Misschien tijdelijk ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
Sander![]()
Wel bijzonder dat hij weer de nacht in gaat.
Respect, ik doe het hem niet naquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk ofzo?
Lekker, vrijdag van 4-6, zaterdag 1-4, 7-10 en zondag 6-10.
Hopen dat ze kort gehouden wordenquote:
De lamlendige dagen voor kerst? Aftellen enzuks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hopen dat ze kort gehouden worden
Verwacht het wel, want iedereen voelt zich de laatste dagen een beetje
Juist!quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De lamlendige dagen voor kerst? Aftellen enzuks?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 hele week volgende week en dan nog 2 dagen
Daarna 2,5 week vrij (wintersport![]()
![]()
)
Gerlos, Oostenrijkquote:
Dat had je toch afgezegd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:12 schreef 3rdRock het volgende:
werken, wokken met collega's en op tijd thuis om de allerallerallerlaatste EW te luisten. Lief van mijn collega's om het wokken zo vroeg mogelijk te doen
nouja, toen ik aangaf dat ik per sé om 19u thuis wilde zijn hebben ze het vervroegd zodat ik toch mee zou gaan. zoveel houden mijn collega's van mij!quote:
Lekker Shandy bij de openhaard drinken, radio aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:23 schreef themauster het volgende:
Thuis blijven voor een radioprogramma dat kan alleen maar Rockie doen
Je vergeet Tamara en co.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:23 schreef themauster het volgende:
wolfrolf ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:23 schreef themauster het volgende:
Nee, en er missen nog wel meer nieuwe programma's en programmanamen (vooral in de nacht). Zal in de komende weken waarschijnlijk wel bekend gaan worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over Timur op de vrijdagavond behalve dat hij het met Ramon gaat doen?
Ekstra Weekend& wie?quote:
Ja dat is dan wel echt kut iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig hoor je altijd verschillende nummers van ze op 3FM.
Coldplay.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel echt kut idd![]()
Het enige wat je hoort is: Nothing Else Matters de versie van The Black Album, of Nothing Else Matters, de versie van S&M....
Heel af en toe springen ze uit hun slof met The Unforgiven of Enter Sandman
Prutsers daar bij 3FM![]()
Maar ja, voor welke band geldt dat niet op de radio
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weekendplannen ---> fatsoenlijk slaap ritme krijgen en detoxen bij ouders, en beginnen aan het naaien van mijn nieuwe winterjas en nieuwe bril uitzoeken.
[/dagboek]
Die is wel tof, maar ik ga voor een bril voor op mijn neusquote:
Niet ook voor een deksel op je neus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel tof, maar ik ga voor een bril voor op mijn neus
Nee, dan kan ik niet lezen wat er op het forum geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet ook voor een deksel op je neus?
Kijkt wel wat fijner jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel tof, maar ik ga voor een bril voor op mijn neus
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag er bij Xenos 1 met mooie Delftsblauwe print.
Over faxen gesproken... gisteren gegeten bij Indiase vriendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja een goede bril is toch belangrijk voor mensen zoals wij Wolf... Je moet wel een beetje comfortabel kunnen faxen
5 minuten max.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Give me, give me, give me all night long
Dat gaat aromatisch wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Over faxen gesproken... gisteren gegeten bij Indiase vrienden
En pijn doen/branden aan die anus!quote:
De motivatie om te oefenen is er wel hoor, de middelen blijven alleen uit momenteelquote:
Zelfs dan luister ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Tiny Little Big Band Zometeen bij Claudia
quote:
Wat is daarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
Ik was trouwens vannacht in Ljouwert. Heel de stad al vol met borden voor SR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |