Toen Michiel begon over dit forum op de radio heb ik besloten mezelf te registreren en in dit topic te posten.
En KEVIN.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef themauster het volgende:
[..]
De tijd dat Veenstra en Domien nog meeposten in dit topic
Ah bedanktquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vrijwel direct na het sluiten daarvan. Tegenwoordig op NPO3FMVid.
Weggetreiterd of niet tegen kritiek kunnen? Achja, was ook nog voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen de dj's dit topic nog leuk genoeg vonden om in mee te posten en nog niet weggetreiterd waren![]()
Jammer dat ik dat amper heb meegekregen
twitter:vodafoneNL_pr twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 16:08:14Barst! Niet gewonnen. Toch komen we @TijlMTBeckand's belofte na (http://t.co/vljSnt8VwH) & doneren ¤1000 aan #SR13 @coenensander #houtenblok reageer retweet
De hoeveelheid kritiek was wat aan de hoge kant...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Weggetreiterd of niet tegen kritiek kunnen? Achja, was ook nog voor mijn tijd.
Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat Veenstra elke dag om 19 uur even hallo kwam zeggen. Meer niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
De hoeveelheid kritiek was wat aan de hoge kant...
Enorm tof vond ik dat!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat Veenstra elke dag om 19 uur even hallo kwam zeggen. Meer niet.
Nu niet, ik meen me te herinneren dat dat destijds wel het geval was. Als je het zeker wil weten dan moet je zijn laatste posts erop naslaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef remcoP het volgende:
Hangt ervan af. Veenstra wordt niet echt bekritiseerd. Als Bart-Jan hier zou posten daarentegen...
quote:De Top Serious Request van 3FM zal dit jaar drie dagen langer duren dan andere jaar. Na afloop van Serious Request zal de Publieke popzender tot en met 3 januari de meest aangevraagde platen uitzenden, normaal eindigde de lijst op 31 december om 18:00 uur.
Meteen nadat Giel Beelen, Paul Rabbering en Coen Swijnenberg op 24 december het huis uit zijn gekomen begint de uitzending van de lijst. De uitzending loopt tijdens de Kerst en in de dagen 24 uur per dag door. Op oudejaarsdag wordt hij 's avonds twee uur onderbroken voor het Jaaroverzicht van NOS op 3. Op Nieuwjaarsdag is overdag het Mega top 50 Jaarovericht te horen, waarna de lijst 's avonds weer verder gaat. De nummer 1 wordt vrijdag 3 januari even voor 19:00 uur gedraaid.
Voor de presentatie van de Top Serious Request wordt de programmering van 3FM flink omgegooid. De programmering ziet er gedurdende de lijst als volgt uit:
06:00u Michiel Veenstra
09:00u Domien Verschuuren / Annemieke Schollaardt / Timur Perlin
12:00u Sander Hogendoorn
15:00u Bart Arens / Barend van Deelen
18:00u Barend van Deelen / Wijnand Speelman
21:00u Roosmarijn Reijmer / Miranda van Holland
00:00u Herman Hofman
03:00u Harm den Besten
quote:
*sensationelequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Bart-Jan is aan de enthousiaste kant voor een nieuwslezer. Fijn!
Stenders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar kwam dat PSB-gerucht vanmiddag vandaan dat ze vanavond zouden komen?
Ik dacht dat diegene er voor werd gevraagd. Ik wil best wel de nachtmod zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Zaktabak het volgende:
Wie geeft zich trouwens op om te modden voor het Serious Request forum?
Ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Zaktabak het volgende:
Wie geeft zich trouwens op om te modden voor het Serious Request forum?
Rob Stenders had het daarover in zijn programma RobRadio.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar kwam dat PSB-gerucht vanmiddag vandaan dat ze vanavond zouden komen?
Vaak zijn dat random mods die niet eens in dit topic komen en wat vrije tijd over hebben, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht dat diegene er voor werd gevraagd. Ik wil best wel de nachtmod zijn hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vaak zijn dat random mods die niet eens in dit topic komen en wat vrije tijd over hebben, toch?
Hoe je het ook noemt; het is in ieder geval geen saaie, grijze nieuwslezerquote:
Klopt, en RabRadio ook. 18 december om 14.00 uur gaat de uitzending vanuit Leeuwarden van start.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Sander en Domien dus ook al vanuit het Huis.
Doet Paul dat 'gewoon'?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en RabRadio ook. 18 december om 14.00 uur gaat de uitzending vanuit Leeuwarden van start.
Geen idee, heb daar nog niets over gehoord. Lijkt mij sterk, aangezien Coen zijn eigen show daarna ook niet doet.quote:
Als het zou gaan zoals vorig jaar doet Paul gewoon RabRadio. Sander en Domien de pre-show.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de rest..
Kijk je wel goed?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit net naar het SR uitzendschema te kijken en lijkt wel of Paul het veel moeilijker heeft buiten de vaste tijden overdag om. Ik tel tussen 18:00 en 06:00: Paul 8x, Giel 3 x en Coen 5x. Dat kan toch niet kloppen?
Giel heeft volgens mij altijd standaard de tijden dat hij zijn reguliere ochtendshow (vanaf 6:00u) ook heeft, vandaar dat hij geen graveyard diensten heeftquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit net naar het SR uitzendschema te kijken en lijkt wel of Paul het veel moeilijker heeft buiten de vaste tijden overdag om. Ik tel tussen 18:00 en 06:00: Paul 8x, Giel 3 x en Coen 5x. Dat kan toch niet kloppen?
Dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Coen is er dus tot 17u, als we dat linkje mogen geloven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar nog niets over gehoord. Lijkt mij sterk, aangezien Coen zijn eigen show daarna ook niet doet.
Aha, dan zal dit wel kloppen. Maakt het voor Paul weer te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet.
http://www.3fm.nl/programmaschema/2013-12-16
Edit: Tjibbe is er wel, maar dit was (!!!!!) een hoogtepunt uit haar carrière. Laat maar.twitter:astridislief twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:42:541 hoogtepunt in mijn carriere: invallen voor @tjibbetjibsma #ekstraweekend. Straks vieren ze de laatste. #kus @michielveenstra @gerardekdom reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:46 schreef Holenmens het volgende:
Geen Tjibbe
twitter:astridislief twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:42:541 hoogtepunt in mijn carriere: invallen voor @tjibbetjibsma #ekstraweekend. Straks vieren ze de laatste. #kus @michielveenstra @gerardekdom reageer retweet
Dat wordt janken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:52 schreef Synonymous het volgende:
Vanavond de aller aller aller laatste Ekstra Weekend :-(
jaquote:
twitter:jeroen_12 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:53:59En dan draait Bart een feestplaat. Heel leuk -.- reageer retweet
heb je er voor mij ook 1?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
Ik geef nog even toe aan m'n koffie-fetisj en dan kom ik er ook bij zitten
Omdat het binnenkort begint en nu al ietsjes drukker is dan normaal (bedoel ik).quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
EW uiteraard. SR heeft er niet zo heel veel mee te maken.
Jij en ik allebei broeder!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef -BladHark- het volgende:
Ik ga Michiel en Hansie missen hoor![]()
![]()
Ik zal het ook gaan missen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef -BladHark- het volgende:
Ik ga Michiel en Hansie missen hoor![]()
![]()
quote:
geen, ik heb gewokt. maar ik heb nog pizzabaguettes mocht ik trek krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |